Victor Valdes Arribas

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Goldenbaum
Indlæg: 121
Tilmeldt: lør nov 08, 2008 8:54 pm
Har takket: 14 gange
Blevet takket: 8 gange

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Goldenbaum »

"Jeg respekterer folks ret til at kritisere, men det ændrer ikke den måde jeg spiller på. Jeg vil fortsætte som hidtil...bla bla" hahahaha citat Valdes

For guds skyld lad være med at fortsætte din måde at spille....

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Blaugrana92 »

Goldenbaum skrev:"Jeg respekterer folks ret til at kritisere, men det ændrer ikke den måde jeg spiller på. Jeg vil fortsætte som hidtil...bla bla" hahahaha citat Valdes

For guds skyld lad være med at fortsætte din måde at spille....
Undskyld mit sprog, men tag nu for fanden i hele hule helvede og stop det der fis! Valdés har været super god og meget værd for os i denne sæson! Fuldstændig tåbeligt at gå så meget til angreb på ham, som mange folk gør. Alle fodboldspillere spiller dårlige kampe, og i de kommer ofte i perioder. Casillas havde sin periode lidt før jul, mens Valdés måske er inde i en nu, men det vil jeg vente med at bedømme for to kampe kan man i mine øjne ikke kalde en periode. Tag en slapper, og lad være med kun at fokusere på det negative - prøv i stedet at se alle kampene indtil nu i denne sæson igen, og se hvor mange gode redninger han har stået for!

AlwaysBarca

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af AlwaysBarca »

Tja jeg er nu desværre nødt til at tilslutte mig de som syntes det er på tide at bruge en ordentlig spand penge på en ordentlig målmand, jeg syntes selvfølgelig som alle andre at der har været en super sæson indtil nu men han har altså kostet for meget i forhold til hvad en stjerne keeper ville have kunnet præstere. Alt for tit usikker, og målet mod Lyon, ja vist er Juninho den bedste i verden til at sparke til en bold, men der skulle aldrig have været mål der, selv Thomas Sørensen ville have nuppet den. Og jeg er ikke enig i at han burde udtages til landsholdet, jeg ser ham som den 4 måske 5. bedste målmand i spanien, og også derfor burde barca kigge på dette område. Holdet er så fantastisk i øjeblikket, men med en sikker sidste skanse kunne det blive endnu mere fantastisk! Men han kunne da blive en kvalificeret reservemålmand :wink:

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Blaugrana92 »

AlwaysBarca:
Så lad os dog købe Thomas Sørensen? Valdés er jo så tydeligvis overvurderet. Tror faktisk Søren Jochumsen er bedre!

Folkens, tag jer sammen! Valdés har været møgvigtig!

Hævneren
Indlæg: 127
Tilmeldt: lør sep 22, 2007 10:27 pm

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Hævneren »

Tag dig selv sammen. Vores mening er at han generelt er for usikker. Du mener noget andet, fint nok. Jeg vil aldrig vænne mig til de fejl han laver.

Krkic

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Krkic »

Enig i at han har været rigtig vigtig i store dele af denne sæson. Men her på det seneste er han faldet i niveau. Håber han kommer op igen, for han er en klasse keeper.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af zqa »

Krkic skrev:Enig i at han har været rigtig vigtig i store dele af denne sæson. Men her på det seneste er han faldet i niveau. Håber han kommer op igen, for han er en klasse keeper.
Sammen med resten af holdet... Det er trist, at det altid skal gå meget mere ud over keeperen end alle andre spillere.
#jesuisSheep

benjamin
Indlæg: 177
Tilmeldt: man dec 22, 2008 7:04 pm
Geografisk sted: Kbh NV
Har takket: 3 gange

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af benjamin »

Det er fordi at man håber, at når resten af holdet fejler, så vil målmanden være sikkerhedsnettet, og holde kampen åben.
Stick to your guns.

Brugeravatar
GiovaniDosBentzen
Indlæg: 273
Tilmeldt: tors mar 13, 2008 11:59 pm
Geografisk sted: Århus !
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 1 gang

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af GiovaniDosBentzen »

argh, det er vidst en john
the story of life is quicker than the wink of an eye. the story of love is hello and goodbye, until we meet again - jimi hendrix

benjamin
Indlæg: 177
Tilmeldt: man dec 22, 2008 7:04 pm
Geografisk sted: Kbh NV
Har takket: 3 gange

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af benjamin »

Det er da præcis derfor, dermed ikke sagt at Valdés er skod til netop dette, men det forholder sig da tit sådan at man håber målmanden kan redde kampen, og om det så er fair eller ej, vil jeg ikke komme ind på John... De er bare generalt mere udskældt. Er det helt ude i hampen?
Stick to your guns.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7077
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Daluigi »

Blaugrana92 skrev:AlwaysBarca:
Så lad os dog købe Thomas Sørensen? Valdés er jo så tydeligvis overvurderet. Tror faktisk Søren Jochumsen er bedre!

Folkens, tag jer sammen! Valdés har været møgvigtig!
Køl dog lige af. Folk har ret til at mene noget andet end dig, og jeg er enige med dem som mener Valdes ikke er sikker nok til barca.. sårn har det efter min mening altid forholdt sig.
Forumlegende

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Brombi »

Daluigi skrev:
Blaugrana92 skrev:AlwaysBarca:
Så lad os dog købe Thomas Sørensen? Valdés er jo så tydeligvis overvurderet. Tror faktisk Søren Jochumsen er bedre!

Folkens, tag jer sammen! Valdés har været møgvigtig!
Køl dog lige af. Folk har ret til at mene noget andet end dig, og jeg er enige med dem som mener Valdes ikke er sikker nok til barca.. sårn har det efter min mening altid forholdt sig.
Kan ikke se nogen grund til at han skal "køl af"

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7077
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Daluigi »

så kunne det være du skulle læse hans indlæg igennem et par gange eller 10 indtil du vågner op fra din hashrus
Forumlegende

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Brombi »

Daluigi skrev:så kunne det være du skulle læse hans indlæg igennem et par gange eller 10 indtil du vågner op fra din hashrus
køl lige ned du

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7077
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Daluigi »

hahaha siger du det alligevel... brombi kom med nogle argumenter for hvorfor blaugrana skal have ret til at bede alle om at tage sig sammen fordi vi ikke mener det samme som ham.. kom så, jeg venter
Forumlegende

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 21 gæster