Luis Suárez

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Luis Suárez

Indlæg af Piquénbauer »

Blaugrana92 skrev:Det er ikke Luis Enrique der har forsømt at købe bare en enkelt forsvarsspiller gennem de sidste mange sæsoner. Det er heller ikke Luis Enrique der forhandler aftalerne på plads, og sælger den ene spiller efter den anden til fuldstændigt latterligt lave priser. Og når det kommer til stykket er det Zubizarreta der står med det overordnede ansvar for den sportslige ledelse af klubben, deraf titlen sportsdirektør. At vi skøjter rundt på transfermarkedet er langt fra nogen ny tendens og i hvert fald ikke en tendens jeg vil tilskrive en mand, der blev ansat i klubben for ganske få måneder (uger?) siden.
Nej men heldigvis virker det til at LE endelig har fået dem til at fatte at vi skal have de skide cb'er. LE har ekstremt meget at skulle have sagt og Xavi Torres (mener det var ham) har blandt andet skrevet at LE og Zubi har fået carte blanche af ledelsen til at hente dem de vil og sælge dem de vil. Derfor droppede man feks også Luiz...

Det er LE der vil have Suarez så derfor skal han også have sin del af skylden hvis man er sur over handlen.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

BarçaDK

Re: Luis Suárez

Indlæg af BarçaDK »

Blaugrana92 skrev:Det er ikke Luis Enrique der har forsømt at købe bare en enkelt forsvarsspiller gennem de sidste mange sæsoner. Det er heller ikke Luis Enrique der forhandler aftalerne på plads, og sælger den ene spiller efter den anden til fuldstændigt latterligt lave priser. Og når det kommer til stykket er det Zubizarreta der står med det overordnede ansvar for den sportslige ledelse af klubben, deraf titlen sportsdirektør. At vi skøjter rundt på transfermarkedet er langt fra nogen ny tendens og i hvert fald ikke en tendens jeg vil tilskrive en mand, der blev ansat i klubben for ganske få måneder (uger?) siden.
Men hvis Suárez kommer til klubben, har LE nok sagt god for handlen, hvilket må være nok til et "fuck LE".

emo
Indlæg: 17788
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Luis Suárez

Indlæg af emo »

Det er hjernedødt, idiotisk, og spild af penge, at hente en spiller til klubben som fans af klubben ikke vil støtte. Det går ud over ham, hans præstationer og dermed holdet. Det er idiotisk.
Allez...

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Luis Suárez

Indlæg af Piquénbauer »

Nu er det jo ikke fordi alle klubbens fans er imod suarez. Som jeg kan se det så er folk generelt ret splittede dog med et mindre overtal til dem som er imod ham. Det bliver spændende at se hvordan holdningerne til suarez bliver hvis han kommer til klubben...
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

BarçaDK

Re: Luis Suárez

Indlæg af BarçaDK »

Men har Bartomeu ikke sagt, at Alexis bliver? Det klamrer jeg mig da til med alle disse rygter. Om ikke andet til forestillingen.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Luis Suárez

Indlæg af Piquénbauer »

Måske... Rygterne går på at det citat er opfundet af en chilensk avis. Jeg er personligt overbevist om vi sælger ham.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

theKing1988
Indlæg: 393
Tilmeldt: lør jun 07, 2014 5:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 60 gange
Blevet takket: 4 gange

Re: Luis Suárez

Indlæg af theKing1988 »

Piquénbauer skrev:Nu er det jo ikke fordi alle klubbens fans er imod suarez. Som jeg kan se det så er folk generelt ret splittede dog med et mindre overtal til dem som er imod ham. Det bliver spændende at se hvordan holdningerne til suarez bliver hvis han kommer til klubben...
Jeg syntes ikke rigtigt at jeg har set andre end dig indtil videre være udpræget positiv omkring udsigten til Suarez i Barcelona trøjen.

Langt de fleste virker klar på at give ham en chance, men de er langt fra optimistiske over udsigten til at vi køber ham.

gygfo

Re: Luis Suárez

Indlæg af gygfo »

Hvor er det sindssygt, at der er folk i Barcelona som synes, Suarez er Alexis + 40 mio værd, på trods af, at han har karantæne de næste 4 måneder. Liverpool slipper af med en kæmpe hovedpine og pengesluger, siger velkommen til stabile, arbejdsomme og sympatiske Alexis, samtidig med at de griner hele vejen ned til banken, for at sætte 40 mio. ind på kontoen.
Det er saftsusme kun Barcas ledelse der er så spejlblanke.

