Basketball

Anden sport uden forbindelse til Barca

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Alcantara
Indlæg: 599
Tilmeldt: man jul 04, 2011 2:53 am
Har takket: 22 gange
Blevet takket: 42 gange

Re: Basketball

Indlæg af Alcantara »

Bulls @ GSW
Spoiler
Vis
Bedste kamp i denne sæson. Spænding til det allersidste. Desværre var det uden Jimmy G. Buckets og Bogut, der begge var syge.
Det var en kamp, der bølgede frem og tilbage. Det var tydeligt at se GSW manglede Bogut i denne kamp, da de var tvunget til at skyde 3'ere, hvilket de normalt er hamrende skarpe på, dog ramte de kun 9 ud af 33 (sølle 27,3 %!). Stærkt af holdet og Thibs for at begrænse dem til dette. Denne kamp var typisk Bulls on the road - latterligt mange turnovers, men alligevel hiver de en sejr hjem på en eller anden måde. Hvis bare de var mere end et .500-hold på hjemmebane, havde mange nok anset dem som favoritter sammen med Hawks i East.

I øvrigt, sikke en mærkelig kamp af D-Rose. 30 pts, 11 turnovers (career high), men alligevel afgør han kampen, lol. Pau spillede en fremragende kamp. Han er godt nok savnet i LA, men han fortjener at spille for en titeludfordrer/playoff-hold, hvilket Lakers overhovedet ikke er i øjeblikket. Der skal da også lyde et velkommen tilbage til Noah, der var over det hele i dag. Bulls mangler meget, når han spiller under sit vanlige niveau. En af de mest likeable spillere i NBA.

Billede

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Basketball

Indlæg af Brombi »

Jeg nåede lige at se resultatet på twitter i morges, så nu ved jeg ikke rigtigt om jeg orker at se den...

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Basketball

Indlæg af JonasV »

Brombi skrev:Jeg nåede lige at se resultatet på twitter i morges, så nu ved jeg ikke rigtigt om jeg orker at se den...
Se evt. slutningen eller condensed.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Basketball

Indlæg af JonasV »

Alcantara skrev:Bulls @ GSW
Spoiler
Vis
Bedste kamp i denne sæson. Spænding til det allersidste. Desværre var det uden Jimmy G. Buckets og Bogut, der begge var syge.
Det var en kamp, der bølgede frem og tilbage. Det var tydeligt at se GSW manglede Bogut i denne kamp, da de var tvunget til at skyde 3'ere, hvilket de normalt er hamrende skarpe på, dog ramte de kun 9 ud af 33 (sølle 27,3 %!). Stærkt af holdet og Thibs for at begrænse dem til dette. Denne kamp var typisk Bulls on the road - latterligt mange turnovers, men alligevel hiver de en sejr hjem på en eller anden måde. Hvis bare de var mere end et .500-hold på hjemmebane, havde mange nok anset dem som favoritter sammen med Hawks i East.

I øvrigt, sikke en mærkelig kamp af D-Rose. 30 pts, 11 turnovers (career high), men alligevel afgør han kampen, lol. Pau spillede en fremragende kamp. Han er godt nok savnet i LA, men han fortjener at spille for en titeludfordrer/playoff-hold, hvilket Lakers overhovedet ikke er i øjeblikket. Der skal da også lyde et velkommen tilbage til Noah, der var over det hele i dag. Bulls mangler meget, når han spiller under sit vanlige niveau. En af de mest likeable spillere i NBA.

Billede
Spoiler
Vis
Det var helt skørt. Meget enig i dine betragtninger. Noget af en blandet oplevelse at se Rose, men alligevel er han jo bare så afgørende. Vildt god underholdning, den kamp.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Basketball

Indlæg af Brombi »

Bulls-Lakers & OKC-Knicks
Spoiler
Vis
Damn Jonas.. Skal vi ikke bare glemme lakers og knicks kampene?

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15205
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1717 gange
Blevet takket: 1136 gange
Kontakt:

Re: Basketball

Indlæg af Lopezzz »

Endeligt! Så kan i lære det GSW :razz:

phpBB [video]
MDCCCXCIX

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Basketball

Indlæg af JonasV »

Brombi skrev:Bulls-Lakers & OKC-Knicks
Spoiler
Vis
Damn Jonas.. Skal vi ikke bare glemme lakers og knicks kampene?
Spoiler
Vis
Det er den rene elendighed. Let's never talk of this again.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Basketball

Indlæg af Blaugrana92 »

Cavs mod Wolves i nat. Jeg ville sådan set have det fint med at tabe resten af sæsonens kampe, hvis bare denne kunne blive vundet.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Basketball

Indlæg af Brombi »

OKC-Grizz
Spoiler
Vis
Som forventet taber OKC. Der ikke så meget at sige. Jeg tror ikke OKC kommer i playoffs, også selvom Suns lige tabte. Alt for meget afhænger af Durant og Russ, og når bare en af dem har en dårlig aften, så taber holdet - når begge så spiller dårligt, bliver det katastrofalt! Jeg er utrolig træt af at der ikke er noget system. ALT er så skide individuelt. Det er SÅ fucking trættende at se på. Holdet skyder 34%! Det er så fucking ringe, af et hold som skulle være mesterskabskandidater! Havde det nu været efter en lang streak af sejre, ville det klart være OK, men det kommer efter et fucking nederlag til Knicks! Hvad fuck sker der?!

