Basketball

Anden sport uden forbindelse til Barca

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Basketball

Indlæg af Blaugrana92 »

Fedt med Pau. Jeg savner Jimmy G. Buckets.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Basketball

Indlæg af JonasV »

Blaugrana92 skrev:Fedt med Pau. Jeg savner Jimmy G. Buckets.
x 2

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Basketball

Indlæg af JonasV »

Spurs vs. Bulls
Spoiler
Vis
Yes! Der kan man da snakke om at steppe up! Hvis Bulls bare kunne spille med den energi hver gang, kunne det blive vildt. Og Rose. Hvor er det dejligt at se ham komme så meget til kurven. Det ser virkelig ud som om han har taget en meget bevidst beslutning om at spille udfordrende og ikke lade sig hæmme af skadesbekymringer.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Basketball

Indlæg af Brombi »

JonasV skrev:Spurs vs. Bulls
Spoiler
Vis
Yes! Der kan man da snakke om at steppe up! Hvis Bulls bare kunne spille med den energi hver gang, kunne det blive vildt. Og Rose. Hvor er det dejligt at se ham komme så meget til kurven. Det ser virkelig ud som om han har taget en meget bevidst beslutning om at spille udfordrende og ikke lade sig hæmme af skadesbekymringer.
Spoiler
Vis
Hvis de spillede med den energi, ville de ikke blive klar til playoffs, tværtimod er det den energi de skal spille med under playoffs :D

Men er du gal hvor var Rose bare god. Hvis han finder sin form fra 2010 form frem, og resten af holdet holder sig skadesfri, så kunne de sagtens vinde det hele!

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Basketball

Indlæg af Brombi »

Damn det gik stærkt med skader for Trail Blazers! Aldridge og Batum er begge ude! Ved ikke lige med Batum, men Aldridge skulle være ude i 6-8 uger! Med Kobe og Aldridge ud, betydet det i hvert fald en plads til KD til All Stars! Håber på både Bestbook og KD!

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Basketball

Indlæg af Brombi »

Fede kampe i nat/morgen:
  • Oklahoma City Thunder @ Atlanta Hawks
  • Chicago Bulls @ Dallas Mavericks
  • New Orleans Pelicans @ Minnesota Timberwolves
  • Houston Rockets @ Phoenix Suns
Som tilhænger af OKC håber jeg naturligvis på et W mod Hawks, men naturligvis må Rockets gerne banke Suns (de har 8th seed) og Timberwolves må også gerne vinde over NOP (de er nummer 9!). Bliver spændende med Bulls og om de kan slå Mavericks! Kan de det, er jeg ikke et sekund i tvivl om hvem der vinder ligaen i år.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Basketball

Indlæg af Brombi »

Puha jeg for godt nok set nogle kampe :D

Har set OKC-Hawks og NOP-Timberwolves (Perk er tilbage!)

Sidder og ser Buls-Mavs nu (noah er tilbage!)

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Basketball

Indlæg af JonasV »

Bulls vs. Mavs
Spoiler
Vis
Fed kamp, spænding til sidste sekund - og vildt lækkert med et W til Bulls! Utroligt nok med de alt for mange turnovers (var det 23-24 stykker?), men dejligt at se at der er kommet styr på sagerne igen. Og lækkert med Noah tilbage.

Kan være jeg lige skal smide OKC-Hawks på nu.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Basketball

Indlæg af Brombi »

Jeg er stadig igang med Bulls kampen (4. quarter), så venter lige med at svare på den (tak for spoiler :D)

OKC Hawks var en ok kamp

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Basketball

Indlæg af Brombi »

Damn det var en fed kamp! Bulls spiller næsten en perfekt kamp, dog med lidt for mange turnovers (21)... Den blev godt nok spændende til sidst! :)

Brugeravatar
Alcantara
Indlæg: 599
Tilmeldt: man jul 04, 2011 2:53 am
Har takket: 22 gange
Blevet takket: 42 gange

Re: Basketball

Indlæg af Alcantara »

Hawks-OKC
Spoiler
Vis
Fin kamp, er dog lidt skuffet over OKC. Man slår ikke Hawks ved skyde så ringe (41% på FG og 61% på FT). Dog må man også rose Hawks. Fantastisk stime, de er i. De har vundet 15 kampe i træk, hvilket er franchiserekord og med tanke på deres kampprogram, kan de blive ved lidt endnu. Mødet med GSW d. 6. feb. er en must-see.

