NFL (Amerikansk fodbold)

Anden sport uden forbindelse til Barca

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Kubala
Indlæg: 10105
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: NFL (Amerikansk fodbold)

Indlæg af Kubala »

Flax_Generous skrev:
Brombi skrev:Thanksgiving football, det er lækkert nok :) De amerikanske sportstraditioner er for lækre. For os som ikke rigtig følger med før dybt inde i postseason, hvem er gode, hvem skal man holde med osv? :)
Patriots er på en hævnturné efter de blev svinet af alt og alle omkring Deflategate. Det er underholdende. Brady er vel nok bedre end nogensinde før.

Patriots spiller dog desværre ikke i dag. Så hold hellere øje med Panthers, der sammen med Patriots er eneste ubesejrede hold. Deres kamp mod Cowboys bliver rigtig fed. Cam Newton bliver bare bedre og bedre. Og bagefter engang sent i nat er der så Bears mod Packers, hvor Aaron Rodgers nok skal levere en imponerende præstation.
Jep, Carolina Panthers er også virkelig godt kørende. Ellers har Bengals og Broncos også været gode.

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: NFL (Amerikansk fodbold)

Indlæg af Flax_Generous »

Det er svært ikke at holde lidt af Newton. Spektakulær og sjov.

I det hele taget er Rodgers og Newton vel i top 3-4 i quarterbacks i den her sæson (sammen med Brady og Palmer), så det er nogle af de bedste, der spiller i dag. Plus Luke Kuechly og Josh Norman fra Panthers mod Tony Romo og Dez Bryant fra Cowboys. Det er fede navne.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: NFL (Amerikansk fodbold)

Indlæg af Blaugrana92 »

Spiller Vikings? Jeg holder med Vikings, for de er fra Minnesota. Er Vikings gode? Kommer Vikings i playoffs? Jeg ved ikke ret meget om Vikings ...

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: NFL (Amerikansk fodbold)

Indlæg af Flax_Generous »

Blaugrana92 skrev:Spiller Vikings? Jeg holder med Vikings, for de er fra Minnesota. Er Vikings gode? Kommer Vikings i playoffs? Jeg ved ikke ret meget om Vikings ...
Hehe, de spiller ikke i dag, men de ligger til at komme i playoffs, selvom jeg ikke lige kender deres resterende kampprogram.

Kubala
Indlæg: 10105
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: NFL (Amerikansk fodbold)

Indlæg af Kubala »

De ligger på andenpladsen med Green Bay Packers, så de kommer nok med til playoffs, som Flax pointerer ovenfor, men om de kan gøre sig gældende i playoffs?, er svært at sige(tilfældigheder kan have en betydning, som Storken vil sige det, hvis de skulle gå hele vejen, så man kan ikke helt afskrive det scenarie). Jeg tror det dog ikke.

PuyolErGud
Indlæg: 10787
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 600 gange
Blevet takket: 577 gange

Re: NFL (Amerikansk fodbold)

Indlæg af PuyolErGud »

Det kommer ogsaa meget an paa om Adrian Peterson kan fortsaette det niveau han har vist.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: NFL (Amerikansk fodbold)

Indlæg af Brombi »

Jeg holder bare med Ochocingo, spiller han stadig? Jeg aner virkelig ikke hvem jeg skal holde med. Jeg ved at Philadelphia er den dårligste sportsby i USA så dem behøver jeg ikke at se :D Giants, bliver de til noget i år? :)

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: NFL (Amerikansk fodbold)

Indlæg af Blaugrana92 »

Holder faktisk med Tiki Barber. Det var dengang jeg rent faktisk så NFL, da det var Bøjgaard og Elming på Zulu.

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: NFL (Amerikansk fodbold)

Indlæg af Flax_Generous »

Jeg holder mest med Patriots og Raiders. Det er ikke helt let at holde med de to. Der er ærlig talt ikke specielt meget sympatisk ved Patriots, og Raiders er bare notorisk ringe, selvom det har set okay ud i år.

Hvis jeg bare kunne vælge frit, ville dette års Panthers være et godt bud. De er meget likeable + Newton!

Kubala
Indlæg: 10105
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: NFL (Amerikansk fodbold)

Indlæg af Kubala »

Brombi skrev:Jeg holder bare med Ochocingo, spiller han stadig? Jeg aner virkelig ikke hvem jeg skal holde med. Jeg ved at Philadelphia er den dårligste sportsby i USA så dem behøver jeg ikke at se :D Giants, bliver de til noget i år? :)

Altså Gaints har også muligheden for at komme i playoffs, men de er ikke godt kørende. 5 sejre og 5 nederlag, så det... Mht. Chad Johnson aka Chad Ochocinco, så spiller han stadig. Det er dog i den canadiske liga for Montreal Alouettes.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: NFL (Amerikansk fodbold)

Indlæg af Brombi »

Fik set Giants@Redskins. Det var sgu lidt kedeligt. Mange fejl. Troede Giants ville være spændende at følge, lidt pga ham der ODB som mange snakker om, men det var rimelig kedeligt. Nu sidder jeg så og ser Steelers@Seahawks og det er noget helt andet. Hold kæft hvor er Seahawks underholdende at se på, og Wilson virker fandme som en god QB.

kklaus
Indlæg: 9736
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 632 gange
Blevet takket: 1284 gange

Re: NFL (Amerikansk fodbold)

Indlæg af kklaus »

Coldplay to Headline Super Bowl Halftime Show
British rock band Coldplay will headline the halftime show at the National Football League’s Super Bowl 50 in February, the NFL announced Thursday night.
Pop star Bruno Mars is also slated to perform at the show, sponsored by PepsiCo Inc., and Beyoncé is in talks to make a guest appearance, according to people familiar with the matter. Beyoncé is one of the guest artists on Coldplay’s new album.
Giv mig min sko tilbage, røv!

kklaus
Indlæg: 9736
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 632 gange
Blevet takket: 1284 gange

Re: NFL (Amerikansk fodbold)

Indlæg af kklaus »

Aaron Rodgers' 61-yard TD to Richard Rodgers on Thursday is longest game-winning, game-ending Hail Mary in NFL history, per Elias.
phpBB [video]

Damn.
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: NFL (Amerikansk fodbold)

Indlæg af Brombi »

Sygt. Er det 70 yards?

emo
Indlæg: 17799
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: NFL (Amerikansk fodbold)

Indlæg af emo »

61?

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Allez...

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 6 gæster