FC Barcelona Håndbold

Basket, håndbold, hockey, futsal mm.

Redaktører: Guardiola, Diabolito, soul_pitcher, Wennerberg

Brugeravatar
Culé
Indlæg: 1319
Tilmeldt: ons mar 07, 2012 7:38 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 35 gange
Kontakt:

Re: FC Barcelona Intersport

Indlæg af Culé »

Afellay99 skrev:Btw, BM Atletico Madrid er gået konkurs. Så uden at lyde arrogant så er titlen allerede Barca´s. Folk snakker om, at La Liga er et 2 mands ræs, men håndbold ligaen er meget meget værre.
Whaaat? Hvorfor har jeg ikke hørt eller læst om det nogen steder? Vidste godt at de var i økonomisk bekneb - bl.a. derfor vi kunne købe/overtage Lazarov - men at de siden er gået konkurs? Shit mand, det er sku lidt trist. :|

Vides det egentlig om det skyldes Atletico Madrids overtagelse af holdet og deres økonomi - at de ikke har prioteret håndbolden? De var jo totalt ovenpå dengang de gik under navnet Ciudad Real...

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15120
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1705 gange
Blevet takket: 1133 gange
Kontakt:

Re: FC Barcelona Intersport

Indlæg af Lopezzz »

Culé skrev:
Afellay99 skrev:Btw, BM Atletico Madrid er gået konkurs. Så uden at lyde arrogant så er titlen allerede Barca´s. Folk snakker om, at La Liga er et 2 mands ræs, men håndbold ligaen er meget meget værre.
De var jo totalt ovenpå dengang de gik under navnet Ciudad Real...
Derfor gik de konkurs.
Hvis man ikke hedder Real i "Spanien" så er man på den LoL
MDCCCXCIX

Blach
Indlæg: 543
Tilmeldt: tirs mar 10, 2009 9:48 pm
Har takket: 95 gange
Blevet takket: 23 gange

Re: FC Barcelona Intersport

Indlæg af Blach »

Ser ud til at vi mister Albert Rocas... :sad:
http://www.hbold.dk/nyheder/kif_taet_pa ... ensmester/
"Winning against Madrid is like an orgasm" Xavi Hernandez

Brugeravatar
Culé
Indlæg: 1319
Tilmeldt: ons mar 07, 2012 7:38 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 35 gange
Kontakt:

Re: FC Barcelona Intersport

Indlæg af Culé »

Er der nogen der ejer enten en Barca håndboldtrøje, futsaltrøje, hockeytrøje eller baskettrøje? Overvejer virkelig at købe en eller flere men 85 euros er også en del for en studerende som mig så må prøve at begrænse mig? De er alle 13/14 modellerne - og tænker at det bliver svært at få fat i dem andetsteds end i Megastore ved Camp Nou.

What to do - der er SÅ meget i Megastore inkl. opvarmningstrøjen med "Eixample"...

Blach
Indlæg: 543
Tilmeldt: tirs mar 10, 2009 9:48 pm
Har takket: 95 gange
Blevet takket: 23 gange

Re: FC Barcelona Intersport

Indlæg af Blach »

Culé skrev:Er der nogen der ejer enten en Barca håndboldtrøje, futsaltrøje, hockeytrøje eller baskettrøje? Overvejer virkelig at købe en eller flere men 85 euros er også en del for en studerende som mig så må prøve at begrænse mig? De er alle 13/14 modellerne - og tænker at det bliver svært at få fat i dem andetsteds end i Megastore ved Camp Nou.

What to do - der er SÅ meget i Megastore inkl. opvarmningstrøjen med "Eixample"...
Jeg var på studietur i Barcelona da vi klaskede Milan. Købte en Victor Tomas-trøje, og er absolut tilfreds! Den er næsten helt magen til den almindelige, bare med andre sponsorer, som jeg også synes gør den federe! Jeg kan absolut anbefale dig at købe en håndboldtrøje :glad:

Og ja, det er kun megastore. Gennemgik næsten alle Botiga'er og Ramblas-butikker.
"Winning against Madrid is like an orgasm" Xavi Hernandez

Brugeravatar
Culé
Indlæg: 1319
Tilmeldt: ons mar 07, 2012 7:38 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 35 gange
Kontakt:

Re: FC Barcelona Intersport

Indlæg af Culé »

Blach skrev:
Culé skrev:Er der nogen der ejer enten en Barca håndboldtrøje, futsaltrøje, hockeytrøje eller baskettrøje? Overvejer virkelig at købe en eller flere men 85 euros er også en del for en studerende som mig så må prøve at begrænse mig? De er alle 13/14 modellerne - og tænker at det bliver svært at få fat i dem andetsteds end i Megastore ved Camp Nou.

