NFL (Amerikansk fodbold)

Anden sport uden forbindelse til Barca

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: NFL (Amerikansk fodbold)

Indlæg af Blaugrana92 »

Storken skrev:
ulrich skrev:Jeg forstår ikke hvordan nogen kan holde med Pats.
Jeg har engang set en meningsmåling på TV2 Sport (nogle år tilbage), hvor 20% af de danske NFL seere holdt med Patriots. Den eneste forklaring jeg kan komme op med er, at det er de samme 20% som stemmer på Dansk Folkeparti :)
Hey, jeg holder altså ikke med Patriots. (Get it?)

Arh, okay. Dårlig joke. Jeg finder selv døren.

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: NFL (Amerikansk fodbold)

Indlæg af klogfyr »

Endnu engang er Patriots i modvind for at snyde. De bliver undersøgt for at bevidst tage luften ud af boldene, da de så er nemmere at kaste i dårligt vejr. Belicheat never misses an opportunity to cheat. Kan koste dem draftvalg, hvis de bliver fundet skyldig.

http://www.gulklud.dk/11_af_12_bolde_var_flade

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: NFL (Amerikansk fodbold)

Indlæg af emo »

Burde koste dem Superbowl pladsen. De havde så fordelen i at træne med bolde med mindre luft i så de vidste hvordan de ville opføre sig.

Fik de ikke sidste gang blot frataget et draftvalg, lidt for tynd en straf igen, imo.
Allez...

BarçaDK

Re: NFL (Amerikansk fodbold)

Indlæg af BarçaDK »

Ok cmon. Dommerne har bolden i hånden før hvert eneste snap goddamnit!? Efter sigende var det efter D'Qwell Jackson interceptede Brady, han syntes bolden var flad og gav den videre til coach eller whatever, at denne spekulation startede. Men dommerne mærkede Intet på 100+ berøringer?

Pats er ikke altid lette at holde med, omvendt er det også lidt for let at starte rygter som disse.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: NFL (Amerikansk fodbold)

Indlæg af zqa »

Et førstevalgsdraft er stramt at få som straf. Det kan vel umiddelbart relateres til, at vi ikke må handle ind.

Men udover det, så virker det besynderligt hvis ikke dommerne skulle have bemærket det under kampen. For ikke at nævne Colts.
#jesuisSheep

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: NFL (Amerikansk fodbold)

Indlæg af klogfyr »

vil også synes at fratagelse af draft valg virker meget hårdt, men schadenfreude ville lune godt hos mig. Når det så er sagt, så ville det være ekstremt dumt af Pats, hvis de rent faktisk har gjort det, når fordelen ved det er meget lille, men straffen kan være meget hård.

ulrich
Indlæg: 1711
Tilmeldt: ons sep 01, 2010 1:47 pm
Har takket: 275 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: NFL (Amerikansk fodbold)

Indlæg af ulrich »

Colts mærker det jo ikke, da de bruger deres egne bolde. De opdagede det jo først ved interception...

Men typisk Pats. Brady sagde også at de havde flere tricks i ærmerne efter kampen mod Ravens.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: NFL (Amerikansk fodbold)

Indlæg af Visca El Barca »

Selvom Colts skulle have deres egne bolde med, så er det stadig virkelig underligt at dommerne så ikke har mærket noget som helst. De får trods alt bolden efter næsten hvert spil, hvert kast efter et løb, efter et første down.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: NFL (Amerikansk fodbold)

Indlæg af emo »

Ej i kan ikke mene at et straf på et fjerde valg eller femte valg er slemt. Det er slemt hvis de slet ikke må drafte, men det bliver det vel næppe.
Allez...

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: NFL (Amerikansk fodbold)

Indlæg af klogfyr »

nej, nu var det mere, hvis de fratog dem deres førsterundevalg at det virker som en hård straf.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: NFL (Amerikansk fodbold)

Indlæg af Visca El Barca »

emo skrev:Ej i kan ikke mene at et straf på et fjerde valg eller femte valg er slemt. Det er slemt hvis de slet ikke må drafte, men det bliver det vel næppe.
HVis det er fjerde valg eller femte valg i første runde, er det rigtig slemt.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: NFL (Amerikansk fodbold)

Indlæg af emo »

Vil nu mene at Super bowl er langt mere værd end sådan et valg, Visca.

Ikke at de bolde måske gjorde at de kom i finalen, meeen....
Allez...

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: NFL (Amerikansk fodbold)

Indlæg af klogfyr »

bare lige for en god ordens skyld, så kommer Pats ikke til at drafte som nr. 4 eller 5 i første runde, da de er i superbowl og vil derfor drafte som enten nr. 31 (hvis de taber) eller 32 (hvis de vinder).

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: NFL (Amerikansk fodbold)

Indlæg af emo »

Jeg tænkte på draft runder, dem er der 7 af ikke? Jeg tænkte ikke på holdenes order i hver runde.
Allez...

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: NFL (Amerikansk fodbold)

Indlæg af klogfyr »

emo skrev:Jeg tænkte på draft runder, dem er der 7 af ikke? Jeg tænkte ikke på holdenes order i hver runde.
jo der er 7 runder i alt. Du skrev et 4 eller 5 rundevalg ikke ville være så slemt og det ville det nok heller ikke være. Indtil da havde vi dog talt om at en fratagelse af et førsterunde valg ville virke hårdt. Så skrev visca at et 4 eller 5 valg i første runde ville være slemt, hvor jeg så bare ville rette at Pats ikke kan få et 4 eller 5 valg i første runde, da de er i super bowl. Tror bare dig og visca talte forbi hinanden.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 9 gæster