FC Barcelona Håndbold

Basket, håndbold, hockey, futsal mm.

Redaktører: Guardiola, Diabolito, soul_pitcher, Wennerberg

PuyolErGud
Indlæg: 10799
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 602 gange
Blevet takket: 581 gange

Re: FC Barcelona Intersport

Indlæg af PuyolErGud »

Omeyer står i Montpeiller, så når han er skadesfri, er han selvfølgelig førstevalg. Men han har stået sammen med franske Arnaud Siffert i Omeyers skadeperiode, og gjort det okay uden at være prangende. Jeg er ikke helt sikker på, hvem af ham og Siffert der er 2. valg, men eftersom Siffert er en ældre herre, og knap så højt niveau, tror jeg det er/var Robin. Han er kompetent, men ikke topniveau.

Blach
Indlæg: 543
Tilmeldt: tirs mar 10, 2009 9:48 pm
Har takket: 95 gange
Blevet takket: 23 gange

Re: FC Barcelona Intersport

Indlæg af Blach »

PuyolErGud skrev:Omeyer står i Montpeiller, så når han er skadesfri, er han selvfølgelig førstevalg. Men han har stået sammen med franske Arnaud Siffert i Omeyers skadeperiode, og gjort det okay uden at være prangende. Jeg er ikke helt sikker på, hvem af ham og Siffert der er 2. valg, men eftersom Siffert er en ældre herre, og knap så højt niveau, tror jeg det er/var Robin. Han er kompetent, men ikke topniveau.
Hvor ikke bare give en fra B-holdet chancen? Vi har jo også Danjel Saric, som er fremragende...
"Winning against Madrid is like an orgasm" Xavi Hernandez

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15184
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1714 gange
Blevet takket: 1141 gange
Kontakt:

Re: FC Barcelona Intersport

Indlæg af Lopezzz »

For jer som ikke gider at se 2 verdens klammeste hold i aktion i aften (Undskyld Eto'o) er der CDR kvartfinalen i håndbold hvor både A og B holdet er med (?).
Barca B 19:30
Barca A 20:15
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15184
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1714 gange
Blevet takket: 1141 gange
Kontakt:

Re: FC Barcelona Intersport

Indlæg af Lopezzz »

Daaamn vi spiller godt denne sæson. Vi snitter næsten 40 mål pr kamp :eek:
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Culé
Indlæg: 1319
Tilmeldt: ons mar 07, 2012 7:38 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 35 gange
Kontakt:

Re: FC Barcelona Intersport

Indlæg af Culé »

Andre end undertegnede der fordriver tiden frem mod kick-off i aften med Nøddesbo og co's kamp mod Aalborg Håndbold? DR1 lige nu! VAMOS!

Blach
Indlæg: 543
Tilmeldt: tirs mar 10, 2009 9:48 pm
Har takket: 95 gange
Blevet takket: 23 gange

Re: FC Barcelona Intersport

Indlæg af Blach »

Culé skrev:Andre end undertegnede der fordriver tiden frem mod kick-off i aften med Nøddesbo og co's kamp mod Aalborg Håndbold? DR1 lige nu! VAMOS!
Kunne desværre ikke se kampen live, men så bagefter. Hver gang Barca satte maskinen i gear, så løb de lige fra Aalborg. Så holdte de en pause, testede nogle af de unge drenge, målforskellen blev mindre. Og så i gear igen! Tror de kommer til at lege med et hvert subtophold i år, måske også med topholdene, når de selv er i A-kæden.
"Winning against Madrid is like an orgasm" Xavi Hernandez

Brugeravatar
Culé
Indlæg: 1319
Tilmeldt: ons mar 07, 2012 7:38 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 35 gange
Kontakt:

Re: FC Barcelona Intersport

Indlæg af Culé »

Blach skrev:
Culé skrev:Andre end undertegnede der fordriver tiden frem mod kick-off i aften med Nøddesbo og co's kamp mod Aalborg Håndbold? DR1 lige nu! VAMOS!
Kunne desværre ikke se kampen live, men så bagefter. Hver gang Barca satte maskinen i gear, så løb de lige fra Aalborg. Så holdte de en pause, testede nogle af de unge drenge, målforskellen blev mindre. Og så i gear igen! Tror de kommer til at lege med et hvert subtophold i år, måske også med topholdene, når de selv er i A-kæden.
Ja synes også at det er en rammende beskrivelse af kampens forløb. Og ja vi bliver jo stort set fra alle sider betegnet som favorit til at tage titlen i år, men ved ik hvad det skyldes - måske Bayerns 7-0 samlet sidste år i FODBOLD??, eller nederlaget til HSV i finalen - men jeg frygter lidt de tyske hold også med tanke på kulissen i Lanxess Arena i Køln spækket med tyskere.