What to do - der er SÅ meget i Megastore inkl. opvarmningstrøjen med "Eixample"...
Jeg var på studietur i Barcelona da vi klaskede Milan. Købte en Victor Tomas-trøje, og er absolut tilfreds! Den er næsten helt magen til den almindelige, bare med andre sponsorer, som jeg også synes gør den federe! Jeg kan absolut anbefale dig at købe en håndboldtrøje :glad:

Og ja, det er kun megastore. Gennemgik næsten alle Botiga'er og Ramblas-butikker.
Fed historie og tak for svarene! Det er fx heller ikke muligt at købe dem nogen steder over nettet?

I så fald ender det nok med at jeg køber i hvert fald én af de 4 trøjer. Så må jeg bare beslutte med mig selv om hvilken en der kunne være mest "speciel" at få med hjem.

Baskettrøjen uden ærmer er fed, men spiller sjældent basket og har ikke de vilde overarme. :roll:

Hockeytrøjen bliver det nok ik da den nok er FOR speciel - den er 100% lig fodboldtrøjen minus sponsorer, men med "OK Liga" ærmemærke - så det bliver nok enten håndboldtrøjen med "Ilet Nostra" som sponsor på Unicefs plads bagpå eller futsaltrøjen med "Alusport" som sponsor.

Sjovt i øvrigt at det kun er Futsal-trøjen der har sponsor på maven, det burde da være muligt at skaffe nye sponsorer efter Intersport og Regal? (Qatar Airways?)

Og hvad med tryk, får man bare lavet det oppe ved kassen?

Afellay99

Re: FC Barcelona Intersport

Indlæg af Afellay99 »

Du kan godt købe Baskettrøjen over nettet :)

Blach
Indlæg: 543
Tilmeldt: tirs mar 10, 2009 9:48 pm
Har takket: 95 gange
Blevet takket: 23 gange

Re: FC Barcelona Intersport

Indlæg af Blach »

Culé skrev:
Blach skrev:
Culé skrev:Er der nogen der ejer enten en Barca håndboldtrøje, futsaltrøje, hockeytrøje eller baskettrøje? Overvejer virkelig at købe en eller flere men 85 euros er også en del for en studerende som mig så må prøve at begrænse mig? De er alle 13/14 modellerne - og tænker at det bliver svært at få fat i dem andetsteds end i Megastore ved Camp Nou.

What to do - der er SÅ meget i Megastore inkl. opvarmningstrøjen med "Eixample"...
Jeg var på studietur i Barcelona da vi klaskede Milan. Købte en Victor Tomas-trøje, og er absolut tilfreds! Den er næsten helt magen til den almindelige, bare med andre sponsorer, som jeg også synes gør den federe! Jeg kan absolut anbefale dig at købe en håndboldtrøje :glad:

Og ja, det er kun megastore. Gennemgik næsten alle Botiga'er og Ramblas-butikker.
Fed historie og tak for svarene! Det er fx heller ikke muligt at købe dem nogen steder over nettet?

I så fald ender det nok med at jeg køber i hvert fald én af de 4 trøjer. Så må jeg bare beslutte med mig selv om hvilken en der kunne være mest "speciel" at få med hjem.

Baskettrøjen uden ærmer er fed, men spiller sjældent basket og har ikke de vilde overarme. :roll:

Hockeytrøjen bliver det nok ik da den nok er FOR speciel - den er 100% lig fodboldtrøjen minus sponsorer, men med "OK Liga" ærmemærke - så det bliver nok enten håndboldtrøjen med "Ilet Nostra" som sponsor på Unicefs plads bagpå eller futsaltrøjen med "Alusport" som sponsor.

