Samuel Eto'o

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Diabolito
Indlæg: 849
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 7:54 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 52 gange

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Diabolito »

@ Zinker...

er 40 mill euro ikke meget ? Han vil i så fald blive Barcas næstdyreste solgte spiller nogensinde efter Figo. Frikøbsklausulerne kan du da ikke sammenligne med. Disse beløb er der jo ingen, på nær Chelsea og City, der kan/vil betale og ikke engang de vil gå så højt (City er måske undtagelsen).

Jeg tvivler på du kan nævne flere end 15 spillerhandler gennem tiden, der overstiger 40 mill euro, eller 300 mill kr.
El Señor de las Tartas

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Daluigi »

Diabolito skrev:@ Zinker...

er 40 mill euro ikke meget ? Han vil i så fald blive Barcas næstdyreste solgte spiller nogensinde efter Figo. Frikøbsklausulerne kan du da ikke sammenligne med. Disse beløb er der jo ingen, på nær Chelsea og City, der kan/vil betale og ikke engang de vil gå så højt (City er måske undtagelsen).

Jeg tvivler på du kan nævne flere end 15 spillerhandler gennem tiden, der overstiger 40 mill euro, eller 300 mill kr.
Men lad mig spørge dig om noget så.. synes du ikke han er det værd? :) det mener jeg bestemt han er. Han er jo den skarpeste i verden, og skulle han rejse til sommer vil vi kunne forlange en himmelhøj pris for ham og formentlig få den betalt.
Forumlegende

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af zqa »

Jeg har ikke sagt han ikke mener det på noget tidspunkt. Jeg har prøvet at dæmme ned for den vilde overdramatisering bemærkningen har fået herinde.

edit: endvidere.. han "disser" de spillere hvis "loyalitet" kan købes for penge.. Det er der ikke noget galt med.

btw, Eto'o burde få sig en spindoktor, han siger virkelig nogle underlige ting til tider.
#jesuisSheep

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Daluigi »

zqa skrev:Jeg har ikke sagt han ikke mener det på noget tidspunkt. Jeg har prøvet at dæmme ned for den vilde overdramatisering bemærkningen har fået herinde.
Nu trækker du da vidst i land, for kan finde flere indlæg hvor du direkte siger at han ikke mener det, men du tolker det jo åbenbart således, og det er det som jeg ikke kan forstå... for det er jo rent gætteri fra din side, mens man jo nemt kan gå udfra det han siger. At det så er overdramatiseret kan jeg godt give dig ret i, men nu taler jeg også bare om hvordan det i worst case scenario kan tolkes.
Forumlegende

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Flax_Generous »

zqa skrev:btw, Eto'o burde få sig en spindoktor.
... er korrekt. :wink:

Det heldige er, at Eto'os holdkammerater rimelig let kan få et ærligt og klart svar, hvis de føler sig ramt. De kan jo bare spørge (Eto'o altså, ikke journalisterne som har interviewet Eto'o - så går det først helt galt, hvis de også går ud i pressen).

Det er ikke det største problem i øvrigt. Men der er intet fodbold lige nu, så det er en sjov sag at spekulere lidt over.

Toure

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Toure »

Hernán Crespo blev i 2000 solgt fra Parma til Lazio for 55 millioner euro. Så synes jeg ihvertfald at Eto'o er 40 millioner værd. Han er en fantastisk og unik spiller der betyder uhyre megt for Barca!

