Javier Mascherano

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

anolacrabcf

Re: Mascherano

Indlæg af anolacrabcf »

Selvom Mascherano er en udemærket spiller, mener jeg slet ikke han er det værd som Lieverpool forlanger. Jeg synes der er mere ide i at prøve og se om man kan leje Poulsen, og så til næste sommer finde en ordentlig konkurrent til Toure, som kan kæmpe med om den defensive midt. Nu ved jeg ikke om det er muligt at leje Poulsen, da det ser ud som han er begyndt at få mere spilletid i Juve , men en ting er ihvert fald sikkert, og det er at vi skal have en erstatning for Toure, når han rejser til Afrika, for jeg tør hverken lade Marquez eller Busguets udfylde den rolle. Oprindeligt var jeg ikke den store tilhænger af Poulsen, men efter at have set hvor vigtig han er for det danske landshold, har jeg efterhånden skiftet mening.

cwith

Re: Mascherano

Indlæg af cwith »

anolacrabcf skrev:Selvom Mascherano er en udemærket spiller, mener jeg slet ikke han er det værd som Lieverpool forlanger. Jeg synes der er mere ide i at prøve og se om man kan leje Poulsen, og så til næste sommer finde en ordentlig konkurrent til Toure, som kan kæmpe med om den defensive midt. Nu ved jeg ikke om det er muligt at leje Poulsen, da det ser ud som han er begyndt at få mere spilletid i Juve , men en ting er ihvert fald sikkert, og det er at vi skal have en erstatning for Toure, når han rejser til Afrika, for jeg tør hverken lade Marquez eller Busguets udfylde den rolle. Oprindeligt var jeg ikke den store tilhænger af Poulsen, men efter at have set hvor vigtig han er for det danske landshold, har jeg efterhånden skiftet mening.
Jeg er helt enig i at vi skal have en ny defensiv midtbane og også i at Busquets og Marquez slet ikke kan udfylde den rolle som Toure, men tror ikke at Poulsen er den rigtige spiller til Barca. Jeg mener hellere at man skal bruge penge hvis det er nødvendigt, dog uden at give mere end en spiller er værd!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Mascherano

Indlæg af Blaugrana92 »

Så kører rygtet igen! Hvis vi henter Mascherano er jeg fuldstændig overbevist om at han bliver smidt ud indenfor de første 2 kampe han spiller. Ikke fordi han er et svin, men bare på grund af hans hårde spillestil. Han går jo til den, og har været vant til også at få noget igen i Premier League. Én af hans hårde Premier League tacklinger i La Liga og han ser rødt. Dermed ikke sagt at han er en ringe fodboldspiller eller noget som helst i den dur, for den synes jeg absolut ikke han er!

anolacrabcf

Re: Mascherano

Indlæg af anolacrabcf »

Jeg tror nu godt Mascherano kunne tilvænne sin spillestil til la liga. Men jeg synes han er noget overvuderet, og mener slet ikke han er det værd som Liverpool forlanger. Hvis vi går efter ham håber jeg ikke, det mindsker vores chance for at få Robinho til klubben.

MarkRJ

Re: Mascherano

Indlæg af MarkRJ »

anolacrabcf skrev:Jeg tror nu godt Mascherano kunne tilvænne sin spillestil til la liga. Men jeg synes han er noget overvuderet, og mener slet ikke han er det værd som Liverpool forlanger. Hvis vi går efter ham håber jeg ikke, det mindsker vores chance for at få Robinho til klubben.
Hvis det nu skulle ske at chancer for Robinho bliver lavere, vil jeg meget hellere have Robinho til klubben.

Toure

Re: Mascherano

Indlæg af Toure »

Sidst jeg så var Mascherano og Robinho vidt forskellige spillertyper. Barcelona er en storklub, så hvordan skulle Mascherano forhindre Robinho om at komme til os?

Jeg ser begge spillere som usandsynlige til at komme til Barca. De er begge enormt dyre, og til de priser kan der findes bedre alternativer. Spillere som Mata, Silva, Ribéry osv. ser jeg hellere i vores klub end Robinho, som er hamrende dyr. Endnu dyrere end den række spillere jeg lige nævnte.

Mht. Javier Mascherano, så ser jeg også bedre og billigere alternativer end en lille, argentinsk hidsigprop. Hvad med spillere som Sissoko, Felipe Melo, Hernanes eller Makoun? Allesammen outsidere, so jeg ser som billigere, og muligvis bedre alternativer end Mascherano.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Mascherano

Indlæg af zqa »

Fordi at vi ikke har råd til begge samtidig evt?
Toure skrev:..........bedre og billigere alternativer end en lille, argentinsk hidsigprop. Hvad med spillere som Sissoko, Felipe Melo, Hernanes eller Makoun? Allesammen outsidere, so jeg ser som billigere, og muligvis bedre alternativer end Mascherano.
Sissoko og Melo er begge lige kommet til Juventus, og de skifter næppe. Der er mindre chance for de skifter end at Mascherano skifter - de har begge bedre chancer for at vinde medaljer end Masch. Hernanes er stadigvæk ikke decideret defensiv, og ville ikke kunne gå ind og afløse Keita, men især Yaya - som jomfru i Europæisk fodbold. Makoun fra Lyonnais? Jovist, god spiller, men han har ikke helt klassen endnu, hvis du spørger mig.

