Basketball

Anden sport uden forbindelse til Barca

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Basketball

Indlæg af JonasV »

Ja - og føltes ekstremt tæt hele vejen.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Basketball

Indlæg af Brombi »

Fuck man Bulls Cavs går i kamp 7...

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Basketball

Indlæg af JonasV »

Endnu en buzzerbeater :-/

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Basketball

Indlæg af Blaugrana92 »

Hahaha, Cavs får i hoved og røv af kællinge-dommerne. Gang på gang på gang. Sikken fadæse. LeBrons hold kan gå på vandet i den joke af en "liga". Jeg havde håbet at tingene ville ændre sig med Adam Silver, men nej. Til grin.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Basketball

Indlæg af JonasV »

Det er lårt. Lårt!

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Basketball

Indlæg af Brombi »

Blaugrana92 skrev:Hahaha, Cavs får i hoved og røv af kællinge-dommerne. Gang på gang på gang. Sikken fadæse. LeBrons hold kan gå på vandet i den joke af en "liga". Jeg havde håbet at tingene ville ændre sig med Adam Silver, men nej. Til grin.
Ahhh skal vi nu lige.. Bulls spiller bare fuldkommen elendigt basket! Coach thibs kan bare ikke spille offensiv basket, det gør nærmest ondt at se på.. Og når man så tænker på alle de skader cavs har haft, og de spillere som spiller halvskadet, så er det bare endnu mere til grin.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Basketball

Indlæg af Blaugrana92 »

Brombi skrev:
Blaugrana92 skrev:Hahaha, Cavs får i hoved og røv af kællinge-dommerne. Gang på gang på gang. Sikken fadæse. LeBrons hold kan gå på vandet i den joke af en "liga". Jeg havde håbet at tingene ville ændre sig med Adam Silver, men nej. Til grin.
Ahhh skal vi nu lige.. Bulls spiller bare fuldkommen elendigt basket! Coach thibs kan bare ikke spille offensiv basket, det gør nærmest ondt at se på.. Og når man så tænker på alle de skader cavs har haft, og de spillere som spiller halvskadet, så er det bare endnu mere til grin.
De spiller skidt, ja. Men jeg siger jo heller ikke noget om, at det er dommernes skyld at Bulls taber.

Jeg er bare træt af at se, hvordan LeBron får det ene call efter det andet. Han får virkelig i hoved og røv og sådan har det været de sidste 3-4 år. Han kan endda - for det meste - tillade sig at provokere modstanderne i situationer, hvor enhver anden spiller havde fået en technical. Han kan tillade sig at floppe, at kigge hånligt på modstanderne efter et dunk - som der ellers plejer at blive slået hårdt ned på - og at brokke sig uendeligt meget til dommerne.

Når Dellavedova så også kan slippe afsted med at låse Gibsons ben, uden at få så meget som en technical eller en personlig fejl, så ved jeg bare at dommertækken ikke kun begrænser sig til LeBron selv, men til det hold han nu engang spiller på. Det var så tydeligt i de langsomme gengivelser. Det var helt i orden at Gibson blev smidt ud, men det er ikke i orden at Dellavedovas cheap shots ikke resulterer i minimum en technical.

At se den måde en Cavs-kamp bliver dømt på, og så sammenligne det med den måde en Timberwolves-, en 76'ers- eller en Kings-kamp bliver dømt på ... det er som at se to helt forskellige sportsgrene.

NBA lefler generelt for deres big market franchises og virker i store træk fuldkommen ligeglade med de små franchises, medmindre de har en eller anden kommende stjernespiller, såsom Andrew Wiggins eller Anthony Davis, for i så fald kan de lige med nød og næppe tage sig sammen, til at give en fuck eller to. Forskellen på hvor stor opmærksomhed Timberwolves får fra NBA's side efter Wiggins kom til, kontra hvor meget opmærksomhed de fik inden, er simpelthen latterligt stor. Franchises som Hornets og Kings må dog kigge endnu længere efter både opmærksom fra ligaens side og gode dommerpræstationer.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Basketball

Indlæg af Brombi »

Det gælder så ikke kun LeBron, men ligeledes spurs, lakers, mavs, rockets (harden) og nu efterhånden gsw... Ikke at det er i orden, men ja.. Dommerne var ret hårde ved Noah og Gibson

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1609 gange

Re: Basketball

Indlæg af Piquénbauer »

¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Basketball

Indlæg af Brombi »

Jeg har godt lige læst det. Kæft det er forfærdeligt. Jeg ved i hvert fald at Bilde og Vang har snakket meget højt om ham, og at han faktisk havde en ok god mulighed for at kunne spille NBA.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1609 gange

Re: Basketball

Indlæg af Piquénbauer »

Ja helt vildt! Det lyder godt nok mærkeligt at en frisk gut på 20 bare sådan dør. Han må have haft problemer med hjertet eller noget... Det er sgu sørgeligt!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Basketball

Indlæg af JonasV »

Kan også huske at have set indslag om ham. 20 år. Hvor er det tragisk.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Basketball

Indlæg af Blaugrana92 »

Var sikker på at jeg havde læst forkert, da jeg så et link blive smidt op inde i en basket-gruppe på FB. Men, ak nej. Ganske forfærdeligt og chokerende. Mon ikke det har været hjerterelateret?

Men, ja. Bilde og Wang har ofte snakket varmt om ham, og langt størstedelen af de amerikanske scouts der har set ham an, skulle også have været vældig begejstrede for ham, både som spiller og som person.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Basketball

Indlæg af JonasV »

Blah, Bulls :| En skuffelse i Playoffs.

PuyolErGud
Indlæg: 10807
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 602 gange
Blevet takket: 582 gange

Re: Basketball

Indlæg af PuyolErGud »

Lækkert man lige kan fejre mesterskabet med en efterfølgende kamp 7 mellem Rockets og Clippers! Spændende kamp!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 6 gæster