Ronaldinho

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

tonnyle62

Re: Ronaldinho

Indlæg af tonnyle62 »

Mes Que Un Club skrev:Jeg var lige ved at skrive dette indlæg inde i Barca Spillere, men nu spiller Ronaldinho jo ikke mere i Barca..

Grunden til at jeg skriver dette indlæg, er fordi jeg vil høre om i har det ligesom mig.. Fordi hver gang jeg ser et billede af Ronaldinho, ser en video af Ronaldinho osv. så savner jeg ham bare så meget i Barca.. Jeg savner at se ham på banen med sit store smil og fantastiske spil i barcas trøje.. Jeg ved godt at mange siger at det var godt for Barcelona at han blev solgt, fordi der var mange problemer med ham osv. (hvilket nok også var rigtigt) men hvis vi prøver at se bort fra det, savner i ham så ikke også?

Jeg går ofte og tænker om det kunne være muligt at Ronaldinho kunne komme til Barca igen? Det skal siges at jeg slet ikke tror på det sker, og jeg tror heller ikke det ville være godt for Barca.. Men man har vel lov til at drømme :) Kunne være rigtig fedt, hvis han kom til barca igen og fandt sit spil og spillelyst igen, så han spillede på samme niveau som dengang han var bedst..

Har i det også som mig? :D
dengang var han mit idol. han kunne alt, drible, finte, skyde frispark, afslutte, hovedstød, afleveringer(hvor han kigger væk :D ) og trods alt samba :D han "havde" den bedste teknik og var den bedste! men så tog han på OSV. og til milan min hade klub... Dammit

Rocco

Re: Ronaldinho

Indlæg af Rocco »

Jeg går lidt rundt med en fornemmelse om at Ronaldinho finder formen i den kommende sæson, og viser verden at han ikke har glemt hvordan man spiller fodbold. Hovedårsagen til hans nedgang, tror jeg har været mæthed af succes. Han kom til Barca, og vandt næsten alt der kunne vindes. Derefter tror jeg han har haft svært ved at finde motivationen til at fortsætte som før, samtidig med at hans træner (intet ondt om Rijkaard), på det tidspunkt ikke var den der gik mest op i disciplin.
Nu har han ikke haft succes i 3 sæsoner, og han må være efterhånden være sulten igen. Næste år er der VM, som han helt sikkert ikke vil misse. Kaká er rejst til Real, så man må gå ud fra at det vil gøre vejen til start 11'eren en del kortere. De tre faktorer tror/håber jeg vil være med til at give Ronnie et boost, så vi igen kan få lov til at se en ægte tryllekunstner på banen. Også selvom det ikke er for Barca.

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: Ronaldinho

Indlæg af Raman93 »

Rocco skrev:Jeg går lidt rundt med en fornemmelse om at Ronaldinho finder formen i den kommende sæson, og viser verden at han ikke har glemt hvordan man spiller fodbold. Hovedårsagen til hans nedgang, tror jeg har været mæthed af succes. Han kom til Barca, og vandt næsten alt der kunne vindes. Derefter tror jeg han har haft svært ved at finde motivationen til at fortsætte som før, samtidig med at hans træner (intet ondt om Rijkaard), på det tidspunkt ikke var den der gik mest op i disciplin.
Nu har han ikke haft succes i 3 sæsoner, og han må være efterhånden være sulten igen. Næste år er der VM, som han helt sikkert ikke vil misse. Kaká er rejst til Real, så man må gå ud fra at det vil gøre vejen til start 11'eren en del kortere. De tre faktorer tror/håber jeg vil være med til at give Ronnie et boost, så vi igen kan få lov til at se en ægte tryllekunstner på banen. Også selvom det ikke er for Barca.

Tror også han kommer til at spille meget bedre næste sæson.. Det er også på tide at se den gamle Ronaldinho! :lol:

Rivaldo10

Re: Ronaldinho

Indlæg af Rivaldo10 »

Tror den gamle Ronaldinho er fortid, hvis der ikke sker radikale ændringer fysisk så vel som psykisk. Og jeg er ikke helt sikker på, at AC Milan er det rette sted for ham, som situationen er i klubben på nuværende tidspunkt.

Mes Que Un Club

Re: Ronaldinho

Indlæg af Mes Que Un Club »

Jeg synes det er ærgeligt at Ronaldinho ikke er i Barca ikke mere. Ved godt at det var godt for Barca at vi solgte ham osv. men savner nu de mål og driblinger han altid lavede. Det var noget helt specielt han kunne med den bold.

Nu har vi jo så Messi, men synes nu alligevel at de to dribler på forskellige måder. Ronaldinho skulle altid gøre det så flot som muligt med diverse nye driblinger han har lavet, hvor at Messi gør det på den letteste måde, hvilket selvfølgelig ikke er let overhovedet! Det ser bare så let ud på den måde han løber med bolden og tager finter uden om modstanderen, men det er så svært, at kun Messi kan gøre det! Han er fantastisk. Men savner de smukke ting som Ronaldinho kunne gøre med bolden!

Men som sagt, så var det godt for Barca at vi solgte ham. Men savner ham nu alligevel..

