Basketball

Anden sport uden forbindelse til Barca

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15189
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1716 gange
Blevet takket: 1141 gange
Kontakt:

Re: Basketball

Indlæg af Lopezzz »

Sådan Raptors :clap: Nu er Cavs under press. Krydser fingre for at Lowry og De Rozan fortsætter det gode spil som de viste i nat. En enkelt sejr i Cleveland og så har de matchbold.

Jeg vil have Raptors og Thunders i finalen :cool:
MDCCCXCIX

gygfo

Re: Basketball

Indlæg af gygfo »

Jeg er lidt splittet mht cavs og Toronto serien. Hjertet siger Toronto, men samtidig tror jeg, at cavs har de bedste chancer for at give gsw kamp til stregen i en eventuel finale, og jeg ser ikke gsw vinde finalen igen - det bliver simpelthen for kedeligt.

Jeg håber dog okc vinder det hele, men jeg tror gsw går videre fra den serie. Desværre.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Basketball

Indlæg af Blaugrana92 »

Ja, nu har Cavs tabt to i streg siden LeBron planlagde et "surprise shower" for Ty Lue, fordi han havde vundet 10 playoff kampe i streg. Det er meget skægt, for da jeg så at de havde gjort det tænkte jeg at nu skulle det nok lige passe, at Cavs tabte resten af kampene i playoffs. Så galt går det nok ikke, men nu har de da tabt de første to. Jeg synes det mest imponerende ved de to sejre, er at Toronto har holdt Cavs under 100 point i begge kampe. Det som DeRozan og Lowry har leveret på offense har selvfølgelig været fantastisk, men dine chancer er bare meget, meget større for at vinde, hvis du holder din modstander under de der så magiske 100 point.

Tello
Indlæg: 7714
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 561 gange

Re: Basketball

Indlæg af Tello »

Sorry for ever doubting you, OKC.

Sendt fra min SM-N910F med Tapatalk

ulrich
Indlæg: 1711
Tilmeldt: ons sep 01, 2010 1:47 pm
Har takket: 275 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: Basketball

Indlæg af ulrich »

Holy shit. OKC får kørt Warriors over. Og hvor er Draymond Green dog bare et svin.

Tello
Indlæg: 7714
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 561 gange

Re: Basketball

Indlæg af Tello »

ulrich skrev:Holy shit. OKC får kørt Warriors over. Og hvor er Draymond Green dog bare et svin.
Det var i hvert fald en meget svinsk handling. Håber bare ikke, at det ender med Cavs - OKC og OKC bliver rystede. Gider virkelig ikke se Bonbon tage den. In other news; Lebron har vist underskrevet en livstidsaftale med Nike til en værdi af 1 milliard dollars... Vanvid..

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15189
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1716 gange
Blevet takket: 1141 gange
Kontakt:

Re: Basketball

Indlæg af Lopezzz »

Ham om Gustav er de værste 2 sportsmand der findes. Håber på at Raptors giver alt hvad de har i næste 2 kampe.
MDCCCXCIX

gygfo

Re: Basketball

Indlæg af gygfo »

Vildt med okc! Den havde jeg ikke set komme.

Sendt fra min SM-G920F med Tapatalk

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Basketball

Indlæg af Blaugrana92 »

Jeg tror sgu OKC går hele vejen nu! Westbrook spiller noget af det vildeste basketball jeg nogensinde har set. Det er fuldstændig sygt.

Hvis de møder Cavs i finaleserien tror jeg at Russ får en fucking field day overfor Kyrie og K Love. Når Kyrie og Love skal forsvare et pick and roll resulterer det i 1.2 point. Det er det dårligste i hele ligaen. Med Russ som ball handler og med Adams/Kanter/Ibaka/Durant som screener ... det kan reelt ende med at Cavs er bedre uden Kyrie og Love på banen samtidig.

Det her er i øvrigt ikke engang fordi Warriors er blevet dårlige. Det er bare fordi fanden har taget ved OKC - især Russ og Steven Adams - og fordi Billy Donovan gør et fantastisk stykke arbejde.

Kom så Raps. Giv mig min drømmefinale! OKC-Raptors ville være for sygt!

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15189
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1716 gange
Blevet takket: 1141 gange
Kontakt:

Re: Basketball

Indlæg af Lopezzz »

Pis
MDCCCXCIX

Tello
Indlæg: 7714
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 561 gange

Re: Basketball

Indlæg af Tello »

Hvorfor f*** kan Lebron ikke bare ryge ud på røv og albuer.

Sendt fra min SM-N910F med Tapatalk

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Basketball

Indlæg af Blaugrana92 »

Omg ... måske er Lil B's curse alligevel en ting i virkeligheden? :S

Tello
Indlæg: 7714
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 561 gange

Re: Basketball

Indlæg af Tello »

Billede

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Basketball

Indlæg af Brombi »

Blaugrana92 skrev:Omg ... måske er Lil B's curse alligevel en ting i virkeligheden? :S
Helt sikkert :/

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Basketball

Indlæg af Blaugrana92 »

Finals, kamp 1:
Spoiler
Vis
Vild kamp. Det er så sygt at tænke på at for under 10 år siden var tæt på at miste sit ene ben, og nu career high i en playoff kamp mod LeBron i en finale. Jeg synes virkelig at Livingston er vildt dygtig. Hans midrange er så god og han er en af de få point guards, der har fattet at det giver mening for en point guard at være god i posten. Der er jo stort set ingen point guards der træner i at forsvare posten, så hvis man bliver god til at gå i posten som point guard, kan man virkelig, virkelig, virkelig komme langt. Livingston og Andre Miller er beviserne. Fatter ikke at en spiller Michael Carter-Williams ikke tager det til sig.

Nå, men det lignede ellers en tæt kamp i store dele af kampen. Men jeg synes at Cleveland går i panik i anden halvleg, da de først kommer bagud med 7-8 point. I stedet for at fortsætte med deres fysiske og intensive defense, bliver de lidt for ivrige og glemmer deres egentlige opgaver. På offense glemmer de at de var så godt med i første halvleg, på grund af deres ballmovement. I anden halvleg er der for meget iso for Cavs og ingen af de tre store fra Cavs, kunne slå Warriors' defense med iso-ball. LeBron begyndte at stille sig tilfreds med jumpers, Kyrie løb ind i den ene blindgyde efter den anden og K Love blev utålmodig i posten.

Men altså, Warriors er virkelig også gode. De har så mange strenge at spille på. Så mange forskellige våben. I nat var en forfærdelig kamp for både Curry og Klay, og alligevel taber Cavs med 15. Iguodala er så latterligt god overfor LeBron. Iguodalas off-ball defense er ikke helt så godt som Kawhis, men on-ball synes jeg som minimum at Iguodala er på niveau med Kawhi. Det er vidlt at have sådan en spiller fra bænken.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 5 gæster