Samuel Eto'o

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

lgbarca9

Indlæg af lgbarca9 »

tror sku ikke der var mange som ikke havde en kritisk stemme overfor enten Eto,Ronaldinho og rijkard. At eto bliver bedre i løbet af så kort tid, kunne måske også være at ronaldinho netop er væk. Er rimelig sikker på at var de begge blevet, ja så havde vi stadig et problem eller 2. Siger ikke de var uvenner, men nogle gange er personlighederne bare for store til at de begge kan være på holdet. Så kort sagt hvis og hvis og hvis, min røv er spids...skal vi ikke bare komme videre i teksten og glæde os over Eto som altid har præsteret i barca trøjen. Der er vel kun 1 eller 2 i verden der kan scorer år efter år for et hold på dette niveau.

ps synes bestemt ikke Jønde kun viser sig når det går godt, mangler faktisk at se noget mere til ham efter det er begyndt at gå godt, så kan ikke helt følge den med at han kun er medløber, faktisk synes jeg det er lige modsat...Jønde styrer altså kort sagt stadig... :wink: når vi hører fra ham :wink:

Jønde
Indlæg: 494
Tilmeldt: tirs sep 20, 2005 2:57 am
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 14 gange

Indlæg af Jønde »

lgbarca9 skrev: ps synes bestemt ikke Jønde kun viser sig når det går godt, mangler faktisk at se noget mere til ham efter det er begyndt at gå godt, så kan ikke helt følge den med at han kun er medløber, faktisk synes jeg det er lige modsat...Jønde styrer altså kort sagt stadig... :wink: når vi hører fra ham :wink:
dejligt med en lille men trofast "fanklub" :lol:
Ved ik rigtig hvorfor jeg er faldet af på den. Er faktisk tit herinde næsten dagligt, men er for tiden lidt tom i bøtten....
Tror nok måske at jeg er typen der har mest at sige når det går dårligt, og selv barca fans begynder at "svine" barca til på uhørlig vis... :evil:

Brugeravatar
Diabolito
Indlæg: 846
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 7:54 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 14 gange
Blevet takket: 52 gange

Indlæg af Diabolito »

Fans der er fans af fans.. Jeg bliver sq da helt misundelig :(
El Señor de las Tartas

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Indlæg af Blaugrana92 »

Jønde skrev:
Blaugrana92 skrev:Jønde:
Nu kom Eto'os frustrationer jo så til udtryk via nogle uheldige episoder og udtalelser, hvilket vi jo ikke i så udpræget grad så hos nogle andre - og dét brød jeg mig ikke om! Eto'o har jeg altid været stor tilhænger - præcis som dig - men hans opførsel det sidste halve år under Rijkaards ledelse, synes jeg var lidt for meget af det gode.

Ellers er jeg jo helt enig! Eto'o viser da kæmpe engagement og er en helt fantastisk målscorer. Desuden har han, som du siger, både vindermentalitet og sult. Jeg synes blot at disse egenskaber lige så stille forvandt de sidste halve år under Rijkaards ledelse. Dérfor synes jeg det er rart at se "den nye" - man fristes måske nærmere til at sige "den gamle"? - Eto'o!
Hvilken opførsel og hvilke udtalelser.
Eksempelvis var der episoden, hvor han blev beskyldt for at nikke en journalist en skalle! Det kan godt være at det var falske beskyldninger, men det er jo ikke tilfældigt at de bliver rettet mod Eto'o, der jo har haft ry for et ret heftigt temperament - hvilket jeg egentlig aldrig har set noget til. Desuden var der en del unødvendige udtalelser, om at han var klar til at forlade Barcelona - det samme fis som vi hørte fra Deco - hvilket et hold i krise på ingen måde har brug for at høre. Det skaber blot mere splittelse! Men alt dette virker jo til at være væk og glemt nu, hvilket er super dejligt, for han fungerer jo mildest talt godt nu, Eto'o!

