Basketball

Anden sport uden forbindelse til Barca

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Basketball

Indlæg af Blaugrana92 »

Rookie of the Year bør helt afgjort være et valg mellem Mitchell, Simmons og Tatum. Jeg ville dog ikke tøve med at vælge Tatum. Han spiller extended minutes på et af de allerbedste hold i hele ligaen, og er en defensiv nøglespiller for Boston. Det er helt vildt for en 19-årig. Især når man så samtidig ser på hans effektivitet rent offensivt, hvor han stort set bidrager med ligeså mange point som Porzingis gjorde i sin rookie-season. Jeg har ikke lige nået at tjekke det, men jeg vil ikke umiddelbart gætte på at Tatums usage rate er ret høj, hvilket gør 14 PPG på 50,5% FG% ret så imponerende. Hvis vinderen skulle findes i dag, burde det helt bestemt være Tatum.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Basketball

Indlæg af MessiPogba »

Blaugrana92 skrev:Rookie of the Year bør helt afgjort være et valg mellem Mitchell, Simmons og Tatum. Jeg ville dog ikke tøve med at vælge Tatum. Han spiller extended minutes på et af de allerbedste hold i hele ligaen, og er en defensiv nøglespiller for Boston. Det er helt vildt for en 19-årig. Især når man så samtidig ser på hans effektivitet rent offensivt, hvor han stort set bidrager med ligeså mange point som Porzingis gjorde i sin rookie-season. Jeg har ikke lige nået at tjekke det, men jeg vil ikke umiddelbart gætte på at Tatums usage rate er ret høj, hvilket gør 14 PPG på 50,5% FG% ret så imponerende. Hvis vinderen skulle findes i dag, burde det helt bestemt være Tatum.
Tatum ville jeg ikke have noget i mod, men han er jo ikke stjernen? Han spiller på et contender-hold, hvor han er omringet af en superstjerne af Kyrie, og så en bundrutineret og ufattelig god Horford samt en fænomenal træner i Stevens.

Simmons er fra dag 1 blevet omgående stjernen og lederen på holdet med Embiid. Der hviler et større pres på Simmons ift. Tatums bidrag til hans hold.

Det er dog helt rigtigt fænomentalt, hvordan Tatum bare har taget et så stort skridt fra College til NBA uden det mindste besvær. Men Boston er jo et ekstrem godt coachet hold pga. Stevens er en genial træner, hvilket nok gør ens indtræden på holdet nemmere.

Jeg tror såmænd, at hvis Simmons kom på Celtics hold, så vlle man også se ham sprudle endnu mere end nu.

Men jeg vil dog sige, at hvis det går som nu, så er Mitchell min ROY. Han er virkelig en vild offensiv spiller allerede.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Basketball

Indlæg af MessiPogba »

Har lige set det meste af Celtics-Wolves.

Det er simpelthen et ufattelig godt defensivt hold, de har sig i Boston. Særligt Kyrie er blevet pludselig en endnu bedre spiller, fordi han pludselig også kan defence. Viser bare inderligt, hvor dygtig Stevens er som træner. Fænomenalt arbejde, han laver i Celtics.

De har lukket NBAs 5. bedste offensiv ned i Wolves, og de smadrede også fuldstændig Cavs' offence i forgårs.

Hvis Celtics virkelig ikke får skader i playoff, og de ikke får alt for mange tidlige fejl i kampene i playoff til nøglespillerne, så er det legit contender til NBA-titlen allerede i år, selvom Hayward ikke bliver klar. De vandt over GSW og holdt dem blot på 88 point. Det er altså rigtige gode tegn, at du holder så dygtige offensive hold nede under 90 point.

Playoff er dog selvfølgelig noget helt andet, og den manglende erfaring blandt Tatum, Jaylen Brown, Theis og deres andre unge kræfter kan knække under det mere fysiske spil, der er i playoff, men hvis de overfører det her til Playoff, så er Celtics min favorit til finalerne fra East. De spiller eminent defence. Og de har en x-faktor baller i Kyrie, som kan tage kampene i egne hånd og både kan drive og skyde udefra. Fucking ærgerligt, at Hayward brækkede sin ankel. De havde været endnu bedre, end de er nu.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Basketball

Indlæg af MessiPogba »

Der er Donovan Mitchell lige nu på Tv2 Sport. Han havde 8 point i første halvleg. Fire minutter inde i3. quarter, laver han så lige hurtige 13 point, bl.a. to point, hvor han greb en alley-oop i luften med en hånd og dunker hårdt igennem.

