FC Barcelona Femení

Basket, håndbold, hockey, futsal mm.

Redaktører: Diabolito, soul_pitcher, Guardiola, Wennerberg

FCBSOCI
Indlæg: 2731
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1340 gange
Blevet takket: 709 gange

Re: FC Barcelona Femení

Indlæg af FCBSOCI »

Perfekt fodboldvejr her til eftermiddag på Camp Nou.
Det blev buhet af Bayern, da de løb på banen i et omfang, at man skulle tro, at det var de hvide fra Madrid.
Forventer en svær og spændende kamp.
Visca Barca, Forca Barca!

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 25594
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Fyn
Har takket: 511 gange
Blevet takket: 1870 gange

Re: FC Barcelona Femení

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Fandeme spændende kamp der venter os.

VAMOS!

kklaus
Indlæg: 10071
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 653 gange
Blevet takket: 1349 gange

Re: FC Barcelona Femení

Indlæg af kklaus »

Stream:
https://www.3cat.cat/3cat/directes/tv3/
(Kræver spansk IP)
Giv mig min sko tilbage, røv!

kklaus
Indlæg: 10071
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 653 gange
Blevet takket: 1349 gange

Re: FC Barcelona Femení

Indlæg af kklaus »

1-0!
Giv mig min sko tilbage, røv!

kklaus
Indlæg: 10071
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 653 gange
Blevet takket: 1349 gange

Re: FC Barcelona Femení

Indlæg af kklaus »

1-1, skidt. Synes der er et lille frispark på Paredes, men ikke dømt. Vi må score nogle flere.
Giv mig min sko tilbage, røv!

kklaus
Indlæg: 10071
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 653 gange
Blevet takket: 1349 gange

Re: FC Barcelona Femení

Indlæg af kklaus »

Alexia!
Giv mig min sko tilbage, røv!

Hristo
Indlæg: 1099
Tilmeldt: fre sep 15, 2017 9:27 am
Har takket: 294 gange
Blevet takket: 450 gange

Re: FC Barcelona Femení

Indlæg af Hristo »

Bayern bliver smadret lige nu! Lad os få Bonmati ind også.

kklaus
Indlæg: 10071
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 653 gange
Blevet takket: 1349 gange

Re: FC Barcelona Femení

Indlæg af kklaus »

To hurtige, så er den vist lukket. 4-1!
Så mangler vi bare Aitana comeback!
Giv mig min sko tilbage, røv!

kklaus
Indlæg: 10071
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 653 gange
Blevet takket: 1349 gange

Re: FC Barcelona Femení

Indlæg af kklaus »

Synes godt lige vi må stramme lidt op her til sidst..
Giv mig min sko tilbage, røv!

FCBSOCI
Indlæg: 2731
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1340 gange
Blevet takket: 709 gange

Re: FC Barcelona Femení

Indlæg af FCBSOCI »

Vanvittigt underholdende kamp. Den kunne nemt være endt 8-5 til Barca. Og en utrolig flot kulisse med over 60.000 tilskuere. Der blev festet efter kampen, mens de fleste sang med på Un Dia de Partit.

De spiller altså noget utroligt flot, teknisk fodbold, Barcas kvinder. Wow.

VISCA BARCA, FORCA BARCA!

kklaus
Indlæg: 10071
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 653 gange
Blevet takket: 1349 gange

Re: FC Barcelona Femení

Indlæg af kklaus »

3-0 pauseføring i pokalfinalen mod ATM!
Giv mig min sko tilbage, røv!

kklaus
Indlæg: 10071
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 653 gange
Blevet takket: 1349 gange

Re: FC Barcelona Femení

Indlæg af kklaus »

3-1 sejr, endnu en pokal til samlingen!
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 17257
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 2365 gange
Blevet takket: 1387 gange
Kontakt:

Re: FC Barcelona Femení

Indlæg af Lopezzz »

kklaus skrev:
lør maj 16, 2026 10:57 pm
3-1 sejr, endnu en pokal til samlingen!
Det er ikke sjovt mere :lol:
MDCCCXCIX

kklaus
Indlæg: 10071
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 653 gange
Blevet takket: 1349 gange

Re: FC Barcelona Femení

Indlæg af kklaus »

Husk Champions League finale i dag kl. 18!
Giv mig min sko tilbage, røv!

Hristo
Indlæg: 1099
Tilmeldt: fre sep 15, 2017 9:27 am
Har takket: 294 gange
Blevet takket: 450 gange

Re: FC Barcelona Femení

Indlæg af Hristo »

kklaus skrev:
lør maj 23, 2026 8:42 am
Husk Champions League finale i dag kl. 18!
Bliver fedt. Femeni spiller fantastisk selvom tempoet er lavere.
Man kan i øvrigt se den på DRTV (DR2) hvis man ikke har Disney eller hvem det nu er, som også har kampen.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 20 gæster