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: Luis Suárez

Indlæg af Bager »

Man kan jo ikke stå og prædike om hvordan man skoler unge mennesker på La Masia og lærer dem medmenneskelige værdier og så købe en spiller som Suarez efter den opførsel han har vist. Jeg tror simpelthen ikke seriøst på at han er et transfermål. Han er allerhøjest en afledningsmanøvre for at dække over vores reelle planer.
Visca el Barca

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Luis Suárez

Indlæg af Piquénbauer »

theKing1988 skrev:
Piquénbauer skrev:Nu er det jo ikke fordi alle klubbens fans er imod suarez. Som jeg kan se det så er folk generelt ret splittede dog med et mindre overtal til dem som er imod ham. Det bliver spændende at se hvordan holdningerne til suarez bliver hvis han kommer til klubben...
Jeg syntes ikke rigtigt at jeg har set andre end dig indtil videre være udpræget positiv omkring udsigten til Suarez i Barcelona trøjen.

Langt de fleste virker klar på at give ham en chance, men de er langt fra optimistiske over udsigten til at vi køber ham.
Du kunne feks prøve at tjekke afstemningen på denne side... Der hedder den 60% mod og 40% for. Det er som sagt et mindre overtal. De samme tal er forresten gældende for sport.es afstemning.

Desuden er jeg kun positiv overfor et køb at suarez hvis alexis bliver solgt. Vil trods alt helst have at han bliver. Suarez er dog min favorit nu hvor alt tyder på at man vil sælge alexis.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Mkj 77
Indlæg: 1118
Tilmeldt: man mar 14, 2011 10:11 am
Har takket: 110 gange
Blevet takket: 29 gange

Re: Luis Suárez

Indlæg af Mkj 77 »

Jeg håber simpelthen du har evig ret bager- men vi ved jo alle at vores ledelse ofte dummere sig mere end hvad der er acceptabelt og gerne skider deres fans op og ned af ryggen. For dem virker det vigtigere at man kan hente de største stjerner til klubben, uanfægtet om de passer til værdier, formation og spillestil, det er unægteligt set et par gange tidligere.

Det er fint at være ideologisk og visionær, men man kan osse være snoskdum.
Nogle spillere kan ikke tæmmes, ibra er et godt eksempel og medmindre de får en stjerne psykolog på suarez, så tvivler jeg på han kan tæmmes.
Vi snakker eksekutive udfordringer og forsvarsmekanismer tillært fra barnsben, det er ikke bare noget man kan aflære uden hjælp

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Luis Suárez

Indlæg af Piquénbauer »

Forstå nu at det er LE der vil have Suarez. Og han må immervæk have en bedre ide om suarez passer til formationen og spillestilen end os fans da vi ingen ide har om hvordan han vil spille. At man så er utilfredse med mandens værdier er imo helt forståeligt (har selv problemer med dem).

Det her er ikke et røgslør. Klubben er ude efter suarez. Det melder alle kilder der ved hvad der foregår i klubben.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

theKing1988
Indlæg: 393
Tilmeldt: lør jun 07, 2014 5:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 60 gange
Blevet takket: 4 gange

Re: Luis Suárez

Indlæg af theKing1988 »

Piquénbauer skrev:
theKing1988 skrev:
Piquénbauer skrev:Nu er det jo ikke fordi alle klubbens fans er imod suarez. Som jeg kan se det så er folk generelt ret splittede dog med et mindre overtal til dem som er imod ham. Det bliver spændende at se hvordan holdningerne til suarez bliver hvis han kommer til klubben...
Jeg syntes ikke rigtigt at jeg har set andre end dig indtil videre være udpræget positiv omkring udsigten til Suarez i Barcelona trøjen.

Langt de fleste virker klar på at give ham en chance, men de er langt fra optimistiske over udsigten til at vi køber ham.
Du kunne feks prøve at tjekke afstemningen på denne side... Der hedder den 60% mod og 40% for. Det er som sagt et mindre overtal. De samme tal er forresten gældende for sport.es afstemning.

Desuden er jeg kun positiv overfor et køb at suarez hvis alexis bliver solgt. Vil trods alt helst have at han bliver. Suarez er dog min favorit nu hvor alt tyder på at man vil sælge alexis.
Jeg havde faktisk ikke tjekket afstemning endnu, jeg vurderede bare ud fra aktive brugere herinde.

Mkj 77
Indlæg: 1118
Tilmeldt: man mar 14, 2011 10:11 am
Har takket: 110 gange
Blevet takket: 29 gange

Re: Luis Suárez

Indlæg af Mkj 77 »

Jeg ved skam godt at det er Enrique der vil have ham, men jeg snakker generelt.
Iøvrigt, hvis ledelsen virkelig ikke ville have suarez, er jeg egentlig overbevist om at de havde bedt Enrique lukke røven og lukket pengekassen indtil der kom en god cb på bordet.
Jeg savner virkelig en ledelse der tager ansvar og viser de har de rette normer og værdier til at kunne bestride en ledelses stilling i Barca

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Luis Suárez

Indlæg af rummenigge »

Lidt skriv om FIFAs overreaktion i forhold til Suarez:

http://www.goal.com/en/news/1717/editor ... ID=HP_FT_1
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 30 gæster