Hold kæft, han er allerede vild man. Håber Kobe giver ham lidt Mamba-mentality i ham, så han kan blive den dræber, han er dømt til at være. Han er for vild.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Kawhi
Indlæg: 215
Tilmeldt: man aug 14, 2017 8:16 am
Har takket: 21 gange
Blevet takket: 11 gange

Re: Basketball

Indlæg af Kawhi »

MessiPogba skrev:Der er Donovan Mitchell lige nu på Tv2 Sport. Han havde 8 point i første halvleg. Fire minutter inde i3. quarter, laver han så lige hurtige 13 point, bl.a. to point, hvor han greb en alley-oop i luften med en hånd og dunker hårdt igennem.

Hold kæft, han er allerede vild man. Håber Kobe giver ham lidt Mamba-mentality i ham, så han kan blive den dræber, han er dømt til at være. Han er for vild.
Jeg så samme kamp med Heat-Jazz i går! Han er altså pænt vild ham Mitchell - fortryder måske allerede mit valg af DSJ som dark horse til ROY :glad:
Bare interviewet med Mitchell, hvor han skulle spille foran alle sine venner i NY og Brooklyn gjorde det svært ikke at kunne lide ham.

Jeg er enig i at Tatum er en af favoritterne til ROY, men som I siger skal man altså lige have i mente at han spiller for det næstbedste hold i ligaen. Jeg hørte at årsagen til hans latterligt høje 3P% skyldes at han kun skyder, når han er fuldstændig åben og forsvaret er væk. Det er selvfølgelig ikke en kritik af ham, men det kunne være sjovt at se hvad hans procenter lå på, hvis han også tog de lidt sværere skud fra tid til anden.

Det er lidt morsomt at Kyrie anses som den suveræne stjerne på Celtics' hold. Efter min mening er det Horford, der tilfører mest til dem.

Og hvad laver OKC nu igen i nat... Endelig begynder de at spille fint og få det til at fungere og så glemmer de alt igen mod Suns :oops:

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Basketball

Indlæg af MessiPogba »

Kawhi skrev:
MessiPogba skrev:Der er Donovan Mitchell lige nu på Tv2 Sport. Han havde 8 point i første halvleg. Fire minutter inde i3. quarter, laver han så lige hurtige 13 point, bl.a. to point, hvor han greb en alley-oop i luften med en hånd og dunker hårdt igennem.

Hold kæft, han er allerede vild man. Håber Kobe giver ham lidt Mamba-mentality i ham, så han kan blive den dræber, han er dømt til at være. Han er for vild.
Jeg så samme kamp med Heat-Jazz i går! Han er altså pænt vild ham Mitchell - fortryder måske allerede mit valg af DSJ som dark horse til ROY :glad:
Bare interviewet med Mitchell, hvor han skulle spille foran alle sine venner i NY og Brooklyn gjorde det svært ikke at kunne lide ham.

Jeg er enig i at Tatum er en af favoritterne til ROY, men som I siger skal man altså lige have i mente at han spiller for det næstbedste hold i ligaen. Jeg hørte at årsagen til hans latterligt høje 3P% skyldes at han kun skyder, når han er fuldstændig åben og forsvaret er væk. Det er selvfølgelig ikke en kritik af ham, men det kunne være sjovt at se hvad hans procenter lå på, hvis han også tog de lidt sværere skud fra tid til anden.

Det er lidt morsomt at Kyrie anses som den suveræne stjerne på Celtics' hold. Efter min mening er det Horford, der tilfører mest til dem.

Og hvad laver OKC nu igen i nat... Endelig begynder de at spille fint og få det til at fungere og så glemmer de alt igen mod Suns :oops:
Ja, han virker som the real deal ham Mitchell. En der har hovedet med sig og er dedikeret.

