Victor Valdes Arribas

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

emo
Indlæg: 17788
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af emo »

Barcelona had already sounded Valencia out about goalkeeper Vicente Guaita (25) during last summer's talks on Jordi Alba. He'd cost 10M
Allerede i sommers var der interesse, måske tænkte man som en Pinto erstatning og en Valdes erstatning på sigt. Man har desuden længe vidst at Pinto ikke var en lang-sigtet løsning, så jeg er sikker på at der står nogle kompetente navne på Zubis blok.
Allez...

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Quaresma »

Det optimale ville være at købe Guaita til sommer og så bruge ham som 2. målmand, såfremt Valdés først forlader klubben ved hans kontraktudløb. Pinto må i så fald agere 3. målmand/reserve angriber.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Piquénbauer »

Er Guaita virkelig så god? De andre spillere der bliver nævnt er alle store talenter og har lidt svært ved at se hvorfor Guaita skulle kunne komme på holdet... Men vil meget gerne høre mere om ham hvis der er nogen der kender til ham!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Pieyanthikos
Indlæg: 495
Tilmeldt: fre jul 22, 2005 9:20 pm
Geografisk sted: Østjylland
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 18 gange

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Pieyanthikos »

Det ville heller ikke være en dum løsning. Pinto er trods alt 38 til den tid, det er begrænset hvor meget han kan forlange af spilletid. Men fedt hvis klubben deler forummets interesse i Guaita - han har virkelig en fin profil ift. alder, erfaring og en sammenlignelig rolle i Valencia-truppen. Haps haps, siger jeg bare.
Anders Grønborg - Soci #107531
Twitter @a_groenborg

Drake
Indlæg: 4330
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2587 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Drake »

Hvad fanden sker der for valdes :-o

Det er et KÆMPE tab!

Tror ikke vi kan finde en målmand, med de kvaliteter som han har! :sørgelig: :mad:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
Culé
Indlæg: 1319
Tilmeldt: ons mar 07, 2012 7:38 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 35 gange
Kontakt:

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Culé »

Drake skrev:Hvad fanden sker der for valdes :-o

Det er et KÆMPE tab!

Tror ikke vi kan finde en målmand, med de kvaliteter som han har! :sørgelig: :mad:
Det troede vi heller ikke da Pep forlod os...

Selvfølgelig vil Valdes blive savnet, manden har mange kvaliteter og så er han jo også egen avl. Jeg er bare spændt på om man vil gå efter at finde en fra akademiet eller om man spenderer en stor sum på en målmand udefra. Og så bliver det også spændende om man lader kontrakten løbe ud eller om man allerede vil forsøge at sælge ham til sommer for at score lidt fortjeneste.

Drake
Indlæg: 4330
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2587 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Drake »

Culé skrev:
Drake skrev:Hvad fanden sker der for valdes :-o

Det er et KÆMPE tab!

Tror ikke vi kan finde en målmand, med de kvaliteter som han har! :sørgelig: :mad:
Det troede vi heller ikke da Pep forlod os...

Selvfølgelig vil Valdes blive savnet, manden har mange kvaliteter og så er han jo også egen avl. Jeg er bare spændt på om man vil gå efter at finde en fra akademiet eller om man spenderer en stor sum på en målmand udefra. Og så bliver det også spændende om man lader kontrakten løbe ud eller om man allerede vil forsøge at sælge ham til sommer for at score lidt fortjeneste.
Nej det gjorde vi ikke.

Men hvis vi skal købe en ude fra, kan jeg slet ikke se nogen, der har valdes spisskompetanser, som jeg mener de skal have, før det ikke går ud over vores spillestil. Ellers skal vi lave lidt om på den, så vi ikke spiller bolden så meget op fra målmanden:

Rigtig god med fødderne - Rigtig god en mod en - Rigtig høj koncentrationsevne, og selvfølgelig høj kvalitet i de andre evner
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

emo
Indlæg: 17788
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Sv: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af emo »

Ind i FM, og sortere efter de kategorier, og tjekke ud hvem der dukker frem. Jeg stoler på FM.
Allez...

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Blaugrana92 »

Jeg begriber ikke at der er nogle der rent faktisk snakker om Reina som et alternativ. Det billede jeg smed op af Qureshi tidligere i tråden, kunne ligeså vel have været af Reina.

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Quaresma »

Jeg er overbevist om, at Guaita kan udvikle sig til en absolut verdensklasse målmand, hvis vi henter ham. Han er yderst reaktionsstærk (muligvis endnu mere end Valdés), stærk i luftspillet bl.a. grundet hans højde (190 cm. - 7 cm. mere end Valdés), god med fødderne, hæderlig i én-mod-én-dueller og ikke mindst spansktalende, hvilket formentlig vil gøre tilvænningsperioden en del mere lige til.

Nu fortæller Youtube-videoer som bekendt ikke hele sandheden, men de kan i det mindste give et større kendskab til Guaita:

[youtube]-ShcMyHzfPE[/youtube]

Køb!
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Brugeravatar
olearmsved
Indlæg: 65
Tilmeldt: tors jun 11, 2009 12:06 am
Blevet takket: 4 gange

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af olearmsved »

At folk snakker Buffon som erstatning er mig en gåde. Vi skal have en målmand med noget fremtid i, ikke en spiller i sin karrieres efterår.

Ser dog gerne Valdes væk til sommer, da hans motivation umuligt kan være 100 % længere når man ved man skal væk.

Er meget spændt på hvem hans efterfølger bliver. Guaita ser spændende ud.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15030
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1690 gange
Blevet takket: 1126 gange
Kontakt:

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Lopezzz »

Jeg er bange for at flere spiller stopper til sommer 2014.
Her er listen af spillere som muligvis forlader os der: Valdes, Puyol, Abidal, Pinto, Villa, Xavi :eek:
Og så er der nogle spillere som vil helt sikkert blive dårligere og vil enten sælges eller lejes ud (Alves, Alexis)
Vi kommer i hvert fald til at opleve store forandring om et par år og her gælder det om at støtte holdet maksimalt.
MDCCCXCIX

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Quaresma »

Lopezzz skrev:Jeg er bange for at flere spiller stopper til sommer 2014.
Her er listen af spillere som muligvis forlader os der: Valdes, Puyol, Abidal, Pinto, Villa, Xavi :eek:
Og så er der nogle spillere som vil helt sikkert blive dårligere og vil enten sælges eller lejes ud (Alves, Alexis)
Vi kommer i hvert fald til at opleve store forandring om et par år og her gælder det om at støtte holdet maksimalt.
Er ham der 'Messi' ikke også ved at blive gammel?
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Heartbreaker »

Lopezzz skrev:Jeg er bange for at flere spiller stopper til sommer 2014.
Her er listen af spillere som muligvis forlader os der: Valdes, Puyol, Abidal, Pinto, Villa, Xavi :eek:
Og så er der nogle spillere som vil helt sikkert blive dårligere og vil enten sælges eller lejes ud (Alves, Alexis)
Vi kommer i hvert fald til at opleve store forandring om et par år og her gælder det om at støtte holdet maksimalt.
Hvor meget har du røget i dag? :glad:
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Storken »

For at citere Sean Connery i The Last Crusade:
"You left just when you were becoming interesting."

Vi har fundet os i mange blundere fra Valdes side og så smutter han det sekund vi begynder at kapitalisere på ham. Valdes får ingen respekt herfra.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 22 gæster