Luis Suárez

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Luis Suárez

Indlæg af Blaugrana92 »


Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: Luis Suárez

Indlæg af Quaresma »

Der findes ikke et ærligt menneske i den fodboldhungrende del af verden, der er i tvivl om, at Luis Suárez bed Giorgio Chiellini tirsdag i VM-kampen mellem Uruguay og Italien.

Og alle er også enige om, at Liverpool-angriberen gjorde det med vilje.

Det vil sige, der er i hvert fald én person, der ikke vil kalde det overlagt.

Det er Luis Suárez selv.

Den spanske sportsavis AS er kommet i besiddelse af den forklaring, synderen selv har afgivet til FIFA's disciplinærudvalg. Og det er interessant læsning.
http://www.as.com/misc/pdf/sancion-suar ... 6-2014.pdf
- Jeg mistede balancen med åben mund. Derfor faldt jeg ned over Chiellini og munden ramte hans skulder. Det var ikke noget bid.
At han gør det, er én ting, men at han efterfølgende hævder, at han mistede balancen og faldt ind i Chiellini med åben mund, er simpelthen så retarderet, at jeg ikke kan begribe det. No fank u.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Luis Suárez

Indlæg af Piquénbauer »

Suarez for fanden...
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: Luis Suárez

Indlæg af Guardiola »

Lol! Han kunne lige så godt have forklaret sig med, at det ikke var ham, men hans enæggede tvilling, der gjorde det - det havde været mere troværdigt. Tror de må have siddet i disciplinærkommiteen og fået sig et godt grin (forudsat at han virkelig har forklaret sig sådan).

OliverDK
Indlæg: 3094
Tilmeldt: søn dec 16, 2012 4:28 pm
Geografisk sted: Oslogade 14 1 sth 8200 Århus og Nord . Dk
Har takket: 198 gange
Blevet takket: 389 gange

Re: Luis Suárez

Indlæg af OliverDK »

@Zizouology: Agência News running the exclusive that Luis Suárez will travel to Barcelona on Monday. Usually reliable.

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: Luis Suárez

Indlæg af Guardiola »

Det næste bliver Colgate som trøjesponsor - I hørte det her først

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: Luis Suárez

Indlæg af B-Freak »

Suarez burde tænke lidt over hvem han rammer når han bider folk :

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/la ... 316853.ece
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

nkzenta

Re: Luis Suárez

Indlæg af nkzenta »

Vil bare sige, hvis Suárez kommer til Barcelona, stopper jeg mit medlemskab af fan klubben, til han er væk igen! De kunne ikke styre Zlatan, hvordan helve..... skulle de så kunne styre tandfeen! Skal lige siges, jeg er stor fan af Zlatan´s måde, at spille fodbold på men, jeg har ikke meget respekt for personen Zlatan.....

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Luis Suárez

Indlæg af Storken »

Jeg mistede balancen med åben mund.
Det sagde hun også i går :-)

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: Sv: Luis Suárez

Indlæg af klogfyr »

Storken skrev:
Jeg mistede balancen med åben mund.
Det sagde hun også i går :-)
Var det den undskyldning hun fortalte dig :)?

Sendt fra min GT-N7105 med Tapatalk

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Luis Suárez

Indlæg af Piquénbauer »

nkzenta skrev:Vil bare sige, hvis Suárez kommer til Barcelona, stopper jeg mit medlemskab af fan klubben, til han er væk igen! De kunne ikke styre Zlatan, hvordan helve..... skulle de så kunne styre tandfeen! Skal lige siges, jeg er stor fan af Zlatan´s måde, at spille fodbold på men, jeg har ikke meget respekt for personen Zlatan.....
Finno. Det siger en del om dit forhold til klubben...
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Luis Suárez

Indlæg af Skydefinten »

BREAKING: Uruguay set to give a debut to an unknown striker vs Colombia tonight. http://t.co/sriiqf3PCe
Billede
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

emo
Indlæg: 17791
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Luis Suárez

Indlæg af emo »

Hahahaha fik mig sq et grin, mest over navnet.
Allez...

Kubala
Indlæg: 10100
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Luis Suárez

Indlæg af Kubala »

Hvis Luis Enrique insisterer på Suarez, så tror jeg, at han begår en (kæmpe) fejl, fordi jeg tror, at manden dummer sig igen og igen. De 4 måneder er også lang tid, hvor man ikke har råd til at mangle en vigtig spiller. Derudover tror jeg, at det bliver svært at få Neymar, Suarez og Messi til at fungere; noget jeg har været inde på.

Brugeravatar
Reevenge
Indlæg: 1245
Tilmeldt: lør maj 02, 2009 10:27 pm
Har takket: 155 gange
Blevet takket: 231 gange

Re: Luis Suárez

Indlæg af Reevenge »

Jeg må ærligt indrømme, at jeg, ligesom dig, har svært ved at se de tre (Messi, Neymar, Suarez) gå op i en kabale, Kubala.

I FIFA 15, ville det være en ret vild offensiv. Problemet med Suarez er at han er en repeat-offender. Én af den slags fængselsindsatte, visse kvinder tror de kan 'redde'.

Lucho tror han kan redde Suarez fra at være Suarez. Men det kan Lucho ikke. For Suarez vil altid være Suarez; det er hans plads i livets store kredsløb (red., Mufasa) - Hvis Suarez ikke er Suarez, hvem skulle så være Suarez istedet for Suarez?



... Kan i se min ovenstående metaforiske pointe i, hvor under-huden irriterende gentagelser der inkluderer 'Suarez' kan gå hen og blive? Han har ikke format til at være den spiller vi mangler i det offensive, da vi i forvejen besidder en lang række habile spillere i Sanchez, Dølløfø og Pedro; desuden vil et køb af Suarez for alvor cementere klubledelses mangler; der er for meget Perez og Galacticos over en sådan transfer.

Vi burde hellere smide pengene på en kanon offensiv midtbanespiller, da det i lang tid har været dér kreativiteten og ideerne har manglet; James Rodriguez er eksempelvis fantastisk for Columbia ved VM.


Jeg vil ALLERHELST se ledelsen ligge en kæmpe pose penge for en habil forsvarsspiller end at hente Suarez på fri transfer. (Arrrrhhh.. I forstår nu nok, børnlille)


Barca's ledelse burde permanent refereres til som klublidelsen. Så ka' svenskerne os' vær' mæ'.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 19 gæster