Victor Valdes Arribas

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Diabolito
Indlæg: 849
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 7:54 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 52 gange

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Diabolito »

BACK TO TOPIC
El Señor de las Tartas

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Daluigi »

valdes bør erstattes
Forumlegende

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af zqa »

Nej.
#jesuisSheep

Toure

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Toure »

Her er jeg enig med Daluigi (som jeg ellers aldrig er).

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Daluigi »

zqa skrev:Nej.
jo.
Forumlegende

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af zqa »

Billede
#jesuisSheep

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Daluigi »

YES MAM!! AL BUNDY STYLE
Forumlegende

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Blaugrana92 »

Daluigi skrev:
Blaugrana92 skrev:AlwaysBarca:
Så lad os dog købe Thomas Sørensen? Valdés er jo så tydeligvis overvurderet. Tror faktisk Søren Jochumsen er bedre!

Folkens, tag jer sammen! Valdés har været møgvigtig!
Køl dog lige af. Folk har ret til at mene noget andet end dig, og jeg er enige med dem som mener Valdes ikke er sikker nok til barca.. sårn har det efter min mening altid forholdt sig.
Jeg er og var såmænd helt og aldeles nedkølet. Jeg vil bare gerne vide hvorfor Valdés kritiseres? Vi har lukket 24 mål ind i denne sæson. Det er ét mål mere end Sevilla der har haft den stærkeste defensiv. Til gengæld har vi scoret 40 mål mere end dem! Det er jo et selvfølge at der opstår huller bagi, når vi spiller så offensivt som vi gør. Og, ja, ja, ja - Valdés har da lavet fejl og set usikker ud i nogle kampe. Hvis du kan nævne én keeper der aldrig laver drops og fejl tager jeg sgu hatten af for dig. Casillas havde en dårlig periode i efteråret, hvor han ikke tog meget. Buffon har også haft sine kampe, senest mod Chelsea i Champions League, hvor Lampard får lov til at knalde en bold på overliggeren fra 140 meters afstand, endda midt i mål - de scorede naturligvis på returbolden. Edwin van der Sar har stået en fin sæson, men han har altid haft og har stadig momenter hvor han ser rigtig, rigtig skidt ud. Jeg kan umiddelbart ikke komme i tanker om én eneste fejlfri målmand! Sådan er mennesket indrettet - med fejl!

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Daluigi »

Faktum er at der er efterhånden mange målmænd derude som er bedre end Valdes, og samtidig er der flere som nemt kunne udvikle sig til at blive det. Valdes står stille, og han bliver ikke mere sikker end nu, hvilket stadig ikke er godt nok!

Casillas er genial, og klasser bedre end Valdes, sårn er det bare. Han er i det hele taget den enste grund til Real stadig kan være nogenlunde med i La liga. En så vigtig rolle kan Valdes aldrig få for os set over en hel sæson, og netop derfor ser jeg genre snart et skift på målmands posten, da jeg søger verdensklasse på den position.
Forumlegende

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Blaugrana92 »

Daluigi skrev:Faktum er at der er efterhånden mange målmænd derude som er bedre end Valdes, og samtidig er der flere som nemt kunne udvikle sig til at blive det. Valdes står stille, og han bliver ikke mere sikker end nu, hvilket stadig ikke er godt nok!

Casillas er genial, og klasser bedre end Valdes, sårn er det bare. Han er i det hele taget den enste grund til Real stadig kan være nogenlunde med i La liga. En så vigtig rolle kan Valdes aldrig få for os set over en hel sæson, og netop derfor ser jeg genre snart et skift på målmands posten, da jeg søger verdensklasse på den position.
Nu du kalder det for et faktum går jeg udfra du har bevismateriale i form af redningsprocenter, mål lukket ind og så videre? Jeg mener bare ikke at der er decideret mange målmænd som er på et højere niveau end Valdés, men der er da helt nogle stykker! At sige han ikke bliver mere sikker end han er nu er den værste gang vrøvl jeg længe har hørt. Du kan under ingen omstændigheder vide om han bliver bedre, men målmænd topper som regel i alderen 30+, da en ekstremt stor del af livet som målmand har med erfaringer at gøre. Jo mere erfaren du bliver og jo flere fejl du har lavet og dermed lært af, des mere sikker bliver du. Edwin van der Sar, 38 - Leo Franco, 31 - Andrés Palop, 35. Blot tre navne jeg lige havde i hovedet som topper nu. Desuden kan vi vel godt blive enige om at eksempelvis Kahn og Cañizares toppede i en alder over 30?

Jeg er helt enig - Casillas er genial. Jeg nævnte blot at han havde en skidt periode i efteråret, for at argumentere for min mening om at ingen målmænd er fejlfri. Jeg har på intet tidspunkt sagt at Valdés er bedre! Sidst synes jeg det er noget af en overdrivelse at sige Casillas er den eneste grund til at Madrid kan være med. Jeg bryder mig ganske vidst heller ikke om madrilenerne, men jeg er trods alt realist og ikke blind. Madrid har et godt fodboldhold - det må man bare acceptere, også selvom man nærer inderligt had til dem.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Daluigi »

valdes bør erstattes, han er vores svageste led
Forumlegende

Brugeravatar
GiovaniDosBentzen
Indlæg: 273
Tilmeldt: tors mar 13, 2008 11:59 pm
Geografisk sted: Århus !
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 1 gang

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af GiovaniDosBentzen »

nej
the story of life is quicker than the wink of an eye. the story of love is hello and goodbye, until we meet again - jimi hendrix

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Daluigi »

hvem er svagere i vores start 11'er?
Forumlegende

Brugeravatar
GiovaniDosBentzen
Indlæg: 273
Tilmeldt: tors mar 13, 2008 11:59 pm
Geografisk sted: Århus !
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 1 gang

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af GiovaniDosBentzen »

som det ser ud nu , vil jeg sætte enten sylvinho eller Pique .
the story of life is quicker than the wink of an eye. the story of love is hello and goodbye, until we meet again - jimi hendrix

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Daluigi »

jeg sagde i vores start 11'er. Abidal bliver prioteret fremfor Sylvinho og Marques fremfor Pique. Ved du da godt, er godt klar over det er svært at sige hvem vores start 11er er, men som udgangspunkt vil jeg sige:

-------------------------Valdes----------------------------
Alves-----Marques-------------Puyol-----------Abidal
------------------------Toure-----------------------------
--------------Xavi--------------------Iniesta-------------
Messi-----------------------------------------------Henry
--------------------------Eto'o-----------------------------
Forumlegende

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 28 gæster