Basketball

Anden sport uden forbindelse til Barca

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Basketball

Indlæg af Blaugrana92 »

I øvrigt så er hele Atlantas starting line-up blevet tildelt Player of the Month i East! :razz:

Wiggins huggede også lige Rookie of the Month nummer 3 på stribe. Den eneste Timberwolves-spiller der har vundet den mere end én gang, udover Wiggins, er Rubio der vandt den 2 gange - lige indtil han blev skadet mod Lakers i februar, mener jeg det var. Wiggins og Rubio bliver en sprængfarlig duo, hvis de begge kan holde sig nogenlunde skadesfri.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Basketball

Indlæg af Blaugrana92 »

Fuck. Det var jo ikke meningen at der skulle komme en ny side nu! Så jeg citerer lige, så I ikke går glip af det highlight der er i spoileren (hvis I har planer om at se kampen, skal I ikke læse det, men ellers så skal I i det mindste lige se Rubios lækkerier)!
Blaugrana92 skrev:Heat @ Timberwolves
Spoiler
Vis
Jaaaaaaaa! En sejr! Hvor er det dejligt. Rubio er tilbage og han hygger sig:

phpBB [video]


Skidt kamp af Wiggins der skyder 2-8. Til gengæld viser Kevin Martin og Gorgui Dieng klassen. Martin med 30 point og 4-8 på 3-erne. Dieng med 13 point og 9 rebounds, hvilket var nogle ekstremt vigtige rebounds - flere af dem var i 4. quarter og Timberwolves var blevet dræbt på rebounds af Heat tidligere i kampen. Især af Hassan Whiteside. 24 point, 20 rebounds, 3 steals, 2 blocks. Skyder 12-13. No biggie. Thad Young spiller også en fin kamp med 5 steals og 16 point. Så fuck at Wiggins og LaVine spiller skidt (LaVine havde misset de sidste to kampe) - det rigtige hold vandt og det var en tæt kamp. Det er sådan nogle sejre der opbygger moral.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Basketball

Indlæg af Brombi »

FUck en fed kamp! Jeg VIDSTE at der ville komme en sejr! Hvor er det bare lækkert at se Timberwolves med så meget energi! Rubio, Wiggins, Bennet, Young, Dieng, Shabaz, LaVine, KMart og ikke mindst el grande Pekovic! Kæft et spændende hold! Det er SÅ ærgerligt at de ligger i Western, ellers ville de uden tvivl spille playoffs næste år!



Wiggins spiller ikke en speciel god kamp rent offensivt, men han har alligevel 0 turnovers og 4 vigtige defensive rebounds, samt et vigtigt blok! Han er kun fucking 19 år! Han bliver så vanvittig vild! Han snitter over 15 mål pr kamp, som rookie. Det er sgu godkendt!


Ps. hvad sker der lige for Whiteside?! Heat havde i alt 47 rebounds, hvoraf 20 var hans!

pps. nå det blev endnu en nat hvor det ikke blev til noget søvn :D

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Basketball

Indlæg af JonasV »

Jeg fik spoilet Bulls-Rockets (er nødt til at stoppe med at følge Bulls på Instagram), så jeg besluttede mig for at se Timberwolves i stedet
- tillykke Blau! :) Lækkert - og altid dejligt at se Heat tabe.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Basketball

Indlæg af Brombi »

Rosteren til Celebrities All Star er blevet offentlig gjort:

2015 NBA Celebrity Game Participants

Name....................................Known For

Kevin Hart.............................Actor
Ansel Elgort...........................Actor
Anthony Anderson.................Actor
Common................................Actor, Rapper
Mo'ne Davis...........................Little League Phenom
Win Butler..............................Musician
Chadwick Boseman................Actor
Nick Cannon..........................Television Personality
Allan Houston........................Former NBA Star; Knicks GM
Chris Mullin...........................Former NBA Star
Blake Leeper..........................Paralympic Athlete
Michael Rapaport...................Actor
Robert Pera............................Grizzlies Owner
Kristin Ledlow........................Television Personality
Abhishek Bachchan.................Actor
Shoni Schimmel......................WNBA Star (Atlanta Dream)
Skylar Diggins.........................WNBA Star (Tulsa Shock)
Tina Charles............................WNBA Star (New York Liberty)


