Samuel Eto'o

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af zqa »



He he.
#jesuisSheep

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7072
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Daluigi »

zqa skrev:

He he.
prieceless :lol:
Forumlegende

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af zqa »

Fik han han lige lavet sit mål nr. 100 for Barca, og 101.. Great..

23 mål i 22 kampe indtil videre i La Liga.. :shock:
"The fans can be calm because me brother is and will continue to be a Barça player. If the club wants, I think he will renew. If the club doesn't want it, that's when he'll start to look for another club."
- David Eto'o (bror) til katalansk radio.
"I already said before, and Eto'o has confirmed it, that we will talk about the future at the end of the season.

This is not to put some more pressure on the club or to gain more time. The player is happy, Barcelona has still a lot to fight for and I think that at this moment the most wise thing is to focus all efforts on trying to win the three trophies that are still in play. When all this comes to an end, that will be the moment to negotiate."
- Josep Maria Mesalles til Sport (angiveligt).
#jesuisSheep

Hævneren
Indlæg: 127
Tilmeldt: lør sep 22, 2007 10:27 pm

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Hævneren »

zqa skrev:

He he.
lol Jimmy Jump legendarisk barcafan

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7072
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Daluigi »

Synes det ville være træls at miste ham til sommer... men er også lidt latterligt at høre på hvorn han kritiserer folk der kysser klublogoet... han har ikke et hjerte for vores klub.. så derfor kan jeg ikke elske ham.. men jeg respekterer ham for den geniale målscore han er.
Forumlegende

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af zqa »

Daluigi skrev:men er også lidt latterligt at høre på hvorn han kritiserer folk der kysser klublogoet... han har ikke et hjerte for vores klub.. så derfor kan jeg ikke elske ham.. men jeg respekterer ham for den geniale målscore han er.
Han er da en af de spillere der elsker klubben allermest..

Hvornår har han kritiseret nogen for at kysse klublogoet?
#jesuisSheep

Brugeravatar
Diabolito
Indlæg: 846
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 7:54 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 14 gange
Blevet takket: 52 gange

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Diabolito »

Ifølge Sportweek forleden. Læs nyheden på forsiden.
El Señor de las Tartas

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af zqa »

Nå ja.. Well, han kritisere jo netop dem, som ikke gør det hel hjertet, og som ville skifte for pengene fremfor kærlighed og spil.
#jesuisSheep

Jønde
Indlæg: 494
Tilmeldt: tirs sep 20, 2005 2:57 am
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 14 gange

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Jønde »

zqa skrev:Nå ja.. Well, han kritisere jo netop dem, som ikke gør det hel hjertet, og som ville skifte for pengene fremfor kærlighed og spil.
'Præcis det er da noget af det mest reele en fodboldspiller længe har sagt. I Eto`o har vi en spiller der ikke laver billige ligegyldige stunts såsom at kysse en klublogo på trøjen for at blive elsket eller populær. Nej eto`o derimod han er som han er og så må folk elske ham eller lade være, det er sku da reelt og god stil fremfor at være "røvslikker/trøjekysser".
Jeg mener at han fortjener stor respekt for at sige at hans hjerte er med mallorca fremfor at fake en kærligheds forhold til barca, han siger jo på intet tidspunkt at han ikke holder af barca, han holder det blot ægte og holder fast i hans rødder selvom han er blevet et hotshot i en storklub, det er da charme og fucking go stil.
Hvis folk går rundt og tror at Henry, Abidal, Alves, Yaya osv osv seriøst elsker klubben på samme måde som Bojan xavi osv osv så er folk sku naive og nemme at narre og hvis folk kun vil elsker ægte catalanske barca spillere så forstår jeg det ganske enkelt ikke....
Eto is my man.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af zqa »

Desuden så vi jo netop i sommers, at Eto'o ikke vil bytte Barca ud for penge, da han blev i klubben fremfor at skifte (dog var Laporta yderst indblandet i det foretagende også).

Eto'o elsker Barca, og jeg er næsten sikker på han forlænger hans kontrakt til sommer.
#jesuisSheep

XaviHernandez

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af XaviHernandez »

Er sku også sikker på han elsker Barca, dog ikke så højt som hans hjerte-klub Mallorca. Når man ser Eto'o juble, synes jeg han viser at han knyttet et bånd til klubben, men det er også godt han er ærlig og siger sin mening, dog nogle gange må han gerne holde sin mening for sig selv. (Læs: Ronaldinho, Rijkaard og Eto'o sidste sæson).

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7072
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Daluigi »

zqa skrev:Nå ja.. Well, han kritisere jo netop dem, som ikke gør det hel hjertet, og som ville skifte for pengene fremfor kærlighed og spil.
Han siger jo netop hans hjerte ligger i Mallorca og at han blot arbejder for barca.... tror det havde gavnet dig at læse nyheden først, så havde du måske ikke haft så svært ved at ændre på din holdning som du har nu :wink: Du kan jo godt se jeg har ret zqa.

Selvfølgelig holder han da af klubben, men at gå så langt som at sige han elsker den.. det ser man jo tydeligvis han ikke gør i den artikel.
Forumlegende

Jønde
Indlæg: 494
Tilmeldt: tirs sep 20, 2005 2:57 am
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 14 gange

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Jønde »

Daluigi skrev:
zqa skrev:Nå ja.. Well, han kritisere jo netop dem, som ikke gør det hel hjertet, og som ville skifte for pengene fremfor kærlighed og spil.
Han siger jo netop hans hjerte ligger i Mallorca og at han blot arbejder for barca.... tror det havde gavnet dig at læse nyheden først, så havde du måske ikke haft så svært ved at ændre på din holdning som du har nu :wink: Du kan jo godt se jeg har ret zqa.

Selvfølgelig holder han da af klubben, men at gå så langt som at sige han elsker den.. det ser man jo tydeligvis han ikke gør i den artikel.


og hvad så?

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af zqa »

Daluigi skrev: Du kan jo godt se jeg har ret zqa.
Nope. :wink:

Desuden synes jeg ikke han tydeligvis siger han ikke elsker klubben. Man kan sagtens elske sit arbejde (hvor dumt det end lyder).
#jesuisSheep

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7072
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Daluigi »

Jønde skrev:
Daluigi skrev:
zqa skrev:Nå ja.. Well, han kritisere jo netop dem, som ikke gør det hel hjertet, og som ville skifte for pengene fremfor kærlighed og spil.
Han siger jo netop hans hjerte ligger i Mallorca og at han blot arbejder for barca.... tror det havde gavnet dig at læse nyheden først, så havde du måske ikke haft så svært ved at ændre på din holdning som du har nu :wink: Du kan jo godt se jeg har ret zqa.

Selvfølgelig holder han da af klubben, men at gå så langt som at sige han elsker den.. det ser man jo tydeligvis han ikke gør i den artikel.


og hvad så?
Ja det er så hvad jeg mener.

Så er Jønde sQ tilbage :P
Forumlegende

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 28 gæster