Cykling

Anden sport uden forbindelse til Barca

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Cykling

Indlæg af Visca El Barca »

Flax_Generous skrev:Jeg mener at have læst et eller andet sted, at Albasini har tilrettelagt efterårssæsonen efter VM. Samuel Sanchez har vist også gjort det, efter hans styrt i Touren. Men jeg aner ikke, hvordan det går med dem. Jeg kan se, at Sanchez ikke engang er på startlisten til de der løb i Canada om et par dage. Der deltager ellers en del ryttere, der har en chance ved VM (f.eks. Sagan, Hagen, Albasini, Vanendert, Hoogerland, Chavanel og Gerrans).
Ok det lyder spændende med Albasini, han kørte stærkt i foråret, jeg troede derfor at han stort set havde spillet sin rolle i denne sæson. Sanchez kunne være spændende, rutens profil passer da også godt til ham, men hans styrt var ret alvorlig, var det ikke? Jeg mener det var noget med at han havde brækket hoften to steder, og albuen var brækket, eller husker jeg helt forkert? Hvis Sanches er med, så har Spanien et endnu mere skræmmende hold, men måske også for mange kaptajntyper?

Flax_Generous skrev:Jo, det er vist 5-6 ryttere, hvert hold har til start. Jeg tror, at det minder lidt om den der Eindhoven Team Time Trial som engang var på ProTouren. Det var ret spektakulært.
Ok det lyder spændende, det betyder vel også at ruten ikke er særlig lang? Hvad er distancen, ved du det?
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Cykling

Indlæg af rummenigge »

Syg syg stigning i Vueltaen lige nu...freaky!

VAMOS CONTADOR
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Cykling

Indlæg af Brombi »

Er jeg den eneste som synes det gør ondt at se på?

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Cykling

Indlæg af rummenigge »

Brombi skrev:Er jeg den eneste som synes det gør ondt at se på?
Det er jo som om arrangørerne har tænk "Lad os finde den mest groteske opstigning i Spanien..."

de to forreste er igang med at bestige en 20+% stigning!
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Cykling

Indlæg af rummenigge »

Sådan. Tillykke med Vueltaen Alberto.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Cykling

Indlæg af Flax_Generous »


emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Cykling

Indlæg af emo »

Mm, nu er det så op til Bjarne at få det fulde potentiale ud af Kreuziger, og det kan Bjarne sq godt. Ellers skal han sørge for at gøre alle de "store" ryttere han efterhånden har glade, så det ikke ender med at Roman og Roche bare trækker for Alberto og de selv sidestilles.

Matti til klassikerne måske Kreuziger også til nogle af dem, Bennati der kan klare sig selv i feltet, så mangler han kun Lasse Norman bare for at have et dansk ungt håb på holdet. ;-) Men sikkert alt alt for tidligt med en pro. landevejs karriere for ham endnu.
Allez...

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Cykling

Indlæg af Visca El Barca »

Respekt til Gilbert, hans ryk var vildt. Jeg havde heller set en af spanierne vinde (når nu danskerne ikke kunne), eller Nibali eller Hagen, men Gilbert fortjener det, når han rykker på den måde.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Cykling

Indlæg af Skydefinten »

Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Cykling

Indlæg af Brombi »

Team Zulu, love it !!

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Cykling

Indlæg af Daluigi »

Ham Adam der er satme win for det program der
Forumlegende

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Cykling

Indlæg af Visca El Barca »

http://www.sporten.dk/cykling/to-gange- ... z-i-touren

Næste års tour tegner til at blive en vild en af slagsen. Hvis det her passer, så skal SKy nok får nogle tæsk, hvis Contador og Andy Schleck bl.a er med.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Cykling

Indlæg af rummenigge »

Visca El Barca skrev:http://www.sporten.dk/cykling/to-gange- ... z-i-touren

Næste års tour tegner til at blive en vild en af slagsen. Hvis det her passer, så skal SKy nok får nogle tæsk, hvis Contador og Andy Schleck bl.a er med.
Jeg håber også at det er rigtigt. Touren fik tæv af Vuetaen i år (rent subjektivt baseret på mediers meldinger osv), og hvis Touren igen til næste år skuffer så skal de til at frygte for seertallene og fremtidige sponsorkontrakter.

Håber det bliver dødens løb, for så har du ret, så får Sky problemer medmindre Froom og Schleck tager et kæmpe formspring og Contador ikke bliver bedre end i år (hvilket er utænkeligt).
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Cykling

Indlæg af Flax_Generous »

Så vidt jeg kan lure, så bliver starten på Touren (på Korsika) rigtig interessant. Men derefter bliver det sikkert bare samme fesne omgang i mellemetaperne og Pyrenæerne før det så går løs på Ventoux og i Alperne til allersidst. Det skal nok blive mere underholdende end i år - men jeg forventer intet festfyrværkeri.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Cykling

Indlæg af Visca El Barca »

Flax_Generous skrev:Så vidt jeg kan lure, så bliver starten på Touren (på Korsika) rigtig interessant. Men derefter bliver det sikkert bare samme fesne omgang i mellemetaperne og Pyrenæerne før det så går løs på Ventoux og i Alperne til allersidst. Det skal nok blive mere underholdende end i år - men jeg forventer intet festfyrværkeri.

Korsika bliver spaendende som du selv skriver, vinde kan komme til at spille en rolle. Jeg tror det maaske er en af grundene til, at Riis har hentet Bennati. Derudover er der ogsaa en holdtidskoersel, hvis distancen er over de 40-45 km (hvilket ikke har vaeret tilfaeldet de sidste gange, der har vaeret holdtidskoersel i touren), kan det ogsaa blive spaendende. Saa er det ogsaa udgave nr. 100, jeg haaber og tror, de laver en spaendende rute. Derudover er Contador og Andy med, Contador angriber i naesten alle slags terraen, og Andy er noedt til at angribe, det kan blive festfyrvaerkeri.

Jeg sad under aarets tour med fornemmelsen af, at SKY fik det hele som de ville have det. Det kan godt vaere at holdet var saa staerkt, at ingen kunne goere noget ved det, men de manglede i den grad en modstander, som var staerk og eksplosiv nok, og som havde et staerkt hold bag sig, der kunne saette tempo over en laengere distancen.

Saxo Bank-Tinkoff Bank kan komme til Touren med Tosatto, Moerkoev, Bennati til det flade, Nicki som en slags allrounder og saa Jesus Hernandez, Roche, Kreuziger og Chris Anker til bjergene, det er ret vildt hold. Shit de kommer til at faa et staerkt hold, jeg har slet ikke taget en mand som Majka med, klasse mandskab de kommer til at faa naeste aar.

Saa er der ogsaa Radioshack, maaske kan de finde ud af at arbejde helhjertet, hvis de har en staerk nok kaptajn, hvilket maa siges Andy er. Jeg tror godt at touren naeste aar kan blive ligesaa spaendende som Vuelta i aar. Jeg haaber det i hvert fald, hvis der virkelig er saa mange bjerge og ruten er som den er, saa tror jeg ogsaa folk som Sanchez, Rodriguez og Valverde satser paa Touren 100%, isaer Sanchez og Rodriguez er ogsaa typer der angriber, det skal nok goere loebet spaendende.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 12 gæster