Cykling

Anden sport uden forbindelse til Barca

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Cykling

Indlæg af # 23 »

Det bliver i hvert fald røvsygt, hvis de andre hold ikke har luret Skys dopingsmetoder af, for sidste år var fuldkommen spændingsløst, fordi Skys læger havde dopet rytterne til det umenneskelige, hvor de bare kvalte alt og alle. Det var røvsygt at se på, og jeg håber - for spændingens skyld (fuck deres helbred) - at de andre hold har lært deres dopingmetoder.

Og sjovt du nævner det, Visca. Spøjst at Contador har været lort siden bøf-sagen.

Jeg namedropper dog Froome til at vinde. Han ser skræmmende ud, og så tror jeg også at Cavendish bliver vinderen af den grønne trøje, selvom Sagan har set godt ud til videre!

Lad os håbe, at Fuglen har lært noget af Sky og vinder hele Tour. Kunne være awesome!
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Sv: Cykling

Indlæg af emo »

Ingen danskere med på Saxo holdet i Frankrig.
Allez...

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Cykling

Indlæg af Blaugrana92 »

Ingen danskere med på Riis' Tour-mandskab. Men det er satme et stærkt hold at stille med:

- Michael Rogers, 33 år, Australien
- Nicolas Roche, 28 år, Irland
- Matteo Tosatto, 39 år, Italien
- Daniele Bennati, 32 år, Italien
- Sérgio Paulinho, 33 år, Portugal
- Alberto Contador, 30 år, Spanien
- Jesús Hernández, 31 år, Spanien
- Benjamín Noval, 34 år, Spanien
- Roman Kreuziger, 27 år, Tjekkiet

Spørgsmålet er dog, om man ikke skulle have droppet Bennati og taget CAS med. Bennati kommer jo alligevel ikke til at vinde noget som helst og CAS ville trods alt nok være fin at have i bjergene. Så havde man i hvert fald satset 100% på den samlede sejr. Men alligevel et stærkt hold. Tonsvis af hjælperyttere til Contador; Roche, Paulinho, Hernández, Noval og Kreuziger kan vel alle køre nogenlunde med i bjergene. Roche har jeg især forventninger til.

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Cykling

Indlæg af Flax_Generous »

Noval er hundelort uanset terrænet. Irriterende, at han endnu engang får plads på holdet. Men det er vel forståeligt nok Contador, der har lidt at skulle have sagt.

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Sv: Cykling

Indlæg af emo »

Benatti må være med på grund af TTT. Noval er imo malplaceret, kunne godt have taget en Niki med i stedet for ham.
Allez...

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Cykling

Indlæg af Flax_Generous »

Angående Chris Anker, så er det måske i virkeligheden held i uheld, for nu får han forhåbentlig mulighed for at bygge en god form op til Vueltaen og de italienske efterårsklassikere.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Cykling

Indlæg af Blaugrana92 »

Er begyndt at træne med pulsmåler. Det er et helvede. Ikke fordi det er sygt hårdt, nærmest tværtimod. Jeg kører lange distancer med lav intensitet, for at bygge udholdenhed op. Slow is the new fast. Men det kræver bare sygt meget disciplin, ikke at give den gas op ad bakkerne og ikke at skrue tempoet i vejret, når man bliver overhalet af en eller anden nisse på en cykel fra 1988. Men når jeg ikke må komme over de 148 bpm er det svært rigtigt at gøre noget. Kørte 2½ time i går og har kørt 2 timer i dag, begge ture i zone 1 og 2, hvilket vil sige mellem 117 bpm og 148 bpm.

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Cykling

Indlæg af emo »

Hvad ligger gennemsnitsfarten for dig når du holder dig til de parametre der?
Allez...

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Cykling

Indlæg af Blaugrana92 »

Lå på 24,5 i går og 26 i dag. Det er lort at køre så langsomt. Hader det.

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Sv: Cykling

Indlæg af emo »

Blaugrana92 skrev:Lå på 24,5 i går og 26 i dag. Det er lort at køre så langsomt. Hader det.
Stfu biatch... Jeg er 26-27 på en 40-50km. Kun 30+ hvis jeg har vind og kort tur. Iiih.
Allez...

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Cykling

Indlæg af Visca El Barca »

Hvem vinder TDF i år?
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Sv: Cykling

Indlæg af emo »

Albert...
Allez...

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Cykling

Indlæg af Visca El Barca »

Prinsen?
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Sv: Cykling

Indlæg af emo »

Andy tuder allerede over nedkørslerne. Alberto tror jeg på, på trods af Sky og Froome.
Allez...

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Cykling

Indlæg af Visca El Barca »

Andy skal man ikke regne, uanset hvad. Han har været væk for længe, til at gøre sig gældende. Sky og Froomes træning virker bare bedre end alle de andres. Porte er lige pludselig gået hen og blevet verdens næstbedste bjergrytter og næstbedste enkelstartsrytter, nr. 1 er selvfølgelig Froome selv. Haagen og tunge folk fra SKY styrer feltet i bjergene, minder på mange måder om US Postal dagene. Det der tæller imod er, at Froome virker meget nervøs. På pressemødet i dag var han virkelig nervøs, i enkelte tilfælde lignende det som om, han var ved at bryde sammen. Hvordan vil han reagere, hvis han er sat under pres og havnet i en uoverskuelig situation? Det bliver spændende at se.

Alberto tror jeg også på. Man skal ikke lægge for meget i hans kørsel i Dauphine, han har aldrig vundet det løb, og han har før fået tæv i det løb, især på enkelstart, hvem sagde Brajkovic? Han har selv sagt at han var på 75% under Dauphine, kan han ramme den absolutte topform, bliver han svær at have med at gøre.

Mest af alt håber jeg bare, at SKY til trods for deres gode træning, træningsmetoder og trænere, får nogle tæv.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 16 gæster