Cykling

Anden sport uden forbindelse til Barca

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: Cykling

Indlæg af klogfyr »

Tillykke til Bardet, som rent faktisk prøvede langt ude fra. Men igen prøvede de andre først til sidst. Froome var ellers til at tale med i dag.

Sendt fra min ONEPLUS A3003 med Tapatalk

FCBSOCI
Indlæg: 2490
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1208 gange
Blevet takket: 540 gange

Re: Cykling

Indlæg af FCBSOCI »

Synes også, at Touren er den mindst spændende i en menneskealder. De enkelte etaper kan godt være spændende, men det er dødssygt, når den endelige sejrsherre kendes stort set inden Tour de France er startet.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Cykling

Indlæg af Blaugrana92 »

Hold nu kæft, hvor er Pantano bare god til at køre nedad. Det har han efterhånden vist en del gange i år.

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Cykling

Indlæg af Flax_Generous »

Det er skuffende nok, at de andre ikke angriber Froome, men det er decideret latterligt, at de ikke engang tør angribe hinanden. Grotesk elendig Tour.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Cykling

Indlæg af Blaugrana92 »

Er vild med de ryttere, der gang på gang har deltaget i udbrud. De Gendt, Majka, Pantano, Zakarin, Navarro, Izaguirre, m.fl. Resten kan skride.

Froome har vundet Tour de France på en nedkørsel og et Sagan-angreb. Han laver ikke en skid, for han har altid minimum 2 holdkammerater til at kontrollere feltet. Det har ikke været nødvendigt for ham at gøre noget, for ingen har angrebet. Og man kan ikke engang for alvor fortænke rivalerne i ikke at angribe, for det er totalt nytteløst med det tempo som GT, Nieve, Henao og Poels har sat.

Jeg ville gerne se Froome i samme situation som Contador var i tilbage i 2009. Totalt isoleret og oppe imod konkurrenter der alle angriber ham.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Cykling

Indlæg af Blaugrana92 »

Greipel har nu kørt 11 Grand Tours i streg, hvor han har vundet minimum én etape-sejr. Det er godt nok vildt. Det var kun i karrierens to første Grand Tours, at Greipel ikke formåede at vinde en etape. Og der fik han alligevel henholdsvis en 2. og en 4. plads som sine bedste placeringer. Gorillaen har aldrig haft samme top-niveau som Cav og Kittel, men hold nu op hvor han har været konsistent gennem årene.

OliverDK
Indlæg: 3094
Tilmeldt: søn dec 16, 2012 4:28 pm
Geografisk sted: Oslogade 14 1 sth 8200 Århus og Nord . Dk
Har takket: 198 gange
Blevet takket: 389 gange

Re: Cykling

Indlæg af OliverDK »

Tillykke til iFroomey. Tillykke til Sagan, verdens sejeste. Tillykke til Yates, fuldstændig vanvittig 23-årig. Tillykke til mig, I skylder mig en biggen chicken.
Der har desværre aldrig været spænding om klassementet, så de helt høje spændingsniveauer nåede vi aldrig. Ryttere som Sagan, Zakarin, Pantano, Avermaet og mange flere har dog reddet lidt af underholdningen med deres angrebsiver sammen med diverse skandaler (kilometerport og motorcykler). Også dejligt at se Cavendish tilbage i toppen.
Nu må OL gerne starte snart.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Cykling

Indlæg af Blaugrana92 »

Tillykke til Bardet også. Og til HB.

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Cykling

Indlæg af Heartbreaker »

Mange tak brothr. Jeg giver biggen chicken, når I kommer og besøger Oli og jeg.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

OliverDK
Indlæg: 3094
Tilmeldt: søn dec 16, 2012 4:28 pm
Geografisk sted: Oslogade 14 1 sth 8200 Århus og Nord . Dk
Har takket: 198 gange
Blevet takket: 389 gange

Re: Cykling

Indlæg af OliverDK »

Tillykke til HB også selvfølgelig! Der er biggen chicken ad libitum

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Cykling

Indlæg af Flax_Generous »

Flot sidevindskørsel og hektisk finale i PostNord Danmark Rundt. Det er federe end Superligaen.

PuyolErGud
Indlæg: 10787
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 600 gange
Blevet takket: 577 gange

Re: Cykling

Indlæg af PuyolErGud »

Mads Würtz skal vel væk inden mål, ellers slår Bennati ham vel i spurten?

Uanset hvad er det fornuftigt for Mads Würts at han kan få nogle sekunder forspring.

Sendt fra min HTC One mini med Tapatalk

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Cykling

Indlæg af Flax_Generous »

PuyolErGud skrev:Mads Würtz skal vel væk inden mål, ellers slår Bennati ham vel i spurten?
Jo, men Mads Würtz kan vinde samlet med en super enkeltstart.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Cykling

Indlæg af Blaugrana92 »

Flax_Generous skrev:
PuyolErGud skrev:Mads Würtz skal vel væk inden mål, ellers slår Bennati ham vel i spurten?
Jo, men Mads Würtz kan vinde samlet med en super enkeltstart.
Spørgsmålet er nok hvor frisk Valgren er efter Tour'en. Selvom Mads lige har været i Toscana i et par uger og kørt en satans masse højdemeter, så er så stejle stigninger som Kiddesvej stadig ikke lige hans kop te. Det ville passe ham meget bedre, hvis det var en 10 kilometer lang stigning med 4-5% i snit. Hvis Valgren har gode ben, tror jeg han tager den samlet, for han kan de der stejle, korte stigninger og kører selvfølgelig også en super enkeltstart. Hvis han er træt og mør, tør jeg ikke forudsige hvem der er favorit, for der er altså stadig en mand som Lars Boom med. Og Cort, 2xKragh Andersen, Mads Pedersen og Kamp skal selvfølgelig virkelig heller ikke afskrives, selvom Cort selvfølgelig nok kommer til kort (no pun intended) på enkeltstarten.

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Cykling

Indlæg af Flax_Generous »

Det ved du nok bedre end jeg gør, men umiddelbart ligner det ud fra Mads Würtz' resultatliste i år, at han er blevet lidt bedre opad. Desuden er enkeltstarten lidt længere i år, hvilket burde give ryttere som Mads Würtz (og Boaro, Van Emden og Gruzdev) en ekstra fordel. Og så har han jo allerede fået 16 sekunders forspring i dag.

Valgren er dog også min favorit. Han har set stærk ud i år, og han har jo også løbets bedste hold.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 3 gæster