Ja, Tatums høje 3p% kommer fra, hvor han er helt blankt, da Celtics kører bolden så flot rundt. Når han tager contested shots bag linjen, har jeg set en del til, at han misser dem. Han skal nok få sit skud på plads om nogle år, men det er i hvert fald en god grund til, at han har så høje procenter. Men det er lovende, at han allerede kan skyde så fint og er så dygtig både offence og defence. Han bliver virkelig vild i fremtiden.

Jeg så tilfældigvis også OKCs kamp, da jeg havde en kupon kørende med, at Westbrook ville lave en triple-double til 2.75, men han er altså kilden bag deres dårlige perioder.

Westbrook får sommetider bare ikke ilt nok til hjernen. Han tager nogle alt for hasarderede skud. Ligeledes er deres boldomgang på hele OKC virkelig ringe. Når Westbrook afleverer bolden, så står han seriøst bare stille. Han burde i stedet for kigge på en som Tony Parker eller Steph Curry. De bevæger sig så meget uden bold, og det er med til, at Spurs og GSW kan køre bolden så flot rundt, som de gør, så de får de her åbne skud og køre modstanderne over.

OKC er et hold med to kæmpe egoer i Melo og Brodie. Brodie er simpelthen en for svag leder i min optik. Han vil for meget selv, og det går bare ikke. Okgså en af grundene til, at KD forlod OKC var pga. Westbrooks manglende basketball IQ i pressede situationer. PG er den eneste, der forstår, at basketball er en holdsport. Han skrider 100 procent til sommer til LA, hvis LeBron tager til Lakers.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Kawhi
Indlæg: 215
Tilmeldt: man aug 14, 2017 8:16 am
Har takket: 21 gange
Blevet takket: 11 gange

Re: Basketball

Indlæg af Kawhi »

Nemlig. Som det også blev nævnt i går er det ikke helt utænkeligt, at han bliver all-star.

Nå, 2.75 på en triple-double er sgu et fint odds!
Når det ikke kører for Westbrook, så er alle hans gode evner det værste ved at se ham. Alle hans lækre afleveringer ser vildt klodsede ud, når han helt uden videre smider bolden væk. Når han rammer siden skud har han +50 pts-kampe, mens han andre gange bruger 30 skud på at få +10 pts.

Han er sin egen værste fjende, som ikke altid er lige sjov at spille på hold med. Det må til gengæld være rart at se en holdkammerat, der altid giver 120 % af sig selv.
Jeg elsker at se ham når det kører for ham, men jeg frygter også den dag hans krop ikke kan følge med. Det kommer til at tage mange sæsoner og mange forfærdelige kampe før han selv erkender, at han skal indstille karrieren. Hans måde at spille basketball på ændrer sig ikke tror jeg.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Basketball

Indlæg af MessiPogba »

Kawhi skrev:Nemlig. Som det også blev nævnt i går er det ikke helt utænkeligt, at han bliver all-star.

Nå, 2.75 på en triple-double er sgu et fint odds!
Når det ikke kører for Westbrook, så er alle hans gode evner det værste ved at se ham. Alle hans lækre afleveringer ser vildt klodsede ud, når han helt uden videre smider bolden væk. Når han rammer siden skud har han +50 pts-kampe, mens han andre gange bruger 30 skud på at få +10 pts.

Han er sin egen værste fjende, som ikke altid er lige sjov at spille på hold med. Det må til gengæld være rart at se en holdkammerat, der altid giver 120 % af sig selv.
Jeg elsker at se ham når det kører for ham, men jeg frygter også den dag hans krop ikke kan følge med. Det kommer til at tage mange sæsoner og mange forfærdelige kampe før han selv erkender, at han skal indstille karrieren. Hans måde at spille basketball på ændrer sig ikke tror jeg.
Mitchell all-star i år eller i fremtiden? Bliver næppe all-star i år, da Vest simpelthen er for proppet med stjerner. En som Jimmy Butler har kun fået 80.000 stemmer f.eks. i år, hvor han er i Vest. Viser hvor sindssygt proppet Vest er.

Men i fremtiden? Uden tvivl. Holder han sig fri fra skader, så bliver han fremtiden med Giannis, Simmons, Embiid og Porzingis.

