Luis Suárez

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Mkj 77
Indlæg: 1118
Tilmeldt: man mar 14, 2011 10:11 am
Har takket: 110 gange
Blevet takket: 29 gange

Re: Luis Suárez

Indlæg af Mkj 77 »

Ledelsen er ved at smadre klubben og er godt igang med at skaffe sig et rigtigt dårligt image...
Jeg høre mange ubehageligheder som usympatiske spillere i en usympatisk klub og købe klub

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Luis Suárez

Indlæg af Storken »

Mkj 77 skrev:Ledelsen er ved at smadre klubben og er godt igang med at skaffe sig et rigtigt dårligt image...
Spørgsmålet er om Sandro Rosell forhindrede klubben i at gå full retard? Zubi har i hvert fald tabt småkagerne.

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Luis Suárez

Indlæg af Flax_Generous »

Fritte skrev:Tror vi ender med at købe ham for 70M
Suarez er næsten det værd, men Barca kunne jo have fået verdens bedste forsvar for de penge. Loco, indeed.

mathi
Indlæg: 336
Tilmeldt: søn maj 02, 2010 3:48 pm
Har takket: 22 gange
Blevet takket: 25 gange

Re: Luis Suárez

Indlæg af mathi »

Liverpool ask 88M for Luis Suarez. They don't accept Alexis as part of the deal as they want to build new team around English players. [e3]
Man kunne hente Bendtner en del gange for den mønt.

gygfo

Re: Luis Suárez

Indlæg af gygfo »

Jeg troede LE var Barca mand ind til benet, samt han havde en smule fornuft med sig. Det 'rigtige' Barca (Det Barca jeg elsker), ville aldrig købe Suarez, og slet ikke til den pris da. Gad vide, hvor meget indflydelse LE egentlig har på indkøb? Jeg håber ikke, det er ham der har bedt om Suarez, fremfor Alexis. Og som Flax siger, vi kunne have fået et ondt, ondt forsvar for de penge..

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Luis Suárez

Indlæg af Visca El Barca »

Det er fuldstaendig sindssygt, hvis vi ender med at betale de penge, der bliver snakket om. Som Flax siger, vi kunne have fået to gode forsvarsspillere for de penge!
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Luis Suárez

Indlæg af Piquénbauer »

gygfo skrev:Jeg troede LE var Barca mand ind til benet, samt han havde en smule fornuft med sig. Det 'rigtige' Barca (Det Barca jeg elsker), ville aldrig købe Suarez, og slet ikke til den pris da. Gad vide, hvor meget indflydelse LE egentlig har på indkøb? Jeg håber ikke, det er ham der har bedt om Suarez, fremfor Alexis. Og som Flax siger, vi kunne have fået et ondt, ondt forsvar for de penge..
Han skulle have meget at skulle have sagt. Ledelsen skulle eftersigende have givet LE og zubi carte blanche når det kom til indkøb og salg. Tito og Tata var forresten også ude efter en 9'er så tror ligeså meget det her handler om at suarez er på markedet nu. Man har chancen for at hente verdens bedste 9'er nu og så slår man til.

Kan forresten overhovedet ikke se det have en indflydelse på vores køb af cb. Tværtimod ser jeg det at vi bruger så mange penge på suarez som et tegn på at vi har rigeligt med penge i dette vindue. Måske fordi man ikke regner med at fifas transferban bliver lavet om.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

gygfo

Re: Luis Suárez

Indlæg af gygfo »

Måske der bliver satset på Bartra i forsvaret, LE er kendt for at benytte unge spillere, og jeg synes, Bartra gjorde god figur sidste sæson, da han fik spilletid.

Noget andet er, hvem kommer til at tage sig af frisparkene? Det er jo absurd at forestille sig en situation, hvor man har Neymar, Messi og Suarez til at tage sig af at sparke frispark? Ingen sparker Messi af tronen, men gider Suarez virkelig finde sig i det?

gygfo

Re: Luis Suárez

Indlæg af gygfo »

Piquénbauer skrev:
gygfo skrev:Jeg troede LE var Barca mand ind til benet, samt han havde en smule fornuft med sig. Det 'rigtige' Barca (Det Barca jeg elsker), ville aldrig købe Suarez, og slet ikke til den pris da. Gad vide, hvor meget indflydelse LE egentlig har på indkøb? Jeg håber ikke, det er ham der har bedt om Suarez, fremfor Alexis. Og som Flax siger, vi kunne have fået et ondt, ondt forsvar for de penge..
Han skulle have meget at skulle have sagt. Ledelsen skulle eftersigende have givet LE og zubi carte blanche når det kom til indkøb og salg. Tito og Tata var forresten også ude efter en 9'er så tror ligeså meget det her handler om at suarez er på markedet nu. Man har chancen for at hente verdens bedste 9'er nu og så slår man til.

