Basketball

Anden sport uden forbindelse til Barca

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Basketball

Indlæg af Brombi »

yeah læste det godt på reddit.. Han er sgu god nok ham Pop!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Basketball

Indlæg af Blaugrana92 »

Fuck Jazz og deres latterlige kommentatorer. Fuck Matt Harpring. Mage til latterlig idiot skal man da lede længe efter. Han brugte lige flere minutter på at insinuere at Timberwolves tanker i denne sæson. Hans begrundelse var tilsyneladende at der kun er 7 spillere til rådighed i dag. Hvordan kan man være amerikansk NBA kommentator og ikke vide at Timberwolves er slemt plaget af skader igen, igen, igen i år? Der er jo ikke noget nyt i at Rubio har problemer med anklen, ligesom der ikke er noget nyt i at Pek har problemer med hele sin enorme krop, der er jo ikke noget nyt i at KG er ældgammel og ikke kan holde til mange minutter. Chokerende at man som professionel basket kommentator sidder og insinuerer sådan en omgang lort. Fuck dig Matt og fuck det franchise for at ansætte sådan en narrepik.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15143
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1706 gange
Blevet takket: 1133 gange
Kontakt:

Re: Basketball

Indlæg af Lopezzz »

Hej blau vil du være sød at stfu og hold fingrene væk fra Utah biijatch!! :lol:
I var godt nok mere end heldige i nat :P
MDCCCXCIX

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Basketball

Indlæg af Blaugrana92 »

Har sgu ikke nogen beef med spillerne og i virkeligheden har jeg heller ikke noget imod selve franchiset (heller ikke selvom jeg skrev det før), for det er trods alt ikke dem der bestemmer, hvem den lokale sportskanal hyrer som kommentator. Hvilket egentlig var præcis hvad jeg skrev. Jeg var bare godt gal over sådan nogle latterlige udtalelser. Men Matt Harpring er en kæmpe idiot. Sidst han snakkede om en 'let sejr' for Utah, tabte de til Lakers. I dag gjorde han det igen. Eat it, Matt Harpring.

Heldige? Hvordan det? LaVine, Kilpatrick og Wiggins spillede alle en fantastisk god kamp. LaVine ramte to enormt store 3'ere, Kilpatrick satte nogle enormt vigtige free throws og Wiggins var kanon god rent defensivt. Det var ikke held at Timberwolves vandt. Det var benhårdt arbejde - andet er også svært når man kun har 7 spillere til rådighed. Wiggins spillede 49 minutter! 49 minutter! Trey Burke var i øvrigt også bare ufatteligt ringe. Hvorfor skyder han en ekstremt dyb 3'er til sidst, når de kun har brug for 2 point og han har 2,8 sekunder tilbage på uret? Håbløs beslutning. Så det var ikke held at Timberwolves vandt. Det var dels fordi de kæmpede røven ud af bukserne, dels fordi Trey Burke var gennemført elendig (han skød 18%).

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Basketball

Indlæg af Brombi »

Ham der Kanter er jo vanvittig hvis han forbedrer sit defensive spil! 9 minutter, 13 point og 8 rebounds :eek:

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Basketball

Indlæg af Brombi »

Ja oaky, det var så den double double

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Basketball

Indlæg af Blaugrana92 »

Er det KD der går rundt under kurven og hygger sig med en bold, mens der er timeout?

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Basketball

Indlæg af Brombi »

ja.. han er sgu ivrig :D

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Basketball

Indlæg af Brombi »

av av av, kæft en omgang tæsk af Spurs.. Mjah sådan er det vel når halvdelen af ens roster er skadet. Jeg tror sammen med Timberwolves, så må OKC være det mest skadesplagede hold, hvis ikke det mest skadesplagede hold.

Skader denne sæson: Westbrook, Durant, Ibaka, Adams, Kanter, McGary, Collison, Roberson, Novak, Morrow (Og selvfølgelig PJ3, me ham tæller vi ikke lige med). Det er 10 ud af fucking 15! Altså kun Waiters, Singler, DJ og Lamb som ikke har været skadet. Lamb og PJ3 tæller vist næsten ikke med, så det ville måske ikke være helt unfair at sige 10 ud af 13 :D

Durant er ude resten af sæsonen, og kommer kun MÅSKE med til playoffs. Ibaka er først tilbage om en måned. Hvis de 2 kunne blive klar, tror jeg sagtens OKC ville kunne vinde playoffs i år.

OKC Starting line up normalt: Durant, Westbrook, Adams/Kanter, Ibaka og Roberson. 3 ud af de 5 er skadet, og 2 af de 3 er blandt de vigtigste spillere for hele holdet. MVP sidste sæson og vel nok holdets bedste defensive spiller.

Ikke nok med alle skaderne, spiller OKC selvfølgelig back-to-back, og Spurs vælger lige at spille 'by far' deres bedste kamp i år, hvor de skyder 60% og 62% fra 3'ere - stille og roligt :)

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Basketball

Indlæg af Brombi »

Btw så var messi og masche inde og se pacers-wizards

Billede

ulrich
Indlæg: 1709
Tilmeldt: ons sep 01, 2010 1:47 pm
Har takket: 275 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: Basketball

Indlæg af ulrich »

Brombi skrev:Ikke nok med alle skaderne, spiller OKC selvfølgelig back-to-back, og Spurs vælger lige at spille 'by far' deres bedste kamp i år, hvor de skyder 60% og 62% fra 3'ere - stille og roligt :)
Selv Duncan skød en 3'er. Og ramte! :glad:

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Basketball

Indlæg af Blaugrana92 »

Lorte kamp at se, når nu Timberwolves også spillede. :D

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15143
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1706 gange
Blevet takket: 1133 gange
Kontakt:

Re: Basketball

Indlæg af Lopezzz »

Jeg regner med en total ydmygelse af Timberwolves i nat :razz:
Go go Jazzers!!
MDCCCXCIX

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Basketball

Indlæg af Brombi »

fuck jazz og deres dommerhjælp

Bløddyret
Indlæg: 396
Tilmeldt: tors nov 27, 2008 7:29 pm
Geografisk sted: Aarhus
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 27 gange

Re: Basketball

Indlæg af Bløddyret »

Som Celtics fan elsker jeg hvad Brad Stevens har gang i! Ganske imponerende at ligge så tæt på PO med en starting line-up der lyder som følgende.

PG: Marcus Smart
SG: Avery Bradley
SF: Evan Turner
PF: Jared Sullinger (når han er skadesfri)
C: Tyler Zeller

At man har tradet sig til Isaiah Thomas, er jeg kæmpe fan af. Derudover spiller Jae Crowder over alt forventning, og han er ved at udvikle sig til en af mine favoritter! Men hvordan kan man ikke holde af Crowder? #99, dreadlocks og masser af tats?!
Spoiler
Vis
Billede
Jeg glæder mig til næste år, hvor Celtics forhåbentlig bliver et "ordentligt" hold igen.
Summer of '14 wishlist:
- Oier Olazábal
- Franck Bagnack
- Edgar Ie
- Jean Marie-Dongou

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 8 gæster