Ja, det er også det, jeg tænker. Jeg synes ikke, at Westbrook er den klogeste basketball spiller. Han lever helt og aldeles mere eller mindre på hans absurde atletiske evner og hans vildskab. Når han først mister de første centimeter i springkraft, så skal han virkelig omlægge sit spil for at ikke blive en, der forsvinder i landskabet.

Det Westbrook har brug for, er en Popovich, der lærte ham essensen ved basketball. Nøj, han ville være modbydelig under Popovich, for han skulle nok tæske det ind i ham, hvad basketball er, og hvordan du kører en bold rundt. Donovan virker for mig som en noget svag træner, der slet ikke tør at coache Westbrook.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Kawhi
Indlæg: 215
Tilmeldt: man aug 14, 2017 8:16 am
Har takket: 21 gange
Blevet takket: 11 gange

Re: Basketball

Indlæg af Kawhi »

Det bliver nok først i fremtiden ja. Er det for voldsom en udmelding, hvis jeg kalder Jimmy en smule overvurderet?
Jeg er i hvert fald blevet en smule skuffet over Timberwolves trods deres 4. plads i West.

Lige præcis. Jeg tror bare ikke at Westbrook vil erkende at han bliver mindre atletisk, når hans prime time er ovre.
Det bliver sikkert lidt lige som Cristiano, der stadig bilder sig selv ind at han kan drible og være med i det opbyggende spil for Real.

Popovich kunne virkelig gøre ham enormt god ja! Det gad jeg virkelig gerne at se... Det ville også passe Kawhi at træde ud af rampelyset og lade en anden være stjernen. Så kunne Kawhi koncentrere sig om at forsvare og være genial i det skjulte.

Jeg er forresten glad for at Lowry ikke røg til Spurs i sommers. Han kan dårligt tilføre holdet noget, som Parker ikke allerede bidrager med - udover flere sæsoner i fremtiden selvfølgelig. Spurs skulle have kapret Westbrook eller CP3.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Basketball

Indlæg af MessiPogba »

Kawhi skrev:Det bliver nok først i fremtiden ja. Er det for voldsom en udmelding, hvis jeg kalder Jimmy en smule overvurderet?
Jeg er i hvert fald blevet en smule skuffet over Timberwolves trods deres 4. plads i West.

Lige præcis. Jeg tror bare ikke at Westbrook vil erkende at han bliver mindre atletisk, når hans prime time er ovre.
Det bliver sikkert lidt lige som Cristiano, der stadig bilder sig selv ind at han kan drible og være med i det opbyggende spil for Real.

Popovich kunne virkelig gøre ham enormt god ja! Det gad jeg virkelig gerne at se... Det ville også passe Kawhi at træde ud af rampelyset og lade en anden være stjernen. Så kunne Kawhi koncentrere sig om at forsvare og være genial i det skjulte.

Jeg er forresten glad for at Lowry ikke røg til Spurs i sommers. Han kan dårligt tilføre holdet noget, som Parker ikke allerede bidrager med - udover flere sæsoner i fremtiden selvfølgelig. Spurs skulle have kapret Westbrook eller CP3.
Jeg synes Jimmy Buckets er utrolig dygtig. Så overvurderet ved jeg ikke nu ikke. Synes han er ufattelig god, men der hviler bare en eller anden forbandelse over Wolves. Men på trods af det, så er de stadigvæk 5. bedste offence i ligaen, hvis jeg husker rigtigt, så de gør noget rigtigt i Wolves.

Nje, men hvis Westbrook skal være relevant, når hans atletiske evner daler, så skal han snart indse, at han skal fordele boldene bedre og ikke være så ivrig. Han er alt, alt for hasarderet.

Spurs skulle have kapret CP3 eller Westbrook? Der var jo rygter jo, at Spurs utrolig gerne ville have haft Kyrie i sommers (link til historie: men de havde absolut intet at give i assets til Cavs.

Kyrie i Spurs havde været så latterligt vildt. Kyrie, Parker, Kawhi, Gasol og så de mange breddespillere, som Pop får det maksimale ud af, havde været vildt.

