Javier Mascherano

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 14 - Javier Mascherano

Indlæg af A$AP »

Tror heller ikke at han smutter, han er jo lige blevet valgt som en af anførerne, han elsker klubben. Og så tillader Messi ikke at han tager nogen steder :/

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 14 - Javier Mascherano

Indlæg af Piquénbauer »

Mascardi (intermediary): "Mascherano asked me to look for a club, preferably in Italy. I'm talking with Milan, Inter, Juve and Roma." [lr24]

Mascardi (intermediary): "Javier will talk directly with Barça's president once there's a concrete offer from an Italian club." [laroma24]
WTF?!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 14 - Javier Mascherano

Indlæg af Storken »

Han har kontraktudløb i 2018, så vi har alle kort på hånden. Han smutter ingen steder, hvis ledelsen mener han skal blive.

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: 14 - Javier Mascherano

Indlæg af Raman93 »

Vores bedste centerback og en af vores absolut vigtigste spillere. Sker ikke.

kklaus
Indlæg: 9732
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 632 gange
Blevet takket: 1283 gange

Re: 14 - Javier Mascherano

Indlæg af kklaus »

https://twitter.com/Mascherano/status/6 ... 3327182849
Hoy es la Fiesta del Gamper y con ella empieza una temporada llena de retos ilusionantes. Visca Barca!!!! http://t.co/SFOSbwGhKc
"Today is the Gamper party and with it begins a new season full of amazing challenges. Visca Barça!" [Via Rafael Hernández]


Lyder ikke ligefrem som en der er på vej væk :)
Giv mig min sko tilbage, røv!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 14 - Javier Mascherano

Indlæg af Blaugrana92 »

For fanden, altså hans entourage har afvist det, manden har lige takket ja til at være 4. anfører og han skriver at han glæder sig til sæsonen. Selvfølgelig tager Jefecito ingen steder - i hvert fald ikke i denne sæson!

Sendt fra min fede telefon, bitches!

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20817
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 318 gange
Blevet takket: 1139 gange

Re: 14 - Javier Mascherano

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Mascherano: "Personally I felt good. Of course you have to get into the rhythm after holidays. Think the whole team played really well."
Mascherano: "4th captain? It's not easy to become captain at such a big club. I thank my teammates for my confidence." #fcblive
Mascherano: "I hope Pedro doesn't leave, because it's an amazing guy. He has become kind of a friend and it'd be a pity if he would go."
Mascherano: "Exit rumours? A club has shown interest, but I'm totally committed to Barça, there can't be any doubt about that." #fcblive

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 14 - Javier Mascherano

Indlæg af Daluigi »

En slags ven....
Pedro må være rørt..
Forumlegende

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 14 - Javier Mascherano

Indlæg af JonasV »

En slags rørt.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 14 - Javier Mascherano

Indlæg af A$AP »

Messi: "Mascherano has his days. Sometimes he's open to joking and chatting. But other days he's mad and no one dares to talk to him."
Lidt det samme som hans fodboldspil, nogle dage er han fænomenal, andre dage så... Og her på det sidste har der været lidt for mange af dem, Javier!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 14 - Javier Mascherano

Indlæg af Storken »

A$AP skrev:
Messi: "Mascherano has his days. Sometimes he's open to joking and chatting. But other days he's mad and no one dares to talk to him."
Lidt det samme som hans fodboldspil, nogle dage er han fænomenal, andre dage så... Og her på det sidste har der været lidt for mange af dem, Javier!
Hvis jeg skal være lidt hård ved Mascherano, så har han reelt kun spillet en rigtig god sæson i Barca. Jeg var i hvert fald ikke specielt imponeret over ham inden VM. Det virkede til tider som om, at han kun blev valgt til startopstillingen i 13/14, fordi han var argentiner ligesom Tata. Han lyste dog op til VM, hvilket han videreførte i sidste sæson. Lyset er bare falmet i denne sæson.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 14 - Javier Mascherano

Indlæg af Blaugrana92 »

Mascherano var også suverænt spillende i 2011-2012 sæsonen, hvor han virkelig gjorde sit indtog som centerback. Han var virkelig fantastisk spillende i den sæson, som en af de få Barcelona-spillere der virkelig lyste op i en sæson, hvor Madrid ellers vippede os af pinden. Han var vanvittig i forsvaret og gjorde at man ikke rigtigt bemærkede Piqués drastiske formnedgang og fravær i store dele af sæsonen.

emo
Indlæg: 17791
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: 14 - Javier Mascherano

Indlæg af emo »

Blaugrana92 skrev:Mascherano var også suverænt spillende i 2011-2012 sæsonen, hvor han virkelig gjorde sit indtog som centerback. Han var virkelig fantastisk spillende i den sæson, som en af de få Barcelona-spillere der virkelig lyste op i en sæson, hvor Madrid ellers vippede os af pinden. Han var vanvittig i forsvaret og gjorde at man ikke rigtigt bemærkede Piqués drastiske formnedgang og fravær i store dele af sæsonen.
Enig, jeg husker faktisk kun hans 13/14 sæson som ikke vildt god. De andre sæsoner har han gjort det alt fra godt til verdensklasse. Selvf. havde han besvær i sin første sæson også, men der skulle han lige finde ud af det der med forsvar.
Allez...

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 14 - Javier Mascherano

Indlæg af Storken »

emo skrev:
Blaugrana92 skrev:Mascherano var også suverænt spillende i 2011-2012 sæsonen, hvor han virkelig gjorde sit indtog som centerback. Han var virkelig fantastisk spillende i den sæson, som en af de få Barcelona-spillere der virkelig lyste op i en sæson, hvor Madrid ellers vippede os af pinden. Han var vanvittig i forsvaret og gjorde at man ikke rigtigt bemærkede Piqués drastiske formnedgang og fravær i store dele af sæsonen.
Enig, jeg husker faktisk kun hans 13/14 sæson som ikke vildt god. De andre sæsoner har han gjort det alt fra godt til verdensklasse. Selvf. havde han besvær i sin første sæson også, men der skulle han lige finde ud af det der med forsvar.
Jeg havde glemt, at han gjorde det fint i 11/12. Han har spillet her i 5 sæsoner plus det løse. Jeg mindes ikke, at han var god i sin første sæson, 12/13 eller 13/14. Derudover er han startet dårligt i denne sæson. Det er størstedelen af tiden, hvor han i mine øjne ikke har været god nok. Jeg vil egentlig ikke kalde ham et fantastisk køb, selvom han har spillet en del kampe efterhånden.

Derudover har han slet ikke kunne hæve niveauet på Pique, hvilket jeg havde håbet var tilfældet. Det er dog svært at klandre ham, når Pique spiller som en amatør halvdelen af tiden.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 14 - Javier Mascherano

Indlæg af Blaugrana92 »

Bah, jeg kalder vrøvl på det indlæg. Mascherano har sgu været mere god end han har været dårlig siden vi hentede ham. Hans evner til at fordele bolden fra bageste geled er virkelig undervurderet i mine øjne. Han slår nogle exceptionelt gode diagonal-afleveringer; ikke helt på niveau med en fyr som Rafa Márquez, men vi er alligevel deroppe af. Han kostede heller ikke det store, har vel stort set ikke været skadet i sin tid her, giver sig altid 120%, brokkede sig ikke over at sidde på bænken i starten af sin tid i klubben, har nu spillet over 225 kampe for os og vundet 12 titler i trøjen, hvor han har haft ret stor andel i de fleste af dem. Det ville slet ikke være nogen overdrivelse at kalde Mascherano for et fantastisk køb. Slet, slet ikke.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 30 gæster