Sidst må jeg lige erklære mig enig med Diabolito, når han påpeger at en spiller som Xavi bør hyldes og anerkendes en del mere end han nu engang bliver gjort. Han er en ekstremt vigtig brik, både på og uden for banen, og har så meget indflydelse på holdet, at han - i mine øjne - faktisk burde kåres til Verdens Bedste Spiller. Han er en del af setup'et når vi spiller! Man lægger ikke lige så meget mærke til ham, som man gør til Messi eller Eto'o, hvilket er helt naturligt, da Xavi oftest befinder sig i den spilfordelende, ledende og oplæggende rolle. Man kan sammenligne det med de kameramænd der følger en overlevelses-ekspedition i junglen - folkene der overlever høster masser af ros og får størstedelen af opmærksomheden, mens ham der nok i virkeligheden laver det sværeste, hårdeste og farligste arbejde knapt nok bliver lagt mærke til. Så ekstremt er det naturligvis ikke med hensyn til Xavi, men han får i al fald for lidt anerkendelse! :)

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Indlæg af Flax_Generous »

Nu kan jeg naturligvis ikke udtale mig om hvilke sange, der bliver sunget for tiden på Camp Nou og hvilke spillere spanske Barca-fans bruger mest tid på at hylde, men jeg vil gerne påpege overfor Blaugrana92, at Xavi er utrolig højt respekteret blandt Barcas modstanderes fans og blandt sportsjournalister. Helt overset er man ikke når man - fortjent nok - bliver kåret til EM-slutrundens bedste spiller. Det er fint bevis på, at nogle her på kloden i hvert fald godt ved, at Xavi er absolut verdensklasse og lige nu er den bedste på sin position. Også selvom han måske ikke synges så meget om i Barcelona.

:wink:

Jønde
Indlæg: 494
Tilmeldt: tirs sep 20, 2005 2:57 am
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 14 gange

Indlæg af Jønde »

Blaugrana92 skrev:
Jønde skrev:
Blaugrana92 skrev:Jønde:
Nu kom Eto'os frustrationer jo så til udtryk via nogle uheldige episoder og udtalelser, hvilket vi jo ikke i så udpræget grad så hos nogle andre - og dét brød jeg mig ikke om! Eto'o har jeg altid været stor tilhænger - præcis som dig - men hans opførsel det sidste halve år under Rijkaards ledelse, synes jeg var lidt for meget af det gode.

Ellers er jeg jo helt enig! Eto'o viser da kæmpe engagement og er en helt fantastisk målscorer. Desuden har han, som du siger, både vindermentalitet og sult. Jeg synes blot at disse egenskaber lige så stille forvandt de sidste halve år under Rijkaards ledelse. Dérfor synes jeg det er rart at se "den nye" - man fristes måske nærmere til at sige "den gamle"? - Eto'o!
Hvilken opførsel og hvilke udtalelser.
Eksempelvis var der episoden, hvor han blev beskyldt for at nikke en journalist en skalle! Det kan godt være at det var falske beskyldninger, men det er jo ikke tilfældigt at de bliver rettet mod Eto'o, der jo har haft ry for et ret heftigt temperament - hvilket jeg egentlig aldrig har set noget til. Desuden var der en del unødvendige udtalelser, om at han var klar til at forlade Barcelona - det samme fis som vi hørte fra Deco - hvilket et hold i krise på ingen måde har brug for at høre. Det skaber blot mere splittelse! Men alt dette virker jo til at være væk og glemt nu, hvilket er super dejligt, for han fungerer jo mildest talt godt nu, Eto'o!

Sidst må jeg lige erklære mig enig med Diabolito, når han påpeger at en spiller som Xavi bør hyldes og anerkendes en del mere end han nu engang bliver gjort. Han er en ekstremt vigtig brik, både på og uden for banen, og har så meget indflydelse på holdet, at han - i mine øjne - faktisk burde kåres til Verdens Bedste Spiller. Han er en del af setup'et når vi spiller! Man lægger ikke lige så meget mærke til ham, som man gør til Messi eller Eto'o, hvilket er helt naturligt, da Xavi oftest befinder sig i den spilfordelende, ledende og oplæggende rolle. Man kan sammenligne det med de kameramænd der følger en overlevelses-ekspedition i junglen - folkene der overlever høster masser af ros og får størstedelen af opmærksomheden, mens ham der nok i virkeligheden laver det sværeste, hårdeste og farligste arbejde knapt nok bliver lagt mærke til. Så ekstremt er det naturligvis ikke med hensyn til Xavi, men han får i al fald for lidt anerkendelse! :)
Skalle sagen har intet med barca at gøre da den forkom på en landsholds lejre og desuden var den vist mest af alt varm luft og fuld af overdrivelser.
Ang. hans udtalelser om at forlade klubben hvis ikke der skete noget, kan jeg INTET se galt i det, snarre tværtimod, han melder ærligt ud, frem for at gå bag om ryggen på folk i og omkring barca, respekt for åbenhed og ærlighed. Desuden kan jeg godt forstå at han følte sådan, han er utvivlsomt en af de absolut bedste angribere i verden, han spillede på en hold der var splittede, uden harmoni og med en træner der på mange måder ligenede en færdig mand, en præsident der var et mistillidsvotum imod osv osv.
Tror da pokker at han ikke vil stå model til det, hvad godt gør det ham?
At/Hvis den slags udtalelser i sig selv skaber mere kaos og uro tror jeg ganske enkelt ikke på. Måske er der nogle tøsedrenge der ikke kan tåle den slags åbenhed og bliver fornærmet eller mobset, og begynder at snakke lort internt i truppen, ser du det er dem der i så fald ville skabe kaos og uro, ikke etos udtalelse, det er helt misforstået....