Men LaMarcus har dog toppet sit spil utrolig meget op i år. Den havde man nok ikke lige set komme efter hans skandaløse playoff-run i sidste sæson.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Kawhi
Indlæg: 215
Tilmeldt: man aug 14, 2017 8:16 am
Har takket: 21 gange
Blevet takket: 11 gange

Re: Basketball

Indlæg af Kawhi »

Det lyder meget rigtigt med nr. 5 offense. Da jeg så at Wolves hentede Butler steg mine forventninger bare til dem og jeg gik ud fra at de godt kunne kravle over Spurs og Rockets i tabellen. Sæsonen er kun halvvejs, så de kan nå det endnu.

Jeg havde i øvrigt også troet at Towns ville blive en bedre forsvarsspiller end det han har vist indtil videre. Hvis han får styr på at dække op, så må han vel være en af de bedste C i ligaen.

Helt enig mht. Westbrook. Han skal selvfølgelig ikke kun aflevere, da det bliver forudsigeligt i længden. Han bliver så meget bedre hvis han dropper/lærer at skyde 3'ere og tager 10 skud mindre pr. kamp.
Hans FT% skal der også arbejdes med - hans meditation før han skyder ser bare åndssvagt ud, når han rammer så få FTs...

Kyrie til Spurs kunne også have været vildt - jeg fulgte lidt med i historierne. CP3 ville imo bare passe bedre, da han både er mere uselvisk og også er en bedre forsvarsspiller i forhold til Kyrie.

Aldridge har faktisk været rigtig god i år som du siger. Jeg synes dog stadigvæk at han var bedst, da han spillede for Trail Blazers.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Basketball

Indlæg af MessiPogba »

Kawhi skrev:Det lyder meget rigtigt med nr. 5 offense. Da jeg så at Wolves hentede Butler steg mine forventninger bare til dem og jeg gik ud fra at de godt kunne kravle over Spurs og Rockets i tabellen. Sæsonen er kun halvvejs, så de kan nå det endnu.

Jeg havde i øvrigt også troet at Towns ville blive en bedre forsvarsspiller end det han har vist indtil videre. Hvis han får styr på at dække op, så må han vel være en af de bedste C i ligaen.

Helt enig mht. Westbrook. Han skal selvfølgelig ikke kun aflevere, da det bliver forudsigeligt i længden. Han bliver så meget bedre hvis han dropper/lærer at skyde 3'ere og tager 10 skud mindre pr. kamp.
Hans FT% skal der også arbejdes med - hans meditation før han skyder ser bare åndssvagt ud, når han rammer så få FTs...

Kyrie til Spurs kunne også have været vildt - jeg fulgte lidt med i historierne. CP3 ville imo bare passe bedre, da han både er mere uselvisk og også er en bedre forsvarsspiller i forhold til Kyrie.

Aldridge har faktisk været rigtig god i år som du siger. Jeg synes dog stadigvæk at han var bedst, da han spillede for Trail Blazers.
Så du Cavs og Wolves i nat? Da så du effekten af Butler. Han fuldstændig lukkede ned for LeBron. LeBron havde den dårligste statistiske kamp i sin karriere i nat med -39, mens han var på gulvet. Værre end nogle af de andre. Thibodeau havde sat Butler på ham, og LeBron skød kun 8 gange og havde svært ved at drive til kurven, og mener, at han havde 6 turnovers. LeBron blev taget ud i midten af 3. quarter og sad ude hele 4. quarter. Der ser du, hvorfor Butler i min optik er så fandens dygtig. Han er en af de få spillere, som giver sig selv 100 procent i begge ender.

Jeg synes faktisk allerede, at KAT er allerede en af de bedste C'ere i ligaen. Han kan rebounde, han kan drive, han kan skyde, han er meget pålidelig fra FT-linjen, og han kan rebounde både offensivt og defensivt. Du har dog ret i, at han gerne må forbedre sig defensivt, men det kommer om 2-3 års tid.

