NFL (Amerikansk fodbold)

Anden sport uden forbindelse til Barca

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

ulrich
Indlæg: 1709
Tilmeldt: ons sep 01, 2010 1:47 pm
Har takket: 275 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: NFL (Amerikansk fodbold)

Indlæg af ulrich »

Kubala skrev:Det er da underordnet, hvor mange har Colts vundet eller rettere sagt bare nået finalen. Altså de har jo dalet gevaldigt, hvorimod Pats altid har været med, hvor der er sjovest. Min pointe er at Colts er jo gået hen blevet et taber hold.. :razz:
?

Det var ikke det jeg spurgte om?

Har pats altid været med hvor det er sjovest? Hvor mange super bowls har de vundet før Brady kom til?

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: NFL (Amerikansk fodbold)

Indlæg af Flax_Generous »

BarçaDK skrev:...Hvis jeg var Pats fan, ville jeg virkelig være træt af kommentatorerne :roll:
Det siger vel alt, at deres præstation var langt, langt under den ellers ret lave standard, som 3+ normalt lægger for dagen. Jeg håber, at de "stæpper åp," som Risager konstant siger, når Super Bowl skal kommenteres.

Og så håber jeg ellers, at Moss får sig en ring. Det har han fortjent.

Kubala
Indlæg: 10105
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: NFL (Amerikansk fodbold)

Indlæg af Kubala »

So What. altså sådan er det jo stort set med de fleste. Men igen i den nuværende situation, så har Pats været på den rette vej, mens Colts har været på den forkerte.


Jeg går jo ikke tilbage, men snakker om den nuværende situation. Jeg nævnte jo også at Colts var gode en gang. San Francisco 49'erns var sublime, men dalede, dog er de på vej tilbage. Jeg hæfter mig ikke i fortid, ahaha...men forstår godt du gør det, da Colts stinker pt.


Ved ikke hvorfor jeg skrev tidspunkt.. :?
Senest rettet af Kubala man jan 21, 2013 1:58 pm, rettet i alt 2 gange.

BarçaDK

Re: NFL (Amerikansk fodbold)

Indlæg af BarçaDK »

Billede
Lad ham dog slutte med en ring!

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: NFL (Amerikansk fodbold)

Indlæg af Flax_Generous »

Han har allerede en ring. Og så håber jeg faktisk, at hans karriere ender med et svigende nederlag. Han har i mine øjne ikke fortjent den helgen- og heltestatus som mange (heriblandt kommentatorerne på 3+) giver ham.

ulrich
Indlæg: 1709
Tilmeldt: ons sep 01, 2010 1:47 pm
Har takket: 275 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: NFL (Amerikansk fodbold)

Indlæg af ulrich »

Kubala skrev:Jeg hæfter mig ikke i fortid, ahaha...men forstår godt du gør det, da Colts stinker pt.
:roll:

ulrich
Indlæg: 1709
Tilmeldt: ons sep 01, 2010 1:47 pm
Har takket: 275 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: NFL (Amerikansk fodbold)

Indlæg af ulrich »

Kubala skrev:So What. altså sådan er det jo stort set med de fleste. Men igen i den nuværende situation, så har Pats været på den rette vej, mens Colts har været på den forkerte.
Så du mener ikke Colts er på rette vej nu? De blev sidst i 2011, men det var jo fordi at Manning var skadet. Fik drafted Luck og gik 11-5 i denne og i playoffs, og røg så ud til Ravens.

Jeg kan godt se at det går den forkerte vej.

Kubala
Indlæg: 10105
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: NFL (Amerikansk fodbold)

Indlæg af Kubala »

ulrich skrev:
Kubala skrev:Jeg hæfter mig ikke i fortid, ahaha...men forstår godt du gør det, da Colts stinker pt.
:roll:

:grin: Ej ok, jeg skrev med glimt i øjet, da jeg responderede på dit indlæg med blokbogstaver, og siden hen har alle indlæggene været med glimt i øjet. Håber ikke du er blevet sur på mig. Men ja altså New England Patriots har jo ikke været et stort hold, før Brady kom til og holdet blomstrede. Men det er jo også ca.10 år siden nu, så synes ikke at man kan benægte det længere eller stadig sige, at de ikke rigtigt hører til i det fine selskab, da fortiden ikke er særlig prangende. Jeg tror dog også, at Colts nok skal komme tilbage, det er jeg ikke et sekund i tvivl om, men jokede bare, oven på det du skrev.
Senest rettet af Kubala man jan 21, 2013 2:58 pm, rettet i alt 1 gang.

