Cykling

Anden sport uden forbindelse til Barca

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Cykling

Indlæg af Blaugrana92 »

Jeg har været rigtig meget efter Nibali gennem tiderne - især efter "maveondet" i Giro'en, hvor han stjal sejren foran Chaves (og Valverde) og Kruikswijk - men jeg må indrømme, at hans enorme passion for sporten har smittet lidt af på mig sidenhen. Sejren i Milano-Sanremo, lysten til at køre og gøre det godt i et løb som De Ronde, og fighterviljen han viser på en dag som i dag er jo alt sammen noget, der bare oser jo af panache og mandsmod, selvom han utvivlsomt også er dopet på niveau med Froome og GT. Stor, stor rytter og en af de allermest komplette i nyere historie, selvom der ellers er mange om buddet. Helt bestemt ærgerligt for løbet, for han så ekstremt skarp ud i dag.

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Cykling

Indlæg af Flax_Generous »

Jeg er helt enig. Det er en skam med Nibali. Han var formentlig gået all-in for sejren på et tidspunkt, og det havde skabt stor ravage, uanset om det var blevet en succes eller ej.

Her kan man i øvrigt angiveligt se årsagen til styrtet. Det er typisk, at det er en som vil tage et billede som forårsager det - det er svært at orientere sig når man har hovedet gemt bag et kamera.

Billede

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Cykling

Indlæg af Blaugrana92 »

Hvor mange grønne trøjer kan Sagan mon nå i karrieren? Det er jo nærmest for let for ham, og uanset hvor mange gange ASO ændrer reglerne, vinder han bare alligevel. Medmindre de smider ham ud for bagateller, selvfølgelig.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Cykling

Indlæg af Blaugrana92 »

Ærgerligt at Sagan ikke åbnede lidt tidligere i dag. Set i bakspejlet var sejren jo nærmest indenfor rækkevidde. Han fører i øvrigt med 267 point nu i konkurrencen om den grønne trøje. Absolut den mest værdige rytter til at slå Zabels rekord, som han jo nok alt andet lige gør næste år.

Antimadridista
Indlæg: 9350
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 952 gange
Blevet takket: 957 gange

Re: Cykling

Indlæg af Antimadridista »

Hjemme fra Ferie. Savner ritter/rolf (alt taget i betragtning!). Kommer de på senere??

Edit: ok der var de.:)

Brian N er en vidende og intelligent fyr, men godt nok også selvhøjtidelig! Har det lidt svært med ham flere timer i træk. Langt hellere Chris.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Cykling

Indlæg af Blaugrana92 »

Antimadridista skrev:Hjemme fra Ferie. Savner ritter/rolf (alt taget i betragtning!). Kommer de på senere??

Edit: ok der var de.:)

Brian N er en vidende og intelligent fyr, men godt nok også selvhøjtidelig! Har det lidt svært med ham flere timer i træk. Langt hellere Chris.
Chris Anker er uovertruffent fantastisk. Hans historier er simpelthen det bedste, og når han så folder sig ud i viden om Paw Patrol er det da først helt fantastisk. Måske stadig mit yndlingsøjeblik, da han var ved at forklare Staghøj og Nygaard om at Paw Patrol havde fået et nyt medlem.

Antimadridista
Indlæg: 9350
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 952 gange
Blevet takket: 957 gange

Re: Cykling

Indlæg af Antimadridista »

Blaugrana92 skrev:
Antimadridista skrev:Hjemme fra Ferie. Savner ritter/rolf (alt taget i betragtning!). Kommer de på senere??

Edit: ok der var de.:)

Brian N er en vidende og intelligent fyr, men godt nok også selvhøjtidelig! Har det lidt svært med ham flere timer i træk. Langt hellere Chris.
Chris Anker er uovertruffent fantastisk. Hans historier er simpelthen det bedste, og når han så folder sig ud i viden om Paw Patrol er det da først helt fantastisk. Måske stadig mit yndlingsøjeblik, da han var ved at forklare Staghøj og Nygaard om at Paw Patrol havde fået et nyt medlem.
Det nye medlem skulle vel adrig være Everest!?

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: Cykling

Indlæg af Xavi6Smede »

Desuden komisk at høre Michael Rasmussens analyse af Barain. "- Pozzovivo gjorde sit til at få elimineret begge sine holdkammerater. Det er godt nok svært at gennemskue, hvordan en mand på 35 år har så lidt taktisk forståelse.". Den ene blev nr 2, den anden tabte 15.40 minutter. Sikke en ekspert.

PuyolErGud
Indlæg: 10787
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 600 gange
Blevet takket: 577 gange

Re: Cykling

Indlæg af PuyolErGud »

Surrealistiske scenee fra dagens etape lige nu. Neutraliseret og virker til at en masse rytter har fået kastet noget imod sig, angiveligt peberspray, da alle hælder vand i øjnene.

Brugeravatar
De La Barça
Indlæg: 802
Tilmeldt: tors apr 20, 2017 11:19 am
Har takket: 298 gange
Blevet takket: 44 gange

Re: Cykling

Indlæg af De La Barça »

PuyolErGud skrev:Surrealistiske scenee fra dagens etape lige nu. Neutraliseret og virker til at en masse rytter har fået kastet noget imod sig, angiveligt peberspray, da alle hælder vand i øjnene.
Tilsyneladende et uheld at rytterne blev ramt. Pebersprayen var tilsigtet de demonstranter, der spærrede vejen.

Hvad siger folk til etapen i morgen? Meget specielt må man sige. Bortset fra den lidt underlige start, så synes jeg umiddelbart det er meget spændende med en kort, eksplosiv etape.

Antimadridista
Indlæg: 9350
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 952 gange
Blevet takket: 957 gange

Re: Cykling

Indlæg af Antimadridista »

Xavi6Smede skrev:Desuden komisk at høre Michael Rasmussens analyse af Barain. "- Pozzovivo gjorde sit til at få elimineret begge sine holdkammerater. Det er godt nok svært at gennemskue, hvordan en mand på 35 år har så lidt taktisk forståelse.". Den ene blev nr 2, den anden tabte 15.40 minutter. Sikke en ekspert.



I det hele taget, virker han bare altid konfrontatorisk og irritabel. Han er stadig bitter..

PuyolErGud
Indlæg: 10787
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 600 gange
Blevet takket: 577 gange

Re: Cykling

Indlæg af PuyolErGud »

Yates først over toppen og forholdsvis sikkert foran Alaphillipe, men styrter på vej ned. Oppe igen, men nu jagtende Alaphillipe i stedet...

Sendt fra min EVA-L09 med Tapatalk

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Cykling

Indlæg af Blaugrana92 »

Simpelthen bare pivringe kørt af Yates på den nedkørsel. Jeg forstår godt hans behov for at satse en smule - så han undgår at blive hentet af Alaphilippe - men det er simpelthen et amatørstyrt han laver der. Det var nok koncentrationen der glippede.

Antimadridista
Indlæg: 9350
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 952 gange
Blevet takket: 957 gange

Re: Cykling

Indlæg af Antimadridista »

Nå. Er det i dag Froome smadrer alt og alle..kører 64.9 km solo..

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Cykling

Indlæg af Flax_Generous »

Det er en svær situation som Froome står i. Jeg kunne sagtens se ham køre med på nogle tidlige angreb. Det er nok hans bedste chance for at komme væk uden at angribe Thomas direkte. Samtidig ville det også lægge lidt pres på Dumoulin. Men det ville nok være allerbedst for Sky at spare på krudtet til sidst i finalen - så kan de stikke på skift.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 11 gæster