Cykling

Anden sport uden forbindelse til Barca

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Cykling

Indlæg af Antimadridista »

kklaus skrev:
lør sep 18, 2021 10:14 pm
Chris Anker Sørensen er død?!? What
https://sport.tv2.dk/cykling/2021-09-18 ... ter-ulykke
Det er så frygtelig!! Er helt i chok :cry:

PuyolErGud
Indlæg: 10610
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 595 gange
Blevet takket: 563 gange

Re: Cykling

Indlæg af PuyolErGud »

Det er så surrealistisk, at jeg simpelthen troede det var en fejl. Ikke til at forstå.

nosslo15
Indlæg: 991
Tilmeldt: man sep 18, 2017 1:41 pm
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 146 gange

Re: Cykling

Indlæg af nosslo15 »

Nøøøj, hvor jeg glæder mig til på fredag, det bliver bare så fantastisk at opleve verdens største cykelløb, som man har fulgt i over 30 år, i sin elskede fødeby. Desværre kommer løbet ikke forbi Nørrebros Runddel, hvor jeg er født, men alligevel. Håber at Frede for overtalt sin mor til at komme med ud på altanen og se løbet, når de passerer Amalienborg. Hvis de da ikke er andetsteds.

Der er blot en lille - eller rettere en stor - plet på hele denne forestilling, som jeg ser det. Og det er, at den politiske korrekthed igen har martret de officielle beslutningstageres dømmekraft.

RIIS ER IKKE INVITERET!!! Altså den mand, som i sin enkeltperson har betydet mest for dansk cykelsport nogensinde!!! Dette var aldrig sket i Frankrig, der forstår man at hylde sine helte. Jeg har ganske enkelt ikke ord nok for dette skammelige og nationsnedbrydende hykleri. FØJ!!! Hvad er det egentlig, som sker i Danmark i øjeblikket i forhold til moral og fortid? Alt skal hvidvaskes.

På fredag vil jeg gå ud i Københavns gader og se cykelløb iført min gamle, gule, Bjarne Riis, Telekomtrøje. ( Ja drenge, den kan jeg stadig passe. ) Og under løbet vil jeg helt sikkert sende min helt fra 96 nogle kærlige tanker, for han har været en af de grundlæggende årsager til at løbets 2022 udgave afvikler sine 3 første etaper i Danmark. TAK BJARNE!!!

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Cykling

Indlæg af Antimadridista »

Rolf er ren :grin: :grin: :grin:

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2625
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 250 gange
Blevet takket: 256 gange

Re: Cykling

Indlæg af Isageren »

nosslo15 skrev:
ons jun 29, 2022 1:34 pm
Nøøøj, hvor jeg glæder mig til på fredag, det bliver bare så fantastisk at opleve verdens største cykelløb, som man har fulgt i over 30 år, i sin elskede fødeby. Desværre kommer løbet ikke forbi Nørrebros Runddel, hvor jeg er født, men alligevel. Håber at Frede for overtalt sin mor til at komme med ud på altanen og se løbet, når de passerer Amalienborg. Hvis de da ikke er andetsteds.

Der er blot en lille - eller rettere en stor - plet på hele denne forestilling, som jeg ser det. Og det er, at den politiske korrekthed igen har martret de officielle beslutningstageres dømmekraft.

RIIS ER IKKE INVITERET!!! Altså den mand, som i sin enkeltperson har betydet mest for dansk cykelsport nogensinde!!! Dette var aldrig sket i Frankrig, der forstår man at hylde sine helte. Jeg har ganske enkelt ikke ord nok for dette skammelige og nationsnedbrydende hykleri. FØJ!!! Hvad er det egentlig, som sker i Danmark i øjeblikket i forhold til moral og fortid? Alt skal hvidvaskes.

På fredag vil jeg gå ud i Københavns gader og se cykelløb iført min gamle, gule, Bjarne Riis, Telekomtrøje. ( Ja drenge, den kan jeg stadig passe. ) Og under løbet vil jeg helt sikkert sende min helt fra 96 nogle kærlige tanker, for han har været en af de grundlæggende årsager til at løbets 2022 udgave afvikler sine 3 første etaper i Danmark. TAK BJARNE!!!
Jeg ved ikke helt. Han var jo dopet og har haft mange ryttere fra CSC, Saxo Bank og Tinkoff holdene som også var dopede. Når det så er sagt så har du ret. Pantani, Virenque, Moreau, Ullrich, Di Luca, Basso, Mayo, Sastre, osv. er langt mere hyldet i deres respektive lande. Det er vel bare forskellen på kulturen.

Jeg synes dog ikke Bjarne Riis skal have alt æren.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: Cykling

Indlæg af Kvoller »

Jeg bor 500 meter fra målstregen i Sønderborg, men jeg skal på arbejde fra 15-23. Så det er jo super.

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Cykling

Indlæg af Antimadridista »

Kvoller skrev:
ons jun 29, 2022 4:58 pm
Jeg bor 500 meter fra målstregen i Sønderborg, men jeg skal på arbejde fra 15-23. Så det er jo super.
Useriøst.. :thumbdown: :eh:

Red
Indlæg: 160
Tilmeldt: tors sep 03, 2020 4:01 pm
Blevet takket: 13 gange

Re: Cykling

Indlæg af Red »

Kvoller skrev:
ons jun 29, 2022 4:58 pm
Jeg bor 500 meter fra målstregen i Sønderborg, men jeg skal på arbejde fra 15-23. Så det er jo super.
Satme da en lille verden jeg bor ca 1,7 km væk

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 2 gæster