Sjovt i øvrigt at det kun er Futsal-trøjen der har sponsor på maven, det burde da være muligt at skaffe nye sponsorer efter Intersport og Regal? (Qatar Airways?)

Og hvad med tryk, får man bare lavet det oppe ved kassen?
Det er sjovt der også er lidt historie i det :-) Men siger du at håndbold har mistet deres sponsor? For synes squ det var fedt nok med Intersport...

Og ja, jeg gik bare op til kassen og fik lavet tryk. Det var squ svært at vælge imellem publikumsdarlingen Victor Tomas og så danskeren Jesper Nøddesbo!! Og det er ikke ligefrem blevet nemmere, nu hvor vi har fået Lazarov og Karabatic!

Nu tror jeg virkelig på at vi vinder Final4 i år, så derfor vil jeg nok vælge håndboldtrøjen. Og så fordi jeg selv spiller...
"Winning against Madrid is like an orgasm" Xavi Hernandez

Afellay99

Re: FC Barcelona Intersport

Indlæg af Afellay99 »

Joan Saubich vender tilbage til Barca såvidt jeg har forstået det.

Brugeravatar
Culé
Indlæg: 1319
Tilmeldt: ons mar 07, 2012 7:38 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 35 gange
Kontakt:

Re: FC Barcelona Intersport

Indlæg af Culé »

Nu er det godt nok ikke nogen sprit ny nyhed, men alligevel trist at vi mister en spiller som Albert Rocas pga. økonomi. Man skulle tro at man med klubbens budget kunne tilbyde det samme som KIF Kolding København åbenbart kan?

phpBB [video]


phpBB [video]


phpBB [video]

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15120
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1705 gange
Blevet takket: 1133 gange
Kontakt:

Re: FC Barcelona Intersport

Indlæg af Lopezzz »

Vi er inviteret til IHF Super Globe. Det er ligesom VM for klubhold, rimelig stor turnering hvor vi kan kalde os for verdensmestre. Der er 2 grupper a 4 hold og nr.1 og 2 fra hver gruppe går videre til semifinalen.
Vi vandt vores første kamp i dag mod Al Rayan 38:25 så vi er godt på vej ;-)
2. kamp spilles i morgen kl.16 mod Taubate fra Brazil og 3. kamp er på tirsdag kl.14 mod Sahel fra Tunesien.

http://www.fcbarcelona.com/handball/han ... globe-2013

http://www.ihf.info/IHFCompetitions/Sup ... px?ID=1626
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15120
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1705 gange
Blevet takket: 1133 gange
Kontakt:

Re: FC Barcelona Intersport

Indlæg af Lopezzz »

Vi fik maks point og vandt gruppen og er i semifinalen. 3 kampe, 3 sejre og 104 mål :razz:
I den anden gruppe er Hamborg favorit så dem møder vi helt sikkert i finalen hvis vi er heldige.
MDCCCXCIX

PuyolErGud
Indlæg: 10778
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 600 gange
Blevet takket: 577 gange

Re: FC Barcelona Intersport

Indlæg af PuyolErGud »

Lyder heller ikke som den hårdeste modstand, men alle trofæer tæller :P

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15120
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1705 gange
Blevet takket: 1133 gange
Kontakt:

Re: FC Barcelona Intersport

Indlæg af Lopezzz »

Vi møder El Jaish fra Qatar i semifinalen som spilles i morgen 20:15.
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15120
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1705 gange
Blevet takket: 1133 gange
Kontakt:

Re: FC Barcelona Intersport

Indlæg af Lopezzz »

Lopezzz skrev:Vi møder El Jaish fra Qatar i semifinalen som spilles i morgen 20:15.
Og vi vandt klart ligesom Hamborg som er vores modstander i aftenens finale.
Her er 2 streams som vil forhåbentlig virke når kampen skydes i gang kl.19 ;)


http://www.viponlinesports.eu/handball/ ... nline.html
http://www.sportlemon.tv/20130830/vv522 ... 30884.html
MDCCCXCIX

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 5 gæster