Cykling

Anden sport uden forbindelse til Barca

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Cykling

Indlæg af Blaugrana92 »

Jeg har sgu egentlig lidt ondt af Trek-Segafredo. De er virkelig bare uheldige i år. De har vundet færre World Tour sejre end Astana og Dimension Data, der ellers har gang i en ret så forfærdelig sæson (selvom begge så også er ved at redde sæsonen lidt, med fine præstationer her i Tour'en). Én eneste World Tour sejr er det blevet til for Trek-Segafredo; Fabio Fellines sejr på prologen i Tour de Romandie. Til gengæld har de spandevis af sekundære placeringer. Der er faktisk kun 6 hold der har flere World Tour podieplaceringer end Trek-Segafredo. Desværre er der bare 10 andenpladser og 10 tredjepladser og kun én sejr. Det er især Contador, der har været uheldig og manglet det allersidste. 6 andenpladser og 2 tredjepladser. Jeg håber virkelig at de får en sejr i løbet af Tour'en og gerne flere i Vuelta'en.

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: Cykling

Indlæg af klogfyr »

Virkelig flot kørt af ag2r. Kom så!!


Sent from my iPad using Tapatalk

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Cykling

Indlæg af Flax_Generous »

Kør nu, Bardet!

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Cykling

Indlæg af Flax_Generous »

Det er utilgiveligt at lade Froome komme tilbage uden selv at have prøvet. Simpelthen så dumt af Froomes konkurrenter.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Cykling

Indlæg af Blaugrana92 »

Franskmændene er de mest underholdende cykelryttere i disse år. Bardet, Barguil, Pinot, Calmejane, Gallopin, Latour, etc. De har tydeligvis alle taget godt ved lære af typer som Voeckler og Chavanel. Der er ikke noget, som et godt angreb.

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: Cykling

Indlæg af klogfyr »

Hvordan kan han også køre dem ind igen? Han havde 1 hjælperytter foran sig inden Landa kom ned, mens Ag2r havde et helt hold, der kørte fuld smadder på skift.


Sent from my iPad using Tapatalk

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: Cykling

Indlæg af Xavi6Smede »

klogfyr skrev:Hvordan kan han også køre dem ind igen? Han havde 1 hjælperytter foran sig inden Landa kom ned, mens Ag2r havde et helt hold, der kørte fuld smadder på skift.


Sent from my iPad using Tapatalk
Fordi Froome kørte med alt hvad han havde, imens konkurrenterne ikke turde. Og så er Nieve, Henao og Landa trods alt stærkere end det AG2R kan præstere, selvom deres arbejde var yderst imponerende.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Cykling

Indlæg af Blaugrana92 »

Blaugrana92 skrev:Jeg har sgu egentlig lidt ondt af Trek-Segafredo. De er virkelig bare uheldige i år. De har vundet færre World Tour sejre end Astana og Dimension Data, der ellers har gang i en ret så forfærdelig sæson (selvom begge så også er ved at redde sæsonen lidt, med fine præstationer her i Tour'en). Én eneste World Tour sejr er det blevet til for Trek-Segafredo; Fabio Fellines sejr på prologen i Tour de Romandie. Til gengæld har de spandevis af sekundære placeringer. Der er faktisk kun 6 hold der har flere World Tour podieplaceringer end Trek-Segafredo. Desværre er der bare 10 andenpladser og 10 tredjepladser og kun én sejr. Det er især Contador, der har været uheldig og manglet det allersidste. 6 andenpladser og 2 tredjepladser. Jeg håber virkelig at de får en sejr i løbet af Tour'en og gerne flere i Vuelta'en.
Det lykkedes så ret så fint jo. Mollema tog endelig endnu en Trek-Segafredo sejr. Så må Bertie godt lige vinde en også.

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Cykling

Indlæg af Flax_Generous »

Sky fortsætter åbenbart deres genopsætning af US Postal-historien: Brailsford launches rant against Cyclingnews journalist. Jeg håber, at det ender på samme måde for alle involverede.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Cykling

Indlæg af Blaugrana92 »

Apropos noget andet, så ser det ud til at Mikel Landa skal køre for Movistar næste sæson. Det er godt for spansk cykling.

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: Cykling

Indlæg af Xavi6Smede »

Følgende ryttere fra Quick-Step har kontraktudløb: Marcel Kittel, Julian Alaphilippe, Fernando Gaviria, Philippe Gilbert, Bob Jungels, Daniel Martin, Zdenek Stybar, Niki Terpstra og Matteo Trentin. Det bliver noget af et arbejde ved forhandlingsbordet.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Cykling

Indlæg af Blaugrana92 »

Jeg tror de fleste af dem forlænger. Quick-Step er et af de bedste hold i verden. Man vinder cykelløb når de kører for Quick-Step.

Alaphilippe kunne dog være sjovt på et fransk hold. Bardet + Alaphilippe eller Pinot + Alaphilippe kunne være virkelig skægt. Begge ville være fremragende duoer med masser af punch i til GT's. Jeg tror Alaphilippe kører en top 10 placeringer i Vuelta'en, måske endda top 5, hvis han ikke løber ind i uheld. Podiet virker dog urealistisk.

Men Landa til Movistar, der som bekendt skulle være så godt som lukket, synes jeg er rigtig spændende. Valverde kommer ikke til at true i GT sammenhæng igen, så med Landa og Quintana, har Movistar to gode kaptajner til de tre GT's.

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: Cykling

Indlæg af Xavi6Smede »

Uden at kende til Jungels, Gaviria og Alaphilippes løn, så ku jeg forestille mig, at de 3 skal have en væsentlig højere løn, og muligvis også Trentin. Og det skulle knibe med økonomien ifølge Lefevere. Kittel rygtes også til Katusha, hvilket ville give fin mening når de har Gaviria.

Kommer Valverde tilbage som vi kender ham, så der ingen grund til at udelukke ham :grin:

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Cykling

Indlæg af Flax_Generous »

Ja, økonomien for holdet er vist ikke engang på plads endnu. Det kan blive fugl eller fisk for Lefevere.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Cykling

Indlæg af Blaugrana92 »

Tiesj Benoot er så småt ved at udvikle sig til min yndlingsrytter. Han kan jo simpelthen bare det hele.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 5 gæster