Leo Messi

Indlæg af Leo Messi »

En fodboldspiller bedømmes på det han udføre på banen og ikke uden for banen(pele)
På banen er eto'o en holdspiller, en kæmper - han er simpelthen en komplet angriber. Syntes, at eto'o's betydning for barca, tit bliver undervurderet. taktisk er han efter min mening barca's vigtigste offensive spiller - han score mål, arbejder stenhårdt defensivt, og har et godt blik for sine medspiller( både ronaldinho og messi er langt mere selviske spiller end eto'o)
Ronaldinho(før) og messi(nu) ses måske som barca vigtigste spillere, men eto'o er efter min mening barca offensive grundstamme. Der er mange som vil være uenige med mig, men lad mig forklare med et kort eksempel:
2005/2006: barca vinder Liga og Cl efter et forrygende indsats, hvor eto'o bliver kåret som den bedste spiller i finalen.( messi spiller ikke i mere end 2-3 måneder)
2006/2007: Eto'o bliver skadet i 6 måneder - barca vinder intet, de spiller kedeligt og langsom
2007/2008: Eto'o bliver endnu engang skadet i over 6 måneder - barca spiller endnu engang ringe fodbold, hvor de bare spiller bolden rundt fra side til side.
2008/2009: Eto'o er med helt fra start - i takt med at eto'o kommer sig over sine skader, spiller barca bedre og bedre.
Dette viser tydeligt, at eto'o er barca's offensive grundstamme, det kan godt være at barca spiller flot spil selv uden eto'o, men med eto'o bliver barca de sidste 10-15% bedre. Eto'o er simpelten barca offensive Makelele.

At eto' så alligevel blev udpeget, som manden der var skyld i barca's nedgang er yderst besynderligt(endda småracistisk).
manden var skadet i over halvdelen af hver sæson, men kom alligevel tilbage og scorede et gennemsnitteligt antal på ca. 0.7 - 0.8 mål pr. kamp - imponerende, det er alt jeg har at tilføje.

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Indlæg af Bager »

Jeg er helt enig. Har aldrig forstået hvorfor at Éto'o er blevet udpeget som syndebuk. De gange han mere eller mindre heldigt har luftet sine meninger, virker til at have bundet i frustrationen over at tingene ikke kørte for Barca og fordi folk ikke ofrede sig - ikke fordi han selv var udisciplineret. Som spiller er han en fabelagtig spydspids - efter min mening den bedste, men han er ikke en showspiller som Ronaldinho var eller Messi er. Derfor kan hans betydning for Barca nogle gange blive gjort mindre end den i virkeligheden er.
Visca el Barca

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Indlæg af Brombi »

Diabolito skrev:Fans der er fans af fans.. Jeg bliver sq da helt misundelig :(
bar rolig så er jeg fan af dig !

Leo Messi

Indlæg af Leo Messi »

.s
Senest rettet af Leo Messi tirs dec 30, 2008 6:55 pm, rettet i alt 1 gang.

Leo Messi

Indlæg af Leo Messi »

Leo Messi skrev:
Anderkisten skrev:I oprydningen af spillere, var det med noget blandede følelser at jeg skulle se tre af de bedste spillere på Barcelonas nyere dreamteam forlade truppen. For der er ingen tvivl om at Deco, Dinho og Eto'o har været ufattelige vigtige brikker i Barca's dengang storhed.