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: NFL (Amerikansk fodbold)

Indlæg af klogfyr »

Flax_Generous skrev:Han har allerede en ring. Og så håber jeg faktisk, at hans karriere ender med et svigende nederlag. Han har i mine øjne ikke fortjent den helgen- og heltestatus som mange (heriblandt kommentatorerne på 3+) giver ham.
Teknisk set ved vi jo ikke, om det var Ray eller hans venner, der gjorde det. Ingen tvivl om, at han var indblandet i det, på en eller anden måde, men vi ved ikke om, han rent faktisk dræbte ham. Uskyldig indtil andet er bevist, selvom jeg er enig i, at det, at han ikke vil indrømme + hans forsvundne jakkesæt + at han skiftede sin omgangskreds ud efter det + at han blev meget religiøs efter det, tyder på, at han gjorde det. Men som sagt, det kunne også være en af hans venner, der gjorde det. Det er en kæmpe sort skygge over hans karriere indtil han fortæller sandheden, men det sker måske aldrig.

Så længe sportfolk (eller andre kendte for den sags skyld) gør det godt, så vil deres fans næsten tilgive alt, hvad enten det er mord, voldtægt, vold eller andet. Sad, but true. Jeg elsker, at se Ray spille, og under ham endnu en ring for hans fantastiske karriere. Om han har myrdet en eller ej, har ikke indflydelse på det. Hvordan man bedømmer ham som menneske, der burde det dog have kæmpe indflydelse.

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: NFL (Amerikansk fodbold)

Indlæg af Flax_Generous »

klogfyr skrev:Så længe sportfolk (eller andre kendte for den sags skyld) gør det godt, så vil deres fans næsten tilgive alt, hvad enten det er mord, voldtægt, vold eller andet. Sad, but true. Jeg elsker, at se Ray spille, og under ham endnu en ring for hans fantastiske karriere. Om han har myrdet en eller ej, har ikke indflydelse på det. Hvordan man bedømmer ham som menneske, der burde det dog have kæmpe indflydelse.
Normalt går jeg egentlig ikke så meget op i, hvad atleterne siger og foretager sig uden for banen, for jeg mener ikke, at de behøver at være dydsmønstre for at få min opbakning. Det går jo nok, at de fester for meget, knalder udenom og er arrogante og snotdumme. Men uopklarede mordsager og domme for hindring af rettens gang er altså i en lidt anden boldgade. Det er langt over min grænse, og derfor ser jeg helst, at Moss, der holder sig til at ryge pot og være smådoven, får den første ring frem for at Lewis hyldes og får den anden.

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: NFL (Amerikansk fodbold)

Indlæg af klogfyr »

Moss har også fortjent en ring, Willis for den sags skyld også. Jeg er heldigvis i den heldige situation, at jeg kan både lide 49'ers og Ravens, selvom ingen af dem, er det hold, jeg holder med. Så hvem, der end vinder, er fint med mig.

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: NFL (Amerikansk fodbold)

Indlæg af Flax_Generous »

Hvis Reed og 49'ers kunne få ringene, ville min Super Bowl være perfekt.

dinhxa

Re: NFL (Amerikansk fodbold)

Indlæg af dinhxa »

Super Bowl står for døren. Hvad har I af planer/traditioner?

Personligt skal jeg se den på en bar i min hjemby sammen med alle mine football-buddies hvor der bliver serveret roethlisburger m. kartofler, billige øl, gratis popcorn, og så laver jeg chocolate-pecan pie og Key Lime Pie som jeg tager med. Det bliver en fest uden lige!

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: NFL (Amerikansk fodbold)

Indlæg af Brombi »

Billede
A colorized photo of Len Dawson smoking a cigarette and drinking a Fresca after losing Super Bowl I.

ulrich
Indlæg: 1709
Tilmeldt: ons sep 01, 2010 1:47 pm
Har takket: 275 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: NFL (Amerikansk fodbold)

Indlæg af ulrich »

[youtube]ERH4hDXsBos[/youtube]

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 7 gæster