Desuden tror jeg ikke at hverken Sissoko eller Melo ville være billigere end Masch. Og så er Aulas desuden en stodder at handle spillere med. Sau Paolo var heller ikke helt lette at handle med sidst.
#jesuisSheep

anolacrabcf

Re: Mascherano

Indlæg af anolacrabcf »

Sidst jeg så var Mascherano og Robinho vidt forskellige spillertyper. Barcelona er en storklub, så hvordan skulle Mascherano forhindre Robinho om at komme til os?

Jeg ser begge spillere som usandsynlige til at komme til Barca. De er begge enormt dyre, og til de priser kan der findes bedre alternativer. Spillere som Mata, Silva, Ribéry osv. ser jeg hellere i vores klub end Robinho, som er hamrende dyr. Endnu dyrere end den række spillere jeg lige nævnte.

Mht. Javier Mascherano, så ser jeg også bedre og billigere alternativer end en lille, argentinsk hidsigprop. Hvad med spillere som Sissoko, Felipe Melo, Hernanes eller Makoun? Allesammen outsidere, so jeg ser som billigere, og muligvis bedre alternativer end Mascherano.
Jeg er også stor fan af Sissoko, men han skal vel også ud og spille ANC til vinter. Den eneste spiller som du nævner, der formentlig vil være billigere end Robinho er Mata. Silva vil ihvert fald koste det samme, hvis Valencia overhovedet vil sælge til en anden spansk klub. Grunden til at Mascherano og Robinho overhovedet bliver nævnt i samme tråd, er at det vil ikke ligne barca at gå ud bruge så store penge summer, som det vil kræve at få begge spillere i hus.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Mascherano

Indlæg af JonasV »

Så er der atter vand på rygtemøllen: http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/ud ... 254839.ece

Hellyear

Re: Mascherano

Indlæg af Hellyear »

Jeg genåbner lige dette topic igen med denne udtalelse fra Mascherano.

http://www.sporten.dk/fodbold/england-p ... il-spanien

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: Mascherano

Indlæg af Bager »

Såfremt Touré forlader os, ser jeg meget gerne at vi henter Mascherano som erstatning. Han har ganske rigtig ikke den samme brutale fysik som Touré har, men efter min mening er dette overhovedet ikke et must for at spille den defensive midtbane for os. Mascherano har en formiddabel boldomgang, kæmpe løbepensum, meget hurtig i sine bevægelser, godt blik for spillet og trækker sig aldrig fra en duel. Han kan styre den defensive midtbane aldeles fremragende for os.
Visca el Barca

Brugeravatar
SirJonas
Indlæg: 624
Tilmeldt: ons okt 14, 2009 3:47 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 19 gange
Blevet takket: 18 gange

Re: Mascherano

Indlæg af SirJonas »

Jeg giver dig ret Bager. Så længe vi sælger Toure til en ordentlig pris, og så længe vi henter mascherano til en ordentlig pris. Dog synes jeg også det er super hvis Toure bliver

Rivaldo10

Re: Mascherano

Indlæg af Rivaldo10 »

Så vi skal simpelthen have Mascherano, Xavi, Iniesta, Fabregas, Keita og Busquets? 6 klassespillere til 3 positioner? Ja, det skal nok gå godt.

Brugeravatar
Jamial
Indlæg: 1038
Tilmeldt: lør okt 20, 2007 8:16 pm
Har takket: 417 gange
Blevet takket: 62 gange

Re: Mascherano

Indlæg af Jamial »

Rivaldo10 skrev:Så vi skal simpelthen have Mascherano, Xavi, Iniesta, Fabregas, Keita og Busquets? 6 klassespillere til 3 positioner? Ja, det skal nok gå godt.
For det første: Hvis Mascherano er en klassespiller, så er Touré det godt nok også.

For det andet: Hvorfor vil vi have Mascherano, når Touré er bedre??

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Mascherano

Indlæg af # 23 »

Jeg synes slet ikke, at Mascherano er Jeres trup og fodboldfilosofi værd. Manden er dalet en anelse i niveau (om det skyldes, at han spiller for Liverpool, vides ikke, hehehehehe). Det ville være mere klogt at beholde Toure, hvis I kan få hans utålmodige agent til at holde sin kæft.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 34 gæster