Desværre virkede det for mig også tydeligt at alle tre trængte til forandring, og den forandring er jo som regel at komme væk. Jeg var derfor heller ikke i tvivl om at de tre spillere ville være superindkøb for dem der fik dem. Nu har jeg desværre ikke været så priviligeret at jeg har kunne se Dinho spille, men har hørt at han har gjort det super og man har set den gamle Dinho som vi bedste kender ham ofte.

Jeg har set nogen kampe med Chelsea og Deco har ligeledes der gjort det fortrinligt. Men i Deco's tilfælde var han en af tre i overtal og der er ingen tvivl om at Xavi og Iniesta stod forrest i køen der.

Men Pep har virkelig formået at få Eto'o til at kæmpe og gøre som han vil have, til forskel fra FR som helt sikkert i hans første tid kunne give en masse spilleglæde hos spillerne med i længden ikke kunne give den disciplin som var krævet for at holde det kørende. Det kan Pep og Eto'o ved at han skal præstere hver gang og skal gøre det på den måde som Pep vil se, ellers er Henry der til at tage over som jo oprindeligt var Peps første prioritet.

Forskellen på Dinho, deco og eto'o var netop hvad de præsenterede på banen i de seneste 2 sæsoner, det sås tydeligt at måde Deco og Dinho spillede ringere og ringere fodbold. Det sjove er, at begge disse spiller fik en utrolig lang snor af barca - ledelsen og FR.
Med hensyn til Deco, var det simpelthen en naturlig proces. Iniesta havde simpelthen voksede sig for stor rent fodboldmæssigt til, at være bag Deco i rangorden på midtbanen. Samtidig havde Deco lyst til at prøve sig af i udlandet.
Med Ronaldinho var det en helt anden sag. Lige siden VM 2006 har Ronaldinho ikke været den samme spiller på banen, og udenfor banen gik han hele tiden til fester,drak osv , og dette uden at det fik nogen form for konsekvenser. At barca ikke tog en dyb og seriøs snak med dinho efter sæsonen 06/07 er og var yderst besynderligt. For tingene gik virkelig hurtigt for dinho. I løbet af sølle 3 sæsoner i barca havde han udviklet sig til verdens ubestridte bedste spiller, hvilket medførte at han simpelthen mistede jordforbindelsen. For i bund og grund er det 50 hårdt arbejde og 50 talent, der grundlægger en god fodboldspiller. Ronaldinho's dårlige form skyldes i virkeligheden barca's frygt for at miste ham. De behandlede ham ikke ligesom den resterende trup, grundet hans stjernestatus, hvilket medførte, at ronnie vedligeholdte hans dårlige vaner med fester osv...

Eto'o var tilgengæld skadet halvdelen af hvert sæson, og når han var på banen var han barca bedste offensive spiller. Ja han var lidt åbentmundet, men han gjorde i det mindste i frustration over at vende tilbage til et hold i total kaos. Han kaldte blandt andet Ronaldinho for en egoistisk spiller(hvilket jeg giver ham ret i) og FR for at føre en alt for slap linje(hvilket jeg igen giver ham ret i). Da han kom med disse udtalelser var sæsonen 07/08 desuden 2 måneder fra at være slut. Eto'o har altid kæmpet for holdet og han har ligesom Xavi altid holdt et højt bundniveau, om træneren, så hed FR, Pep eller noget helt andet.
Folk burde lade være med, at give eto'o skylden for barca's fiasko i de seneste 2 sæsoner.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Indlæg af zqa »

Interview med Eto'o fra La Vanguardia:
After the Madrid game, you said: "If I fall, I stand up again" and "The best is yet to come".
Those are mottos that keep me going and that I try to transmit to those who are close to me. I'm 27 years old and I've had my problems in life, but life has also teached me to always look back and learn from the mistakes. I raise my head, although it hurts a lot sometimes, and I say to myself that I can achieve it. I live to be happy, whatever happens.

