Ronaldinho

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Rocco

Re: Ronaldinho

Indlæg af Rocco »

Dejligt at se en smilende Dinho igen, har sgu savnet de dejlige ting den mand kan med en bold.

JBN
Indlæg: 54
Tilmeldt: tirs aug 08, 2006 11:30 am
Geografisk sted: Barcelona
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 7 gange

Re: Ronaldinho

Indlæg af JBN »

Ja virkelig et godt klip, man kan jo ikke lade være med at smile når man ser ham i det humør!- det vækker virkelig minder!

Håber sgu han finder sig eget niveau igen, men jeg ser ham aldrig vende tilbage til Barca, hvertfald som spiller.

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: Ronaldinho

Indlæg af Raman93 »

Jeg savner slet ikke Ronaldinho. Jeg savner en, som kan lave nogen lækre ting. Vi har Messi, men det var bare ikke på samme måde Ronaldinho. Det så hellere ikke så flot ud.


Håber i forstår.

XaviHernandez

Re: Ronaldinho

Indlæg af XaviHernandez »

Raman93 skrev:Jeg savner slet ikke Ronaldinho. Jeg savner en, som kan lave nogen lækre ting. Vi har Messi, men det var bare ikke på samme måde Ronaldinho. Det så hellere ikke så flot ud.


Håber i forstår.
Forstår dig godt. Tingene skal gøres med stil. Savner nu også nogle ydmygende finter og geniale afleveringer fra Messi, noget ala Ronaldinho.
Senest rettet af XaviHernandez søn aug 02, 2009 1:24 am, rettet i alt 1 gang.

Mes Que Un Club

Re: Ronaldinho

Indlæg af Mes Que Un Club »

Men er lidt ærgelig over at Ronaldinho tog til Milan. Milan har, efter min mening, ingen god fremtid i sigte. De spiller ikke særlig godt, og hvis de gerne vil spille godt og vinde en masse kampe, så hjælper det altså ikke at de sælger deres største stjerne, Kaka.. Pirlo er måske også på vej væk..

Men kan nu godt forstå Kaka, at han forlader Milan. For som sagt, så har de ingen god fremtid i sigte.. Mange af deres spillere er ved at være langt oppe i årene, og det lader heller ikke til at det skal ændre sig lige nu.

Vi må håbe at Ronaldinho finder sit gamle spil frem igen..

eldurum

Re: Ronaldinho

Indlæg af eldurum »

vilde afleveringer Ronaldinho lavede i Milan's seneste kamp mod siena!

kannDK

Re: Ronaldinho

Indlæg af kannDK »

eldurum skrev:vilde afleveringer Ronaldinho lavede i Milan's seneste kamp mod siena!

Ja, Milan vandt lige 1-2 over Siena, og Ronaldinho lavede 2 SUPER afleveringer som gjorde at de scorede.. Pato var målscorer ved begge mål ;)

Jbninc

Re: Ronaldinho

Indlæg af Jbninc »

Ronaldinho er altså også stadig fantastisk, når han vil være det. Lidt ærgeligt at han skulle slutte hos os, på den måde han sluttede.

Håber han kan overtage pladsen som Kaka's overtager, med stil. Han har helt sikkert evnerne til det.

M.Laudrup

Re: Ronaldinho

Indlæg af M.Laudrup »

I min optik blev han slidt af for mange kampe. Ligaen, CL, VM. Det er mange kampe og med ham som stjernen over dem alle. Derfor har der helt sikkert været ligeså meget slitage i hovedet som i kroppen. Det er også derfor man sjældent ser stjernerne være på toppen i så mange år, som f.eks. da Platini var stjerne. Og Brasilianere brænder hurtigt ud i Europa hvor fodboldspillet er blevet mere moderne, forstået på den måde at en moderne spiller er 2 vejs spiller. Se på en Messi der ofte er nede som højre back. Han er selvfølgelig også Argentiner og haren anden mere arbejdsom indstilling til fodbolden end de Brasillianske naboer. Hvis vi skal se den gamle Ronaldinho kræver det et skift tilbage til Brasillien eller en anden liga hvor der er mere plads til en luksus spiller. De ting han kunne dengang kan han jo sikkert endnu. Men det er ikke effektivt mere i samme grad, fordi hans hurtighed er væk, og fordi hans fysik er blevet dårligere. Han er stadig en spiller der kan nogle fantastiske ting for øjet, men hans " værktøj" er væk, og det er en spiller af hans type afhængig af.

anolacrabcf

Re: Ronaldinho

Indlæg af anolacrabcf »

Det er tydeligt at se hvorfor Ronaldinho ikke er hvad han har været, han har simpelthen ikke den samme eksposivitet og hurtighed og han kan derfor ikke sætte sin direkte modstander af som han kunne før i tiden

Alias-A
Indlæg: 669
Tilmeldt: tors mar 20, 2008 10:21 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 39 gange
Blevet takket: 78 gange

Re: Ronaldinho

Indlæg af Alias-A »

http://goal.com/en/news/10/italy/2009/0 ... ent-report

Verdens i særklasse bedste spiller, for bare 3 år siden...
93' Iniesta

MarkRJ

Re: Ronaldinho

Indlæg af MarkRJ »

Et bevis på, at selv verdens bedste spiller (som han var dengang) kan blive dårlig, troede bare ikke sådan noget kunne ske i Barca :'(

Jbninc

Re: Ronaldinho

Indlæg af Jbninc »

Ja, ikke at det ikke kan ske for en argentiner, men brasilianere har det lidt med at blive dovne. Man har set mange "den nye ronaldo, nye Ronaldinho'er" der bare ikke gad.

Og han har jo haft problemer (efter hvad jeg har hørt fra de Milan tilhængere jeg kender) med træning og motivation.

eldurum

Re: Ronaldinho

Indlæg af eldurum »

Alias-A skrev:http://goal.com/en/news/10/italy/2009/0 ... ent-report

Verdens i særklasse bedste spiller, for bare 3 år siden...
en af de sørgeligste historier indenfor fodbolden... Tanken om at stoppe viser hans mangel på motivation og indstilling, derfor var det ( set i bakspejlet) en god handel for os.

MarkRJ

Re: Ronaldinho

Indlæg af MarkRJ »

Jbninc skrev:Ja, ikke at det ikke kan ske for en argentiner, men brasilianere har det lidt med at blive dovne. Man har set mange "den nye ronaldo, nye Ronaldinho'er" der bare ikke gad.

Og han har jo haft problemer (efter hvad jeg har hørt fra de Milan tilhængere jeg kender) med træning og motivation.
Det har ikke noget med nationalitet at gøre, at han blev doven :?:

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Google [Bot] og 19 gæster