Det bliver fandme sjovt at se Win Butler (arcade fire) spille :) Ikke den vildeste roster, men der er da nogle sjove navne.. Kevin Hart, Anthony Anderson, Common, Win Butler, Nick Cannon, Rapaport.. Og så glæder jeg mig personligt til at se Ledlow ;)

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Basketball

Indlæg af Blaugrana92 »

Fedt men Common. Nåede lige at tænke Anson Mount da jeg så navet Ansel Elgort (som jeg i øvrigt ikke aner hvem er). Havde ellers været fedt med Cullen Bohannon vs. Elam Ferguson! :D

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Basketball

Indlæg af Brombi »

Har lige genset fjerde quarter af TImberwolves kampen og jeg kan slet ikke komme over hvordan Norris Cole laver det dummeste turnover nogensinde :D

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Basketball

Indlæg af Blaugrana92 »

Det var exceptionelt dumt. Det er fedt at se assistenternes reaktioner på bænken! :-D

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15189
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1716 gange
Blevet takket: 1141 gange
Kontakt:

Re: Basketball

Indlæg af Lopezzz »

Tror jeg vil bruge næste par timer på at høre reggae, game NBA2K14 og varme op til El Clasico ;)
Og bagefter vil jeg høre reggae og varme op til Bob Marleys 70. fødselsdag :cool:
Faktisk vil jeg bruge resten af ugen på reggae :lol:
MDCCCXCIX

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Basketball

Indlæg af Brombi »

Blaugrana92 skrev:Det var exceptionelt dumt. Det er fedt at se assistenternes reaktioner på bænken! :-D

Jeg havde siddet og set kampen med Timberwolves announcers, så jeg valgte at se 4. quarter med Heats announcers, og man kunne nærmest høre dem facepalme :D

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Basketball

Indlæg af Brombi »

Blau og Jonas (og andre!)

Vidste i hvordan kampprogrammet blev lavet?

Jeg gjorde det ikke. Jeg har altid vidst at der var et system af en art, at der nok blev trukket lod. Alligevel har jeg nogle gange undret mig over hvorfor der var divisions og conferences, for ligner jo bare "alle mod alle", selvom jeg er godt klar over det ikke er sådan. Anyways.


Sådan bliver det lavet

Alle hold skal spille:
  • 4 kampe imod de 4 andre hold i deres division: 4x4 = 16 kampe
  • 4 kampe imod 6 hold fra samme conference: 4x6 = 24 kampe
  • 3 kampe imod the sidste 4 hold i samme conference: 3x4 = 12 kampe
  • 2 kampe imod alle hold i modsat conference: 2x15 = 30 kampe
edit: btw her er et espn interview, hvor faderen til dette system bliver forklarer om sit system. Personligt synes jeg det er rigtig spændende, og han er rigtig god til at forklare hvor svært det er at sammensætte i sidste ende :) Giv det et læs :D

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Basketball

Indlæg af JonasV »

Det er faktisk virkelig rart at få opklaret. Har ofte spekuleret over systemet. Godt detektivarbejde, B!

Brugeravatar
Alcantara
Indlæg: 599
Tilmeldt: man jul 04, 2011 2:53 am
Har takket: 22 gange
Blevet takket: 42 gange

Re: Basketball

Indlæg af Alcantara »

Interessant læsning. Tak for linket!

I øvrigt var der nogle spændende kampe i nat. Hawks-GSW og OKC-Pelicans kan varmt anbefales.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Basketball

Indlæg af Brombi »

Det er især interessant, og vigtigt at vide, nu her hvor Adam Silver gør alvor ud af snakken om, at systemet til playoffs skal laves om. De synes at det er lidt problematisk, at der er hold i west som kommer til at have over .500, og som alligevel ikke kommer i playoffs, hvor hold som Charlotte eksempelvis kommer i playoffs, med under .500. Snakken går på at gøre det sådan, at vinderen af hver konference automatisk går videre, og derfra er det så top10 bedste hold.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Basketball

Indlæg af Brombi »

Jeg ville se Grizlies-TImberwolves hvis jeg var jer :)

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 20 gæster