Bløddyret
Indlæg: 396
Tilmeldt: tors nov 27, 2008 7:29 pm
Geografisk sted: Aarhus
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 27 gange

Re: Ronaldinho

Indlæg af Bløddyret »

Det sidste jeg så til Ronaldinho var til OL 2008.
Der syntes jeg ikke han mindede om den sprudlende Ronaldinho vi før har set, men derimod klogere.
Han driblede en mand eller to og lavede så en eller anden genial aflevering. Det var mere en boldsikker Ronaldinho, der spillede på det sikrer. Ikke så sprudlende men elegant og genialt :)
Jeg ved ikke hvordan han spiller nu, kun det jeg har set i eurogoals og opsnappet i forskellige videoer, og så lige et smukt frisparksmål mod Porstmouth
Portsmouth (han er ikke blevet dårligere til frispark)
AC Milan og

btw: Kan godt lide hans nye fletninger :D
Summer of '14 wishlist:
- Oier Olazábal
- Franck Bagnack
- Edgar Ie
- Jean Marie-Dongou

Blach
Indlæg: 543
Tilmeldt: tirs mar 10, 2009 9:48 pm
Har takket: 95 gange
Blevet takket: 23 gange

Re: Ronaldinho

Indlæg af Blach »

Bløddyret skrev:Det sidste jeg så til Ronaldinho var til OL 2008.
Der syntes jeg ikke han mindede om den sprudlende Ronaldinho vi før har set, men derimod klogere.
Han driblede en mand eller to og lavede så en eller anden genial aflevering. Det var mere en boldsikker Ronaldinho, der spillede på det sikrer. Ikke så sprudlende men elegant og genialt :)
Jeg ved ikke hvordan han spiller nu, kun det jeg har set i eurogoals og opsnappet i forskellige videoer, og så lige et smukt frisparksmål mod Porstmouth
Portsmouth (han er ikke blevet dårligere til frispark)
AC Milan og

btw: Kan godt lide hans nye fletninger :D
VIL have ham tilbage! :cry:
"Winning against Madrid is like an orgasm" Xavi Hernandez

Rivaldo10

Re: Ronaldinho

Indlæg af Rivaldo10 »

Kan ikke se, hvad vi skal med ham!

Han har været piv ringe for Milan det meste af tiden, bortset fra 2-3 kampe.

Mes Que Un Club

Re: Ronaldinho

Indlæg af Mes Que Un Club »

Han skal ikke tilbage! Det er stensikkert..

Brugeravatar
Diabolito
Indlæg: 845
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 7:54 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 14 gange
Blevet takket: 52 gange

Re: Ronaldinho

Indlæg af Diabolito »

Jeg er nødt til lige at dele den her med jer:



Fuck det er nice. Jeg håber han kommer tilbage.
El Señor de las Tartas

Brugeravatar
Ponte
Indlæg: 400
Tilmeldt: tors jun 18, 2009 1:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 25 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: Ronaldinho

Indlæg af Ponte »

Diabolito skrev:Jeg er nødt til lige at dele den her med jer:



* det er nice. Jeg håber han kommer tilbage.
Det ligner jo lidt fra hans gamle dage, men nøjs hvor mangler han dog skarphed i et par situationer.

Tjae.. jeg savner ham sgu også.. :!:
Og hvis Pep kunne trylle lidt med ham, er det da ikke umuligt vi kunne få den venstrekant tilbage (jeg synes) vi har manglet siden han forlod os. Lejemål :?: :P

Kom tilbage Ronnie! :wink:
-----------------------------------------Samuel Eto´o 2004-2009------------------------------------
-------------------------------------------Barça Soci nr xxx23----------------------------------------

Remmen

Re: Ronaldinho

Indlæg af Remmen »

Diabolito skrev:Jeg er nødt til lige at dele den her med jer:



* det er nice. Jeg håber han kommer tilbage.
ja, det er altid en fornøjelse når Ronaldinho spiller godt (lige meget om det er for Barca eller Milan).. Håber han kommer tilbage til toppen, men tror det ikke, da jeg stadig synes han mangler lidt fart..

LValgren

Re: Ronaldinho

Indlæg af LValgren »

Remmen skrev:
Diabolito skrev:Jeg er nødt til lige at dele den her med jer:



* det er nice. Jeg håber han kommer tilbage.
ja, det er altid en fornøjelse når Ronaldinho spiller godt (lige meget om det er for Barca eller Milan).. Håber han kommer tilbage til toppen, men tror det ikke, da jeg stadig synes han mangler lidt fart..
det er så tydeligt at han mangler fart.. han opnår aldrig noget i nærheden af det han gjorde i barca, hvis han ikke får hans hurtighed tilbage

Alias-A
Indlæg: 669
Tilmeldt: tors mar 20, 2008 10:21 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 39 gange
Blevet takket: 78 gange

Re: Ronaldinho

Indlæg af Alias-A »

Han kan da stadig huske hvordan man sparker frispark :D
93' Iniesta

Mes Que Un Club

Re: Ronaldinho

Indlæg af Mes Que Un Club »

Diabolito skrev:Jeg er nødt til lige at dele den her med jer:



* det er nice. Jeg håber han kommer tilbage.
Så er han sku tilbage :D Godt for Ronaldinho og godt for Milan efter deres salg af Kaka. Men altså, man kan ikke bedømme om han er tilbage på en kamp.. Men håber virkelig han er tilbage, for hold kæft hvor man savner en Ronaldinho, selvom han ikke spiller i Barca..

Men han kan da komme til Barca som venstrekant og dele pladsen lidt med Henry? :D:D

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 25 gæster