I øvrigt er det faktisk idag, 30 år siden at holdet vandt den første europæiske titel (EHF Cup Winner's Cup):

phpBB [video]

Blach
Indlæg: 543
Tilmeldt: tirs mar 10, 2009 9:48 pm
Har takket: 95 gange
Blevet takket: 23 gange

Re: FC Barcelona Intersport

Indlæg af Blach »

Culé skrev:Ja synes også at det er en rammende beskrivelse af kampens forløb. Og ja vi bliver jo stort set fra alle sider betegnet som favorit til at tage titlen i år, men ved ik hvad det skyldes - måske Bayerns 7-0 samlet sidste år i FODBOLD??, eller nederlaget til HSV i finalen - men jeg frygter lidt de tyske hold også med tanke på kulissen i Lanxess Arena i Køln spækket med tyskere.
Så HSV spille her i onsdags tror jeg det var, imod Berlin. HSV udraderede fuldstændigt Berlin i første halvleg og så går luften ud af ballonen.

Så ser jeg os for et lille øjeblik(gjorde du vel også ;-) ), og Barca kan man ikke en gang sige leger med modstanderen. Det vil være undervurdering af hvad vi gør! Vi eliminere al form for modstand pt., og jeg har endnu ikke set en kamp i denne sæson hvor vi ikke har elimineret modstanderen!(er sket en eller to gange i CL) Og det sjoveste er, at vi spiller en omgang socialbold. Som kommentatoren sagde, alle får den samme mængde spilletid. 30 minutter, og så skal du bare levere!

I forhold til sidste sæson, hvor vi kolapsede imod HSV i finalen, så har vi i år også lige Karabatic og Lazarov. Det er to af verdens bedste, og vel de bedste på deres egen plads... Så jeg er kun bange for at der lige pludselig kommer ren sort uheld! :cool:
"Winning against Madrid is like an orgasm" Xavi Hernandez

Brugeravatar
Culé
Indlæg: 1319
Tilmeldt: ons mar 07, 2012 7:38 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 35 gange
Kontakt:

Re: FC Barcelona Intersport

Indlæg af Culé »

Jo så også returkampen her til aften. :smile:

Du har jo ret Blach, vi bør kunne løbe med det hele, Herskind havde os jo også som favoritter til at tage titlen. Håber bare så inderligt at vi så også gør det. 3 år er fandeme lang tid at vente på at se drengene atter løfte trofæet.

Kan det i øvrigt passe at med aftenens avancement til kvartfinalen, er det 15. gang i træk eller lign at vi som minimum når kvartfinalen?

Blach
Indlæg: 543
Tilmeldt: tirs mar 10, 2009 9:48 pm
Har takket: 95 gange
Blevet takket: 23 gange

Re: FC Barcelona Intersport

Indlæg af Blach »

Culé skrev:Jo så også returkampen her til aften. :smile:

Du har jo ret Blach, vi bør kunne løbe med det hele, Herskind havde os jo også som favoritter til at tage titlen. Håber bare så inderligt at vi så også gør det. 3 år er fandeme lang tid at vente på at se drengene atter løfte trofæet.

Kan det i øvrigt passe at med aftenens avancement til kvartfinalen, er det 15. gang i træk eller lign at vi som minimum når kvartfinalen?
Skal vi teste Blau i om han kan finde statisk på det? Vil godt vædde med han ikke kan!

Fatter i øvrigt ikke at danske Sebastian Frandsen ikke sagde ja tak til os. Tænk at kunne træne med Lazarov og Nøddesbo, som er de bedste skytter på deres plads, sådan cirka hver dag! Og så stå kampe i ny og næ og så ellers spille for B-holdet i den næstbedste spanske række.
"Winning against Madrid is like an orgasm" Xavi Hernandez

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: FC Barcelona Intersport

Indlæg af Blaugrana92 »

Blach skrev:
Culé skrev:Kan det i øvrigt passe at med aftenens avancement til kvartfinalen, er det 15. gang i træk eller lign at vi som minimum når kvartfinalen?
Skal vi teste Blau i om han kan finde statisk på det? Vil godt vædde med han ikke kan!
Billede

Tog 5 minutter. Det var 15. gang. Vi har været i finalen 10 gange (hvor de 7 er blevet vundet), mens vi er røget ud i semifinalen en enkelt gang og i kvartfinalen 3 gange. Nu står vi der så for 15. gang. Piece of cake. :glad:

Blach
Indlæg: 543
Tilmeldt: tirs mar 10, 2009 9:48 pm
Har takket: 95 gange
Blevet takket: 23 gange

Re: FC Barcelona Intersport

Indlæg af Blach »

Blaugrana92 skrev:
Blach skrev:
Culé skrev:Kan det i øvrigt passe at med aftenens avancement til kvartfinalen, er det 15. gang i træk eller lign at vi som minimum når kvartfinalen?
Skal vi teste Blau i om han kan finde statisk på det? Vil godt vædde med han ikke kan!
Billede

Tog 5 minutter. Det var 15. gang. Vi har været i finalen 10 gange (hvor de 7 er blevet vundet), mens vi er røget ud i semifinalen en enkelt gang og i kvartfinalen 3 gange. Nu står vi der så for 15. gang. Piece of cake. :glad:
Tror jeg vil begynde at bruge Blau kaldet mere! Imponerende stykke arbejde! :glad:

Hvordan ser det egentligt ud med målscorere på holdet, ved du det Blau? Både CL, CdR og Liga hvis muligt?
"Winning against Madrid is like an orgasm" Xavi Hernandez

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: FC Barcelona Intersport

Indlæg af Brombi »

Jeg bruger blau som reference i mit speciale...