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Daluigi »

Zinker skrev:Hernán Crespo blev i 2000 solgt fra Parma til Lazio for 55 millioner euro. Så synes jeg ihvertfald at Eto'o er 40 millioner værd. Han er en fantastisk og unik spiller der betyder uhyre megt for Barca!
i så fald er Eto'o 60 mill værd... Crespo har aldrig nærmet sig Eto'os niveau
Forumlegende

Brugeravatar
Diabolito
Indlæg: 849
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 7:54 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 52 gange

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Diabolito »

Selvfølgelig er Eto'o 40 mill euro værd, han er jo verdens bedste striker pt., men at sige 40 mill euro ikke er meget og sammenligne med frikøbsklausuler giver ingen mening
El Señor de las Tartas

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Daluigi »

Diabolito skrev:Selvfølgelig er Eto'o 40 mill euro værd, han er jo verdens bedste striker pt., men at sige 40 mill euro ikke er meget og sammenligne med frikøbsklausuler giver ingen mening
Det er vel relativt, eftersom han mener det ikke er meget i Eto'os tilfælde... Men ja giver ingen mening at sammenligne med frikøbsklausuler, da disse aldrig rigtig har noget at sige.
Forumlegende

Toure

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Toure »

Daluigi skrev:
Zinker skrev:Hernán Crespo blev i 2000 solgt fra Parma til Lazio for 55 millioner euro. Så synes jeg ihvertfald at Eto'o er 40 millioner værd. Han er en fantastisk og unik spiller der betyder uhyre megt for Barca!
i så fald er Eto'o 60 mill værd... Crespo har aldrig nærmet sig Eto'os niveau
Det er netop det min pointe er...

Jeg synes bare at en frikøbsklausul på 120 mil. euro lyder rimeligt blæret. Men jeg tror sgu ikke at Barca sælger Messi for mindre end 100 mil. Eto'o er en hel anden sag, men han er også mere værd end Crespo i mine øjne :D

emo
Indlæg: 17791
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af emo »

Crespo i sin Parma, Lazio og sågar Chelsea tid, var skræmmende og alle pengene værd. Han var jo på Christian Vieri nievau næsten, Vieri i slut halvfemserne og starten af det 21århundrede.
Allez...

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Daluigi »

emo skrev:Crespo i sin Parma, Lazio og sågar Chelsea tid, var skræmmende og alle pengene værd. Han var jo på Christian Vieri nievau næsten, Vieri i slut halvfemserne og starten af det 21århundrede.
haha ej nu må jeg le emo... i hans tid i chelsea var han jo til grin og da han var i italian var han måske effektiv nok, men langt fra 55 mill værd! vieri er efter min mening desuden den mest overvurderede fodboldspiller gennem tiden.
Forumlegende

emo
Indlæg: 17791
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af emo »

Jamen så må du bare le. Jeg holder mig til fakta og til det jeg har set til ham.

Parma 141 (72)
Lazio 70 (52)
Chelsea 64 (24) (vil sige at det er nogenlunde godkendt, ikke prangende)

Jeg vil kalde for en super præstation og de 350-400 mill kr værd. På toppen var han både teknisk god (med fødderne), han var hovedstødsstærk og han havde koldblodigheden.

Vieri var en af veredens bedste angribere, hvis ikke den bedste i slut halvemserne. Hans tid i Atl. Madrid og senere hen (Lazio) men Inter. Måske overvurderet i dine øjne, men fantastisk spiller i mine øjne og værd pengene.

Hvis Crespo og Vieri ikke er værd de penge, så er Buffon, Ferdinand og Zidan hellere ikke værd de penge der er blevet kastet efter dem ;):
Allez...

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af zqa »

Now talks can begin with Eto'o's representatives. It is believed that the player will tell them to ask for a four-year extension to keep him at Barcelona until 2014.

That is what the club also want, but it will be the players' demands of €9 million-per-season that may prove a sticking point in bringing the parties together.

A contract until 2014 would mean that Eto'o could then move to Real Mallorca, the club where he has stated that he wants to finish his career.
#jesuisSheep

XaviHernandez

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af XaviHernandez »

zqa skrev:
Now talks can begin with Eto'o's representatives. It is believed that the player will tell them to ask for a four-year extension to keep him at Barcelona until 2014.

That is what the club also want, but it will be the players' demands of €9 million-per-season that may prove a sticking point in bringing the parties together.

A contract until 2014 would mean that Eto'o could then move to Real Mallorca, the club where he has stated that he wants to finish his career.
Tak for de gode nyheder :D

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 20 gæster