Ronaldinho

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Remmen

Re: Ronaldinho

Indlæg af Remmen »

MarkRJ skrev:
Jbninc skrev:Ja, ikke at det ikke kan ske for en argentiner, men brasilianere har det lidt med at blive dovne. Man har set mange "den nye ronaldo, nye Ronaldinho'er" der bare ikke gad.

Og han har jo haft problemer (efter hvad jeg har hørt fra de Milan tilhængere jeg kender) med træning og motivation.
Det har ikke noget med nationalitet at gøre, at han blev doven :?:
Måske ikke, men han har ret i at der er en klar tendens blandt brasilianere til at blive dovne og mangle disiplin efter de er blevet stjerner.. Så som Ronaldo, Adriano, Ronaldinho, Robinho, Luis Fabiano osv. De har måske lidt for meget Samba i blodet :P
Senest rettet af Remmen man sep 21, 2009 7:03 pm, rettet i alt 1 gang.

Jbninc

Re: Ronaldinho

Indlæg af Jbninc »

Præcis min pointe.

Barca95

Re: Ronaldinho

Indlæg af Barca95 »

Her er et par genialiteter fra Ronaldinho i AC Milan, mod Real Madrid... Manden er stadig GENIAL!

anolacrabcf

Re: Ronaldinho

Indlæg af anolacrabcf »

Ja, det var helt rart at se han stadig kan lidt endnu. Han virkede til at være i noget bedre form, end sidst jeg så ham spille, og dermed fået noget af sin hurtighed tilbage. Håber han kommer i endnu bedre form, så vi kan få den gamle Dinho at se til sommer, men det kræver at han begynder og opfører sig som en prof. fodboldspiller igen.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Ronaldinho

Indlæg af Brombi »

Remmen skrev:
MarkRJ skrev:
Jbninc skrev:Ja, ikke at det ikke kan ske for en argentiner, men brasilianere har det lidt med at blive dovne. Man har set mange "den nye ronaldo, nye Ronaldinho'er" der bare ikke gad.

Og han har jo haft problemer (efter hvad jeg har hørt fra de Milan tilhængere jeg kender) med træning og motivation.
Det har ikke noget med nationalitet at gøre, at han blev doven :?:
Måske ikke, men han har ret i at der er en klar tendens blandt brasilianere til at blive dovne og mangle disiplin efter de er blevet stjerner.. Så som Ronaldo, Adriano, Ronaldinho, Robinho, Luis Fabiano osv. De har måske lidt for meget Samba i blodet :P
Man kan da nævne ligeså mange som ikke er blevet dovne bare fordi de er blevet stjerner. HAH det argument holder sq ikk :)

Jbninc

Re: Ronaldinho

Indlæg af Jbninc »

Ja det kan man sikkert, men det er jo heller ikke det vi siger.

Barcadrengen

Re: Ronaldinho

Indlæg af Barcadrengen »

Vil sige at jeg syntes at Ronaldinho gik lidt kold inden han smuttede, så syntes det var godt nok at komme af med ham, men hvis han var kommet op på det gamle niveau igen skulle vi have beholdt ham.. :)

Brugeravatar
SirJonas
Indlæg: 624
Tilmeldt: ons okt 14, 2009 3:47 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 19 gange
Blevet takket: 18 gange

Re: Ronaldinho

Indlæg af SirJonas »

Når man ser den video der, og høre den triste musik, mens man ser alle de lækre detaljer man laver, kan man sq næsten ikke lade vær med at knibe en tåre. Hvor har den mand gjort mange gode ting for barca.
Og hvor har den mand tørret røv på mange - Det jo direkte balsam for øjnene :-)

Mes Que Un Club

Re: Ronaldinho

Indlæg af Mes Que Un Club »

Ronaldinho spillede en fantastisk kamp i dag, og scorede et hattrick..

Drømmer stadig om et angreb bestående af Ronaldinho, hvis altså han kan finde sit gamle spil frem igen:

Ronaldinho---Ibrahimovic---Messi

Slet ikke dårligt..

Phenomeno

Re: Ronaldinho

Indlæg af Phenomeno »

Mes Que Un Club skrev:Ronaldinho spillede en fantastisk kamp i dag, og scorede et hattrick..

Drømmer stadig om et angreb bestående af Ronaldinho, hvis altså han kan finde sit gamle spil frem igen:

Ronaldinho---Ibrahimovic---Messi

Slet ikke dårligt..
Enig! The boy is back. Fremragende sat ind fra 20-25 meter, fremragende hovedstød, fremragende straffe.

Skal ses!


Brugeravatar
Tolquhon
Indlæg: 824
Tilmeldt: man jul 21, 2008 12:49 pm
Geografisk sted: Aberdeenshire, Skotland
Har takket: 73 gange
Blevet takket: 129 gange

Re: Ronaldinho

Indlæg af Tolquhon »

Ja, det er fedt at se 'dinho trylle igen (også selv om det "bare" er mod Siena) - jeg var især imponeret over saksesparksforsøget i starten af kampen. Men hvis det er en lynhurtig spiller vi er efter på venstrekanten, skal vi stadig kigge et andet sted... Jeg synes bare vi skal være taknemmelige for de år, han gav os og så erkende at begge parter er kommet videre.

Brugeravatar
Niklas
Indlæg: 53
Tilmeldt: søn sep 30, 2007 10:44 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 1 gang
Blevet takket: 2 gange

Re: Ronaldinho

Indlæg af Niklas »

Savner ham godt nok også..
btw. Genialt langskud han laver imod Siena, mucho mucho bueno :D
Ronaldinho is my passion

Brugeravatar
GiovaniDosBentzen
Indlæg: 273
Tilmeldt: tors mar 13, 2008 11:59 pm
Geografisk sted: Århus !
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 1 gang

Re: Ronaldinho

Indlæg af GiovaniDosBentzen »

mama mia , fedt han råber det, altså kommentatoren
the story of life is quicker than the wink of an eye. the story of love is hello and goodbye, until we meet again - jimi hendrix

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: Ronaldinho

Indlæg af Guardiola »

Det vilde ved Barca dengang Ronaldinho var bedst var, at Messi begyndte at spille fantastisk samtidig. Det er meget sjældent, at flere spillere kan dominere så meget samtidigt på et og samme hold. Savner et eller andet sted og Ronnie. Han var garant for underholdning, og til tider lavede han overmenneskelige ting.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7072
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Ronaldinho

Indlæg af Daluigi »

Kom tilbage Ronnie :cry: :oops:

Savner ham
Forumlegende

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 15 gæster