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: FC Barcelona Intersport

Indlæg af Blaugrana92 »

Blach skrev:Tror jeg vil begynde at bruge Blau kaldet mere! Imponerende stykke arbejde! :glad:

Hvordan ser det egentligt ud med målscorere på holdet, ved du det Blau? Både CL, CdR og Liga hvis muligt?
Haha, jeg er faktisk lidt ligesom en Pokémon. Man skal bare råbe: 'BLAU JEG VÆLGER DIG!'

Jeg kan sgu ikke finde stats for Copa del Rey, men du kan få listen for Champions League og La Liga:

1. Kiril Lazarov - 158 mål (59 CL, 99 Liga)
2. Nikola Karabatic - 153 mål (52 CL, 101 Liga)
3. Siarhei Rutenka - 145 mål (51 CL, 94 Liga)
4. Jesper Nøddesbo - 128 mål (39 CL, 89 Liga)
5. Víctor Tomás - 109 mål (48 CL, 61 Liga)
6. Raúl Entrerríos - 79 mål (29 CL, 50 Liga)
7T. Juanín García - 72 mål (26 CL, 46 Liga)
7T. Cédric Sorhaindo - 72 mål (23 CL, 49 Liga)
9. Aitor Ariño - 68 mål (19 CL, 49 Liga)
10. Martin Stranovsky - 65 mål (13 CL, 52 Liga)
11. Daniel Sarmiento - 63 mål (20 CL, 43 Liga)
12. Eduardo Gurbindo - 55 mål (11 CL, 44 Liga)
13. Joan Saubich - 52 mål (13 CL, 39 Liga)
14. David Balaguer - 43 mål (1 CL, 42 Liga)
15. Viran Morros - 9 mål (4 CL, 5 Liga)
16. Michal Kasal - 6 mål (6 Liga)
17. Adria Figueras - 3 mål (3 Liga)
Brombi skrev:Jeg bruger blau som reference i mit speciale...
Gør det!

Blach
Indlæg: 543
Tilmeldt: tirs mar 10, 2009 9:48 pm
Har takket: 95 gange
Blevet takket: 23 gange

Re: FC Barcelona Intersport

Indlæg af Blach »

Blaugrana92 skrev:
Blach skrev:Tror jeg vil begynde at bruge Blau kaldet mere! Imponerende stykke arbejde! :glad:

Hvordan ser det egentligt ud med målscorere på holdet, ved du det Blau? Både CL, CdR og Liga hvis muligt?
Haha, jeg er faktisk lidt ligesom en Pokémon. Man skal bare råbe: 'BLAU JEG VÆLGER DIG!'

Jeg kan sgu ikke finde stats for Copa del Rey, men du kan få listen for Champions League og La Liga:

1. Kiril Lazarov - 158 mål (59 CL, 99 Liga)
2. Nikola Karabatic - 153 mål (52 CL, 101 Liga)
3. Siarhei Rutenka - 145 mål (51 CL, 94 Liga)
4. Jesper Nøddesbo - 128 mål (39 CL, 89 Liga)
5. Víctor Tomás - 109 mål (48 CL, 61 Liga)
6. Raúl Entrerríos - 79 mål (29 CL, 50 Liga)
7T. Juanín García - 72 mål (26 CL, 46 Liga)
7T. Cédric Sorhaindo - 72 mål (23 CL, 49 Liga)
9. Aitor Ariño - 68 mål (19 CL, 49 Liga)
10. Martin Stranovsky - 65 mål (13 CL, 52 Liga)
11. Daniel Sarmiento - 63 mål (20 CL, 43 Liga)
12. Eduardo Gurbindo - 55 mål (11 CL, 44 Liga)
13. Joan Saubich - 52 mål (13 CL, 39 Liga)
14. David Balaguer - 43 mål (1 CL, 42 Liga)
15. Viran Morros - 9 mål (4 CL, 5 Liga)
16. Michal Kasal - 6 mål (6 Liga)
17. Adria Figueras - 3 mål (3 Liga)
14 forskellige målscorer med over 10 mål alligevel, stærkt felt! Og Nøddesbo i top 5 som streg på et så stjerne spækket hold, det viser vel bare at han ikke bliver brugt ordentligt på landsholdet endnu engang...

Ariño er den store overraskelse for mig. Tænk at han allerede kan følge lidt med...
"Winning against Madrid is like an orgasm" Xavi Hernandez

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 2 gæster