CP3 havde været vild i Spurs også, men han har jo oppe i alderen. Spurs har nødt til at finde en yngre spillere til PG, nu hvor Mills og Parker er over 30 begge to. Men kender jeg Popovich ret, så finder han en eller anden vild diamant i draften eller en undrafted, som han gør vild. Jeg så også Spurs-kampen i nat, og der hev en som Davis Bertans en vild kamp op med career-high 29 point, tror jeg det var. Kun Popovich kan finde sådanne spillere, som ingen kender og gøre dem til noget. Ligesom han gjorde med J-Simmons.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Kawhi
Indlæg: 215
Tilmeldt: man aug 14, 2017 8:16 am
Har takket: 21 gange
Blevet takket: 11 gange

Re: Basketball

Indlæg af Kawhi »

Jeg så desværre ikke kampen - for tiden ser jeg kun highlights + de kampe som TV2 Sport viser (og de viser WTA Tennis for tiden). Jeg har ikke læst om Butlers præstation, men jeg så godt LeBrons -39... wow...
Hvis Butler dækkede LeBron op så må størstedelen tilskrives Butler, så jeg har måske været hurtigt ude med min bedømmelse af ham. :lol:

Jeg tror også på at KAT bliver den bedste C i ligaen på et tidspunkt. Han virker utrolig moden og seriøs. Han er vist også den spiller i ligaen med flest double-doubles. Jeg havde dog forventet at han ville være en endnu bedre spiller på nuværende tidspunkt, da jeg så hans rookie season. Men det er jo helt vildt at han er så god som 22-årig!

Popovich skal nok finde en usleben diamant som PG til Spurs. Jeg så lige at Manu natten til mandag blev den første 40-årige siden MJ med en +25 pts kamp. Det er så vildt at han kan blive ved! Jeg frygter virkelig den dag Popovich trækker stikket - uden hans coaching falder Spurs jo fuldstændig sammen.

DSJ leverede i øvrigt en fin 20-7-3 kamp i nat og blev delt topscorer sammen med Dirk :grin:

Kawhi
Indlæg: 215
Tilmeldt: man aug 14, 2017 8:16 am
Har takket: 21 gange
Blevet takket: 11 gange

Re: Basketball

Indlæg af Kawhi »

Nå, så fik OKC sit 3. nederlag ud af 4 mulige til T-Wolves denne sæson... Butler med endnu en fin kamp og KAT med endnu en double-double. Det er lige før at jeg tror at OKC frygter T-Wolves mere end de frygter Warriors i playoffs.

Og hold kæft en lækker kamp af Lou Williams mod Warriors!
50 pts!
27 pts i 3Q!
8/16 3'ere!
10/10 FT!
Det må fandme være luksus at have sådan en 6. mand siddende på bænken (han startede godt nok inde i går).

Lauri Markkanen fik også gjort sig bemærket i går med 33 pts og 10 rebounds. Rigtig flotte stats, specielt hans 8/15 3'ere.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Basketball

Indlæg af MessiPogba »

Kawhi skrev:Nå, så fik OKC sit 3. nederlag ud af 4 mulige til T-Wolves denne sæson... Butler med endnu en fin kamp og KAT med endnu en double-double. Det er lige før at jeg tror at OKC frygter T-Wolves mere end de frygter Warriors i playoffs.

Og hold kæft en lækker kamp af Lou Williams mod Warriors!
50 pts!
27 pts i 3Q!
8/16 3'ere!
10/10 FT!
Det må fandme være luksus at have sådan en 6. mand siddende på bænken (han startede godt nok inde i går).

Lauri Markkanen fik også gjort sig bemærket i går med 33 pts og 10 rebounds. Rigtig flotte stats, specielt hans 8/15 3'ere.
OKC er dødsdømte. Så længe de har den klovn til Donovan på sidelinjen, så får de intet ud af det. Han tør ikke at coache Westbrook, og han tør ikke at gøre Carmelo til 6. mand. Når Paul George skrider til sommer, så er det hold helt færdigt. George og Roberson er dem, der holder sammen på det hold der, for Westbrook kører for det meste ego bold, og Melos storhedsvanvid ødelægger harmonien.

Lou er så vild en scorer. Tænk at Houston havde ham og Gordon på bænken sidste sæson. Vilde, vilde scorer begge to.

Glæder mig til Celtics og 76ers her kl 21 i London. Håber ikke de er for jetlagged og kan vise os fans en vild kamp. Ser frem til den kamp meget, for de er nok de to kommende superhold i East, når LeBron skrider til West til sommer.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 9 gæster