Kan forresten overhovedet ikke se det have en indflydelse på vores køb af cb. Tværtimod ser jeg det at vi bruger så mange penge på suarez som et tegn på at vi har rigeligt med penge i dette vindue. Måske fordi man ikke regner med at fifas transferban bliver lavet om.
Men alligevel er der hårdnakkede rygter der sender Alexis væk, så vi kan få råd til andre nye spillere (Suarez). Jeg håber, du har ret, though.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Luis Suárez

Indlæg af Piquénbauer »

Hvorfor skulle han ikke det? Jeg har ikke fundet et eneste artikel eller påstand som siger at suarez ikke er en holdspiller. Jeg kan slet ikke følge den ide om at suarez tænker på sig selv før holdet.

Vi må vente med at se hvad der sker med alexis. Hvem ved måske har han selv bedt om at blive solgt som cesc. Tiden må vi hvad der er med alexis.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Kenneth
Indlæg: 61
Tilmeldt: tors jul 20, 2006 6:04 pm
Geografisk sted: Nordjylland
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 1 gang

Re: Luis Suárez

Indlæg af Kenneth »

Alt over 70 mio € er en total joke med tanke på den aktuelle situation hvor prisen på Suarez burde være faldet betragteligt. Zubi har skills, desværre er det at forhandle prisen op, ikke ned... Tror vist bare at vi skal skippe Puyols læretid og vippe Zubi af pinden med det samme.
¡Visca el Barça! FCBarcelona Soci num. 96111

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7076
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Luis Suárez

Indlæg af Daluigi »

Kenneth skrev:Alt over 70 mio € er en total joke med tanke på den aktuelle situation hvor prisen på Suarez burde være faldet betragteligt. Zubi har skills, desværre er det at forhandle prisen op, ikke ned... Tror vist bare at vi skal skippe Puyols læretid og vippe Zubi af pinden med det samme.
Han kan fanme ikke forhandle prisen op på dem vi sælger. Det er til grin
Forumlegende

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20600
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1105 gange

Re: Luis Suárez

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Daluigi skrev:
Kenneth skrev:Alt over 70 mio € er en total joke med tanke på den aktuelle situation hvor prisen på Suarez burde være faldet betragteligt. Zubi har skills, desværre er det at forhandle prisen op, ikke ned... Tror vist bare at vi skal skippe Puyols læretid og vippe Zubi af pinden med det samme.
Han kan fanme ikke forhandle prisen op på dem vi sælger. Det er til grin
Måske arbejder Zubi for alle andre klubber i verden?

theKing1988
Indlæg: 393
Tilmeldt: lør jun 07, 2014 5:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 60 gange
Blevet takket: 4 gange

Re: Luis Suárez

Indlæg af theKing1988 »

Det er da håbløst mange penge vi ender med at give for Suarez hvis de gentagende priser ender med at passe. Hvorfor i alverden bliver de ikke brugt på forsvaret og midtbanen i stedet, jeg forstår det simpelthen ikke.

Det er nok et af de mest unødvendige køb klubben har foretaget i årevis.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Luis Suárez

Indlæg af Piquénbauer »

Nu er det jo ikke fordi vi bruger alle vores penge på suarez. Bartomeu sagde så sent som i går at man ville hente cb'er så fatter ikke at folk konstant snakker om at vi ikke har råd til at købe kvalitet til forsvaret bare fordi vi henter suarez. Der bliver ikke købt spillere til midtbanen før man ved hvad xavi gør hvilket må siges at være forståeligt.

Og vores angreb var altså ikke så imponerende sidste sæson som mange gør det til. Vi havde vores del af kampe hvor vi ikke kunne nedbryde modstanderens forsvar. Suarez er på markedet i år og kan sagtens forstå at klubben går efter verdens bedste 9'er. Sanchez er sej men man kommer ikke udenom at suarez er et niveau over og han vil forstærke os med det samme hvis LE får ham godt integreret i systemet. Desuden bringer han noget sult, gejst og vilje. Noget som vores hold har manglet i flere sæsoner efterhånden.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 24 gæster