Luis Suárez

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Jurij
Indlæg: 894
Tilmeldt: man feb 01, 2010 7:14 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 157 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: Luis Suárez

Indlæg af Jurij »

SpillerSomMESSI skrev:Hey alle jer der ikke ser Suarez i Barcelona:

http://www.indkast.dk/index.php?nyhed=8 ... rnering=10

se hvem der er verdens bedste fodboldspiller i 1960... og hvor spiller han?

A sign? think so!

Har set det før. Da jeg læste om FCBarcelona på wikipedia. Der står også, at da Barcelona blev skabt, så var der 11 spillere på holdet og i hele klubben, en af disse hed: "Carles Pujol"
Genopbygning status: færdig.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5491
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 574 gange
Blevet takket: 561 gange

Re: Luis Suárez

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Nu er det ikke for at være bagklog, men da jeg skrev i denne tråd at det kunne være en ide at hente en erstatningsangriber for Villa som brækkede benet, tænkte jeg på evt. Suarez... i forhold til at Pedro nu igen er ude med en skade, oveikøbet på et tidspunkt hvor han form var midelst talt dårlig, og Alexis kæmper for at komme i form og Cuenca lige har haft et par kampe med under middel succes, så synes jeg altså alram klokker ringer:

Vi har 2X Clasico hvor de eneste naturlige angribere er Messi, Alexis + Cuenca som er klar.

På samme tidspunkt er vi 5 point bagud i La liga tabellen.

Vi kæmper med at score mål mod de "små" modstandere, vi har et meget hårdt program lige nu med CDR + hårde La Liga kampe som spilles skiftevis hver 3. dag nu.

Stort set alle skrev da jeg pointerede problemet at det var usandsynligt at der kom endnu en skade til vores angribere + at det var bedre at bruge talenter fra b holdet i stedet for en klasse angriber fra et andet hold på leje.

Nu er min prognose at Cuenca ikke slår til, han havde nogle gode kampe men jeg skrev at jeg tvivlede på hans evner når de store kampe kommer... det får vi at se i El Clasico'erne.. hvis Pep overhovedet kommer til at spille med mere end een angriber: Messi

Iniesta er lige kommet tilbage fra en skade og vi må virkelig håbe at han ikke går i stykker igen igen for så ser jeg et stærkt amputeret hold.

Vi kan stille med: Valdes: Alves: Puyol:Pique: Busi: Iniesta:Xavi:Cesc:Messi:Alexis

Men hvis bare een af disse bliver skadet bliver det ualmindeligt svær at finde en erstaning.. Keita, Maxwell er jo også væk for tiden.. de eneste vi har på bænken af kvalitet er Thiago + evt. Adriano og evt. Cuenca. Af disse er Thiago af god kvalitet, men har ikke den store erfaring, Adrianna har erfaring men er ikke af god kvalitet - Cuenca er for mig et ubeskrevet blad, som ikke umíddelbart har virket overbevisende med sine kvaliteter og har nada erfaring.

Nå.. there I said it.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Luis Suárez

Indlæg af Visca El Barca »

SpillersomMessi;

Jeg synes nu ikke det er saa galt. Cuenca har spillet to mindre gode kampe, men det betyder hverken det ene elller det andet. Fordi han har haft to mindre kampe, er det ikke ens betydende med at han nu ikke kommer til at slaa igennem, ligesom to gode kampe omvendt er heller ikke ens betydende med at han er verdensklasse. Han er dog en dygtig og talentfuld spiller, det er ikke saa svaert at se, synes jeg. Jeg kan godt se, hvorfor traenet-teamet saetter sin lid til ham.

Pedros skade er heller ikke vaerre end at han er tilbage om 10 dage, jeg vil fakktisk ikke blive spor overrasket, hvis han er med mod Real f.eks.

Jeg kan helller ikke se, hvorfor vi skulle skifte vores strategi nu, vi koeber sjaeldent spillere i transfervinduet, og vi har altid satset paa b-holds spillere. Denne strategi har givet os stor succes, og jeg kan ikke se en grund til at aendre paa det nu. Derudover, hvem siger at Suarez er garant for succes? For det foerste, jeg tror ikke hans klub vil saelge ham, det ser jeg simpelthen ikke ske. Men selv hvis hans klub gik med til et salg, er han for det foerste meget dyr og for det andet vil han bruge resten af saesonen paa at vaenne sig til vores system. Vi ved hvordan stoerre og bedre spillere har kaempet med at slaa igennem og vaenne sig til vores system.