Efterhånden er Durant den eneste grund til at jeg ser OKC, og når han ikke er inde, er det bare det kedeligste basket der findes. Hvis han skifter tror jeg dette hold synker fuldstændigt, og jeg ser ærlig talt ikke nogen grund til at følge det!

Siden Dion Waiters kom til, er det bare gået ned ad bakke. Når jeg ser på det trade nu, giver det ikke så meget mening. Han irriterer mig grænseløst. Det er længe siden jeg har set så en irriterende type. Han går rundt og spiller hård, flexer muskler, selvom idioten er 1 af 9, hvoraf det ene er et lay up. Idag skyder af 3 af 14 (21%!), hvilket nærmest er d-league niveau. Han har kun 7 fucking point på 30 minutter!

Cavs-Timberwolves
Spoiler
Vis
Det her er en helt anden snak. Kæft hvor spiller Timberwovles bare god basket, set i forhold til hvor mange skader de har, og hvor mange 3rd-string spillere, der er er på banen! Det er SÅ ærgerligt at de ikke henter her hjem. De var foran med 5 på et tidspunkt lidt sent i kampen, men Cavs får desværre hentet den hjem. Men hold kæft hvor bliver de (læs Wiggins!) bare fucking gode!

Timberwolves mangler lidt rebounds i den her kamp, så havde de nok vundet! Som hold går det ikke kun at have 32 rebounds, og slet ikke kun med 12 offensive! Jeg lagde mærke til, at Cavs fik næsten halvdelen af deres points fra second chances, altså rebounds!

Wiggins skyder 14 af 25 (56%!), hvoraf 3 af 4 er bag 3-pointslinjen, men desværre kun 1 rebound

Til sidst, så forstår jeg sgu ikke hvordan man kan være ude en halv sæson med en forstuvet ankel. Kom nu tilbage Rubio.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Basketball

Indlæg af Blaugrana92 »

http://www.theplayerstribune.com/why-aint-he-dunkin/

Blake Griffin fortæller om sit arbejde med at ændre sit skud. Spændende indsigt. Det sætter tingene lidt i perspektiv, at han tre år i træk har skudt cirka 300 skud (fra mid-range) om dagen. HVER DAG. Det er også interessant at se hvordan man som professionel sportsudøver rent faktisk husker øjeblikke som det mod Golden State Warriors. Man tænker jo ofte at de bare ryster sådan noget af sig og kommer videre.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Basketball

Indlæg af Brombi »

Timberwolves-Mavericks
Spoiler
Vis
SÅÅÅ tæt på! Kom igen Timberwolves, i er begyndt at spille god basket. Dog mangler de lige noget styrke i luften, og helt klart nogle kald i deres retning. Dommerne var virkelig pinlige! Lækkert at se Rubio tilbage, fuldstændig latterligt at han selvfølgelig får -1 score, der slet ikke tager højde for at han har siddet ude i lidt over 40 kampe!

Ricky Rubio: 10points (44%), 4 assists og 3 rebounds på 21 min! Det er ganske glimrende.
Thaddeus Young: 15 points (50%), 3 assists, 9 rebounds! Rigtig god kamp af ham, han lukkede fuldstændig ned for Nowitzki i anden halvleg!
Nikola Pekovic: 8 points (36%), 1 steal, 10 rebounds. Ok kamp, kunne godt have gjort det lidt bedre, men det er tydeligt at han stadig ikke helt er i topform, men han er så vigtig.

Mavs starter fuldstændig vanvittigt ud, men Timberwolves holder fast og lader sig ikke skræmme. De fortsætter deres spil, uden at skyde forhastede 3-pointers.

Hvis de holder sig skadesfrie de resterende kampe, tror jeg godt de komme op på 15 wins i alt! De resterende modstandere er næsten alle +.500 hold! 22 af 34 modstandere er +0.500 og 5 af de 12 under .500 er på udebane!!! Dermed mener jeg at de bør kunne komme op på 15 wins (de mangler 7)

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15205
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1717 gange
Blevet takket: 1136 gange
Kontakt:

Re: Basketball

Indlæg af Lopezzz »

fuuuuuuuuuck!! FUCK PTB!! :mad:
MDCCCXCIX

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Basketball

Indlæg af Brombi »

Fuck Rudy Gobert blev posterized af Dame Lillard!

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Basketball

Indlæg af Brombi »

monster aften af Westbrook..!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Basketball

Indlæg af Blaugrana92 »

Heat @ Timberwolves
Spoiler
Vis
Jaaaaaaaa! En sejr! Hvor er det dejligt. Rubio er tilbage og han hygger sig:

phpBB [video]


Skidt kamp af Wiggins der skyder 2-8. Til gengæld viser Kevin Martin og Gorgui Dieng klassen. Martin med 30 point og 4-8 på 3-erne. Dieng med 13 point og 9 rebounds, hvilket var nogle ekstremt vigtige rebounds - flere af dem var i 4. quarter og Timberwolves var blevet dræbt på rebounds af Heat tidligere i kampen. Især af Hassan Whiteside. 24 point, 20 rebounds, 3 steals, 2 blocks. Skyder 12-13. No biggie. Thad Young spiller også en fin kamp med 5 steals og 16 point. Så fuck at Wiggins og LaVine spiller skidt (LaVine havde misset de sidste to kampe) - det rigtige hold vandt og det var en tæt kamp. Det er sådan nogle sejre der opbygger moral.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 7 gæster