Basketball

Anden sport uden forbindelse til Barca

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Basketball

Indlæg af Blaugrana92 »

Finals, kamp 2:
Spoiler
Vis
Mord sendt på direkte fjernsyn.

Tello
Indlæg: 7714
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 561 gange

Re: Basketball

Indlæg af Tello »

Blaugrana92 skrev:Finals, kamp 2:
Spoiler
Vis
Mord sendt på direkte fjernsyn.
Har slet ikke set highlights eller noget endnu, men var det så slemt? [emoji50]

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Basketball

Indlæg af Blaugrana92 »

Tello skrev:
Blaugrana92 skrev:Finals, kamp 2:
Spoiler
Vis
Mord sendt på direkte fjernsyn.
Har slet ikke set highlights eller noget endnu, men var det så slemt? [emoji50]
Spoiler
Vis
Jep. Resultatet får faktisk kampen til at virke tættere end den var. Det var den største skideballe jeg har set et hold få i en finale. Warriors har vundet de to første kampe med sammenlagt 48 point. Det er aldrig sket før i hele NBA's historie at et hold har vundet de to første kampe af en finaleserie med så stor en margin. Det mest bekymrende for Cavs må være at hverken Steph eller Klay sådan rigtig for alvor har ramt deres latterligt høje niveau endnu.

Og det næst-mest bekymrende for Cavs må være, hvor svært de har ved at involvere både Kyrie og K Love på offense. Kyrie har i de første to kampe skudt 33% (12/36), haft 5 assists og 6 turnovers. K Love har skudt 38% (9/24). Og så ender det altså med at LeBron skal gøre det alene. Igen. Og han er altså bare blevet et år ældre og det har ikke hjulpet ham. Indtil videre skyder han 42% (16/38). Hvis dit holds tre primære offensive våben samlet skyder 38% (37/98), så får du mere end bare almindeligt svært ved at vinde NBA.

Så kunne man egentlig pege på Steph og Klay og sige at de kun har 41% (21/51). Forskellen er bare at Warriors rent faktisk har brugbare spillere på bænken. Cavs' second unit er ikke god nok tror jeg.

Men nu må vi se. Nu er der lige to kampe i Cleveland, hvor Cavs jo kan prøve at justere nogle ting og se om det hjælper noget.

Tello
Indlæg: 7714
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 561 gange

Re: Basketball

Indlæg af Tello »

Blaugrana92 skrev:
Tello skrev:
Blaugrana92 skrev:Finals, kamp 2:
Spoiler
Vis
Mord sendt på direkte fjernsyn.
Har slet ikke set highlights eller noget endnu, men var det så slemt? [emoji50]
Spoiler
Vis
Jep. Resultatet får faktisk kampen til at virke tættere end den var. Det var den største skideballe jeg har set et hold få i en finale. Warriors har vundet de to første kampe med sammenlagt 48 point. Det er aldrig sket før i hele NBA's historie at et hold har vundet de to første kampe af en finaleserie med så stor en margin. Det mest bekymrende for Cavs må være at hverken Steph eller Klay sådan rigtig for alvor har ramt deres latterligt høje niveau endnu.

Og det næst-mest bekymrende for Cavs må være, hvor svært de har ved at involvere både Kyrie og K Love på offense. Kyrie har i de første to kampe skudt 33% (12/36), haft 5 assists og 6 turnovers. K Love har skudt 38% (9/24). Og så ender det altså med at LeBron skal gøre det alene. Igen. Og han er altså bare blevet et år ældre og det har ikke hjulpet ham. Indtil videre skyder han 42% (16/38). Hvis dit holds tre primære offensive våben samlet skyder 38% (37/98), så får du mere end bare almindeligt svært ved at vinde NBA.

Så kunne man egentlig pege på Steph og Klay og sige at de kun har 41% (21/51). Forskellen er bare at Warriors rent faktisk har brugbare spillere på bænken. Cavs' second unit er ikke god nok tror jeg.

Men nu må vi se. Nu er der lige to kampe i Cleveland, hvor Cavs jo kan prøve at justere nogle ting og se om det hjælper noget.
Fik endelig set highlights og må give dig ret. Ezeli, Livingston, Iguodala, Green.. Just to mention a few. Hold fast, hvor de dog legede med det forsvar. Det stod helt åbent flere gange. Og ja, hvis Klay og Curry var helt oppe, så ville de være blevet flået yderligere. Er stadig vanvittigt imponeret over hvordan Curry han bare trækker og smider i fra alskens distancer. Klay er også vild, I know, men er helt blæst væk af Curry. Kampens detalje? Livingstons kig væk aflevering han bare smider stenhårdt ind igennem et helt blankt forsvar. Lækkert!

Gad vide hvem Lebron skifter til nu..

gygfo

Re: Basketball

Indlæg af gygfo »

Er der andre, der skal se 3. Kamp her om 10 min? Jeg udnytter, at jeg har fri i morgen og lægger mig ind på sofaen. Forhåbentlig for cleveland lidt gang i det igen, så der kan komme lidt reel spænding i finaleserien.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Basketball

Indlæg af Blaugrana92 »

Selvfølgelig! K Love må ikke spille på grund af sin hjernerystelse, så det bliver LeBron show hele kampen, tror jeg. Han er nødt til at tage totalt over, hvis den her finale ikke skal ende med et sweep. Hvis Cleveland taber i nat, tror jeg Warriors sørger for at afgøre det i kampe 4.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Basketball

Indlæg af Blaugrana92 »

Nå, det var den kamp.

gygfo

Re: Basketball

Indlæg af gygfo »

Warrriors bliver kørt over. Sindssyg energi cleveland kommer med.

Sendt fra min SM-G920F med Tapatalk

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Basketball

Indlæg af Blaugrana92 »

Det er noget lort. Fuck Cleveland. Ikke bare Cavs, men Cleveland helt generelt.

gygfo

Re: Basketball

Indlæg af gygfo »

Men for serien er det godt, hvis cleveland vinder denne her.

Sendt fra min SM-G920F med Tapatalk

gygfo

Re: Basketball

Indlæg af gygfo »

Det var hurtigt cavs mistede pusten

Sendt fra min SM-G920F med Tapatalk

gygfo

Re: Basketball

Indlæg af gygfo »

Av av


Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15189
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1716 gange
Blevet takket: 1141 gange
Kontakt:

Re: Basketball

Indlæg af Lopezzz »

gygfo skrev:Av av

Han var helt op og køre i nat :clap: ....men jeg håber stadigvæk at de ikke vinder titlen.

Din signatur passer fint med videoen:)

"Warriors defence stretched out like spandex on Miami Beach and Curry is left naked!!!"

:cool:
MDCCCXCIX

gygfo

Re: Basketball

Indlæg af gygfo »

Lebron var vild igår. Man kan sige hvad man vil om ham, men han er en unik lederfigur.

Sendt fra min SM-G920F med Tapatalk

Tello
Indlæg: 7714
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 561 gange

Re: Basketball

Indlæg af Tello »

Fuck Lebron James og fuck Kyrie Irving. Fuck Golden State for at misse så mange skud.

Sendt fra min SM-N910F med Tapatalk

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 8 gæster