Jeg synes faktisk Suarez er et stoerre sats end Cuenca eller de andre b-holds spillere. Jeg kan godt forstaa, hvorfor traener-teamet ikke har lyst til at koebe spillere i januar maaned.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5491
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 574 gange
Blevet takket: 561 gange

Re: Luis Suárez

Indlæg af SpillerSomMESSI »

SpillerSomMESSI skrev:Nu er det ikke for at være bagklog, men da jeg skrev i denne tråd at det kunne være en ide at hente en erstatningsangriber for Villa som brækkede benet, tænkte jeg på evt. Suarez... i forhold til at Pedro nu igen er ude med en skade, oveikøbet på et tidspunkt hvor han form var midelst talt dårlig, og Alexis kæmper for at komme i form og Cuenca lige har haft et par kampe med under middel succes, så synes jeg altså alram klokker ringer:

Vi har 2X Clasico hvor de eneste naturlige angribere er Messi, Alexis + Cuenca som er klar.

På samme tidspunkt er vi 5 point bagud i La liga tabellen.

Vi kæmper med at score mål mod de "små" modstandere, vi har et meget hårdt program lige nu med CDR + hårde La Liga kampe som spilles skiftevis hver 3. dag nu.

Stort set alle skrev da jeg pointerede problemet at det var usandsynligt at der kom endnu en skade til vores angribere + at det var bedre at bruge talenter fra b holdet i stedet for en klasse angriber fra et andet hold på leje.

Nu er min prognose at Cuenca ikke slår til, han havde nogle gode kampe men jeg skrev at jeg tvivlede på hans evner når de store kampe kommer... det får vi at se i El Clasico'erne.. hvis Pep overhovedet kommer til at spille med mere end een angriber: Messi

Iniesta er lige kommet tilbage fra en skade og vi må virkelig håbe at han ikke går i stykker igen igen for så ser jeg et stærkt amputeret hold.

Vi kan stille med: Valdes: Alves: Puyol:Pique: Busi: Iniesta:Xavi:Cesc:Messi:Alexis

Men hvis bare een af disse bliver skadet bliver det ualmindeligt svær at finde en erstaning.. Keita, Maxwell er jo også væk for tiden.. de eneste vi har på bænken af kvalitet er Thiago + evt. Adriano og evt. Cuenca. Af disse er Thiago af god kvalitet, men har ikke den store erfaring, Adrianna har erfaring men er ikke af god kvalitet - Cuenca er for mig et ubeskrevet blad, som ikke umíddelbart har virket overbevisende med sine kvaliteter og har nada erfaring.

Nå.. there I said it.
Nå, ikke for at være bagklog! men men men... lysere tider forude måske:
http://onside.dk/nyheder/premier-league ... -pa-suarez
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

emo
Indlæg: 17784
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 804 gange

Re: Luis Suárez

Indlæg af emo »

Så er rygterne begyndt, knap så sjove måneder vi går ind i nu, hvor vi hver dag skal linkes med syv nye spillere... Suarez, nej tak !
Allez...

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: Luis Suárez

Indlæg af Raman93 »

Skønt at Suarez er et elendigt menneske, men han har satme sine kvaliteter i orden - og i mine øjne lige den mand, vi mangler til vores venstrekant.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Luis Suárez

Indlæg af Skydefinten »

Jeg tror skam stadig på at Villa henover sommeren kommer tilbage i storform. Håber sgu ikke at klubben vil bruge ca. 200 mio på Suarez! Vi har foruden Villa, Tello,Cuenca, Alexis/Pedro og til nøds Iniesta til den venstrekant.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

sonnybarca

Re: Luis Suárez

Indlæg af sonnybarca »

Jeg er uenig. Tello og Cuenca mangler masser af erfaring. Pedro har jeg mistet tilliden til. Sanchez, Villa og Iniesta er alle bedre på andre pladser. Vi mangler en målfarlig spiller, som kan bytte plads med Messi/Sanchez. Villa er det klart bedste bud, men jeg så gerne at vi hentede en "varm" spiller. I øvrigt har vi lige erfaret at vores bredde åbenlyst ikke var nok.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Luis Suárez

Indlæg af Skydefinten »

Nu er Tello og Cuenca jo meget unge, så det skal nok komme. De har begge vist stort potentiale i deres første sæson, hvor de viser initiativ.