Dette fortjener et gensyn (undskyld Brombi):

phpBB [video]


I øvrigt er der Bulls-Heat og Cavs-OKC i morgen aften, hhv. kl. 19 og 21:30. Fedt. Så behøver jeg ikke at ødelægge min døgnrytme for at se dem.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Basketball

Indlæg af Brombi »

Alcantara skrev:Hawks-OKC
Spoiler
Vis
Fin kamp, er dog lidt skuffet over OKC. Man slår ikke Hawks ved skyde så ringe (41% på FG og 61% på FT). Dog må man også rose Hawks. Fantastisk stime, de er i. De har vundet 15 kampe i træk, hvilket er franchiserekord og med tanke på deres kampprogram, kan de blive ved lidt endnu. Mødet med GSW d. 6. feb. er en must-see.

Dette fortjener et gensyn (undskyld Brombi):

phpBB [video]
Jeg synes faktisk ikke Hawks spillede vildt godt. OKC var oppe og føre med 9 på et tidspunkt, og lukkede dem fuldstændig ned rent defensivt. Men jeg ved ikke lige hvad der skete, men så snart Durant og især Ibaka begynder at spille skidt, så går det galt. Det er lidt unfair at hele holdet hviler på Westbrook og Durants skuldre, men sådan er det nu en gang.

Millsap havde fuldstændig styr på Ibaka og tæskede rundt med ham. Jeg plejer at sige, at når Ibaka spiller godt, så plejer OKC at vinde. Han skal stoppe med at skyde 3'ere, og fokusere mere på sit low post game! Det er fint at han tager et par 3'ere i en kamp, men så helst at han gjorde det, når det andet arbejde var gjort. Jeg så gerne, at han prøvede at gøre lidt ligesom Blake Griffin, som bare et blevet et monster denne sæson, fordi han kører mod kurven i stedet for at tage jump shots hele tiden.

Anthony Morrow har i januar skudt 8 ud 33 bag 3-pointslinjen. Det er 24%. Vi snakker om en spiller, som skyder over 40% i karrieren! Enten betyder det at han er ved at blive dårlig eller også kommer han til at skyde 60% i februar :D

Og Dion Waiters. Han er god defensivt, men han mangler stadig at producere offensivt, især når Durant ikke lige rammer dagen! Jeg kan ikke li' hans lange 2'er, det ser så dumt ud og igår lavede han et rigtig grimt og dumt skud! Han har potentiale til at blive en rigtig god spiller. Men den 2'er er virkelig ikke god. Han tog bogstaveligt talt en ekstra dribling med én enkelt fod inden for 3-pointslinjen og lavede et enormt grimt skud :D

Alcantara skrev:I øvrigt er der Bulls-Heat og Cavs-OKC i morgen aften, hhv. kl. 19 og 21:30. Fedt. Så behøver jeg ikke at ødelægge min døgnrytme for at se dem.
Please God, la OKC vinde den her! Det går ikke at Suns vinder alle deres kampe! Det er svært ikke at holde med Bulls, og det er svært at holde med Heat, så det må gerne blive til en kæmpe lussing!

Mine 3 hold er efterhånden:
OKC
Timberwolves
Bulls

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Basketball

Indlæg af JonasV »

Udover Bulls er jeg også ret glad for OKC. Har ikke rigtigt fået set Timberwolves endnu, men det må jeg have lavet om på - om ikke andet følge dem lidt i næste sæson.

Herudover ender jeg ofte med at følge Spurs og Grizzlies lidt.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Basketball

Indlæg af Brombi »

tror måske vi har påvirket hinanden lidt herinde, jeg er i hvert fald påvirket af Blau hvad angår Timberwolves :)

Nå... Miami foran...

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Basketball

Indlæg af Brombi »

Dumt af Heat at lade Whiteside spille, når han ikke er 100%...

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 11 gæster