FC Barcelona Femení
Redaktører: Diabolito, soul_pitcher, Guardiola, Wennerberg
-
FCBSOCI
- Indlæg: 2731
- Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
- Har takket: 1340 gange
- Blevet takket: 709 gange
Re: FC Barcelona Femení
Perfekt fodboldvejr her til eftermiddag på Camp Nou.
Det blev buhet af Bayern, da de løb på banen i et omfang, at man skulle tro, at det var de hvide fra Madrid.
Forventer en svær og spændende kamp.
Visca Barca, Forca Barca!
Det blev buhet af Bayern, da de løb på banen i et omfang, at man skulle tro, at det var de hvide fra Madrid.
Forventer en svær og spændende kamp.
Visca Barca, Forca Barca!
- FCBarcelonaChr
- Indlæg: 25594
- Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
- Geografisk sted: Fyn
- Har takket: 511 gange
- Blevet takket: 1870 gange
-
kklaus
- Indlæg: 10071
- Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
- Har takket: 653 gange
- Blevet takket: 1349 gange
-
kklaus
- Indlæg: 10071
- Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
- Har takket: 653 gange
- Blevet takket: 1349 gange
-
kklaus
- Indlæg: 10071
- Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
- Har takket: 653 gange
- Blevet takket: 1349 gange
Re: FC Barcelona Femení
1-1, skidt. Synes der er et lille frispark på Paredes, men ikke dømt. Vi må score nogle flere.
Giv mig min sko tilbage, røv!
-
kklaus
- Indlæg: 10071
- Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
- Har takket: 653 gange
- Blevet takket: 1349 gange
-
kklaus
- Indlæg: 10071
- Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
- Har takket: 653 gange
- Blevet takket: 1349 gange
Re: FC Barcelona Femení
To hurtige, så er den vist lukket. 4-1!
Så mangler vi bare Aitana comeback!
Så mangler vi bare Aitana comeback!
Giv mig min sko tilbage, røv!
-
kklaus
- Indlæg: 10071
- Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
- Har takket: 653 gange
- Blevet takket: 1349 gange
Re: FC Barcelona Femení
Synes godt lige vi må stramme lidt op her til sidst..
Giv mig min sko tilbage, røv!
-
FCBSOCI
- Indlæg: 2731
- Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
- Har takket: 1340 gange
- Blevet takket: 709 gange
Re: FC Barcelona Femení
Vanvittigt underholdende kamp. Den kunne nemt være endt 8-5 til Barca. Og en utrolig flot kulisse med over 60.000 tilskuere. Der blev festet efter kampen, mens de fleste sang med på Un Dia de Partit.
De spiller altså noget utroligt flot, teknisk fodbold, Barcas kvinder. Wow.
VISCA BARCA, FORCA BARCA!
De spiller altså noget utroligt flot, teknisk fodbold, Barcas kvinder. Wow.
VISCA BARCA, FORCA BARCA!
-
kklaus
- Indlæg: 10071
- Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
- Har takket: 653 gange
- Blevet takket: 1349 gange
-
kklaus
- Indlæg: 10071
- Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
- Har takket: 653 gange
- Blevet takket: 1349 gange
- Lopezzz
- Indlæg: 17257
- Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
- Geografisk sted: Babylon
- Har takket: 2365 gange
- Blevet takket: 1387 gange
- Kontakt:
-
kklaus
- Indlæg: 10071
- Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
- Har takket: 653 gange
- Blevet takket: 1349 gange
-
Hristo
- Indlæg: 1099
- Tilmeldt: fre sep 15, 2017 9:27 am
- Har takket: 294 gange
- Blevet takket: 450 gange
Re: FC Barcelona Femení
Bliver fedt. Femeni spiller fantastisk selvom tempoet er lavere.
Man kan i øvrigt se den på DRTV (DR2) hvis man ikke har Disney eller hvem det nu er, som også har kampen.
Hvem er online
Brugere der viser dette forum: Ingen og 20 gæster