Pedro er endelig begyndt at vise sin kunnen igen efter længere tid, og det er altså ham som sætter gang i presspillet. Han slider lige så meget som Alexis, og var forrygende i sidste kamp.

Villa er en målfarlig mand og skal nok blive det igen. Han skal ligge på venstre fløj. Jeg kan godt følge dig i at vi mangler en boksspiller, eller en der ligger og lurer foran mål. Messi laver jo faktisk en del af disse mål også. Jeg er enig i at vi godt kunne bruge en Llorente-type, men Suarez er godt nok ikke min kop te - eller første valg.

Noget andet er at han bare ikke virker som prototypen på en Barca-spiller, rent mentalt/karaktermæssigt. Ligesom Zlatan.

Med hensyn til bredden må jeg altså sige, at vi altså også var decideret uheldige i flere kampe i efteråret, hvor vi smed point. Det er let at smide "bredde-kortet". Vi har mange dygtige folk på bænken, og man kan altså ikke købe et topnavn og forvente at de accepterer at spille hver 2. eller 3. kamp, ligesom Cuenca og Tello gør. Jeg er ikke sikker på at en ekstra bomber havde gjort forskellen. Det er efter min mening lige så stort et sats, som de unge spillere fra eget akademi. Det var bare stolpe ud og tvivlsomme kendelser i flere afgørende kampe.
Senest rettet af Skydefinten tirs maj 01, 2012 7:58 pm, rettet i alt 1 gang.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Luis Suárez

Indlæg af # 23 »

Jeg mister alt for Barca hvis de henter Suarez. Magen til større cunt skal man virkelig længe lede efter.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7214
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1881 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: Luis Suárez

Indlæg af Dytrax »

Vil meget nødigt se Suarez i Barca - Det er muligt at han besidder en masse ekstraordinære kvaliteter som spiller. Dog mangler han, i min optik, en god portion kvaliteter som menneske. Vil mene at en Barcaspiller ikke blot er god på banen, men i særdeleshed også udenfor.

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: Luis Suárez

Indlæg af Bager »

Jeg vil hellere spise lort, brække mig, spise det igen, brække mig og spise det igen end at se Suarez i en Barca-trøje.
Visca el Barca

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5491
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 574 gange
Blevet takket: 561 gange

Re: Luis Suárez

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Bager skrev:Jeg vil hellere spise lort, brække mig, spise det igen, brække mig og spise det igen end at se Suarez i en Barca-trøje.

arrrrrhhh... Sådan sagde jeg også inden jeg prøvede det, ... så hellere Suarez i Barca trøjen end DET
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Luis Suárez

Indlæg af rummenigge »

# 23 skrev:Jeg mister alt for Barca hvis de henter Suarez. Magen til større cunt skal man virkelig længe lede efter.
Nu har PL's administration og United-folk også nærmest lobbiet for en hetz imod ham som han så heller ikke har håndteret særlig godt. Nu skal negrito kommentaren ikke forsvares men Evra er da også den mest provokerende cunt nogle gange. Jeg skal ikke kunne sige om hvor racistisk Suarez er, men han har vel haft en masse kolleger i Holland og i England af en anden race og dét uden problemer så vidt jeg ved.

Manden er ung, hårdtarbejdende og opførte sig fint i Holland, så hvorfor skulle han ikke også kunne det hos Barca.

...men ja, han er en pestilens for modstanderholdene (qua hans vindermentalitet) og i kløerne på en Mourinhoagtig træner kan han nok indflueres til at blive en major cunt som halvdelen af Madrid holdet er det.

DeBoer mener jeg havde godt styr på ham i Ajax så derfor behøver han ikke at være en katastrofe hos Barca. Tilgengæld skal han ikke købes for særligt mange penge for han kan blive lidt af en lottokupon, men god er han og han passer iøvrigt stilmæssigt helt godt til Barca.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Luis Suárez

Indlæg af Visca El Barca »

Rumme;

Han har præsteret at slå efter og endda bide sin modstander i den hollandske liga, så ja, han har alle dage været en Cunt. Manden diver, skaber sig som en idiot. Da fools skulle spille C.C finale, sagde han at han ikke ville tøve med at tage med hænder sådan som han gjorde mod Ghana, hvis det kunne redde hans hold eller give dem en chance til. Det er efter min mening ikke en vindermentalitet, det er tabermentalitet.

Jeg kan slet ikke se ham i Barca, jeg synes han er en af de mest klamme og irriterende spillere der findes rundt omkring.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 25 gæster