Success can disappear quickly. Rijkaard is an example of that. It seems he hasn't done anything.
No, that's not true. From our point of view, looking at how well the team is doing today, this is partly because of his work. Let's hope Pep will be here forever, but if he leaves one day, his successor will also take advantage of Pep's work. You should almost name a street after him if you see what Frank has achieved here. Barcelona has won two Champions Leagues and he won one of those... Two leagues, two super cups. The team hadn't won anything for five years. I hope this team will do the same. There has to be a lot of respect for Frank, he did great things for the club. If it was up to me, I'd name a street after him so this will not be forgotten and always remembered.

"I raise my head, although it hurts a lot sometimes". Is that what happened during the pre-season?
When I'm saying that, I'm not really refering to football issues. Football is my hobby. It's what I like most, but only behind my children and my wife. Football is something that goes by. I love the game and I live 2000 per cent for it. But I can deal with what comes. Whatever happens, it's a game. You have to be able to win and to loose, because if not, how can you be a great champion? I only dreamt about being a football player. Now they consider me to be a great player and the truth is that I never expected this.

A few months ago, you said that you didn't hold anything against anybody after you had to leave the club last summer. It's really that easy to deal with it?
When I got injured for the second time last season, I was disappointed. Even more because the team wasn't playing well. I decided not to recover on my own because I wanted to be with the others, so we could form a united group. And this summer, when the whole thing started, I knew that hard work was the key. I knew I would be there. I saw it as a natural thing. When I returned, I showed that I was still the player that Barça signed. Since the summer I have tried to be at my best level and my physical condition has permitted this because I didn't feel any more pain in my knee or anywhere else. It's easy to get injured, but recovering is something else. But I'm here, fighting and playing at the top.

What did you feel when the club decided to let you go?
In every big club, there's no time to wait. They have to build their squads. I was the first to recognize that I wasn't at my best level over the past two years, and if I can recognize this, the club has to look for others. I think it was a normal thing. Time wasn't in my favour and the club had to make a decision. Some people are immediately liked, but with others, like myself, you need time to get to know them. Sometimes people tell me that I give an antipathetic impression, but my problem is that since I was twelve I've had a lot of unpleasant surprises.

But are you resentful?
No, why would I hold anything against someone if God can call me tomorrow. I'm here on earth to enjoy and to be happy and I only ask to see my children turn eighteen years old and see that they can make their own decisions.

What about the critics...
They motivate me. I don't read them, but I always have someone who tells me what is being written. A journalist has an opinion but he's not someone from the world of footbal. He's a news professional, so I can't criticize him because I don't know a lot about his job. You have to understand that we all have our preferences. I try to give my best for Barça to play well. If along the riad I have hurt someone, I apologize for that.

Your six-years old son is very critical with you?
We're very close. For him, Messi, Xavi and I have always played fantastic. I'm his father, his idol, everything he says sounds nice.... He has a littel character though... He tells me everything what's on his mind. He resembles his father. It's great to experience something like that. He's hansom, intelligent, clever, passionate about football. The thing is that he has another idol who is pilot and from the other team (Formula 1 driver and Real Madrid fan Fernando Alonso). But Fernando has always acted very correct towards us.
#jesuisSheep

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Indlæg af zqa »

zqa skrev:Interview med Eto'o fra La Vanguardia:
After the Madrid game, you said: "If I fall, I stand up again" and "The best is yet to come".
Those are mottos that keep me going and that I try to transmit to those who are close to me. I'm 27 years old and I've had my problems in life, but life has also teached me to always look back and learn from the mistakes. I raise my head, although it hurts a lot sometimes, and I say to myself that I can achieve it. I live to be happy, whatever happens.

Success can disappear quickly. Rijkaard is an example of that. It seems he hasn't done anything.
No, that's not true. From our point of view, looking at how well the team is doing today, this is partly because of his work. Let's hope Pep will be here forever, but if he leaves one day, his successor will also take advantage of Pep's work. You should almost name a street after him if you see what Frank has achieved here. Barcelona has won two Champions Leagues and he won one of those... Two leagues, two super cups. The team hadn't won anything for five years. I hope this team will do the same. There has to be a lot of respect for Frank, he did great things for the club. If it was up to me, I'd name a street after him so this will not be forgotten and always remembered.

"I raise my head, although it hurts a lot sometimes". Is that what happened during the pre-season?
When I'm saying that, I'm not really refering to football issues. Football is my hobby. It's what I like most, but only behind my children and my wife. Football is something that goes by. I love the game and I live 2000 per cent for it. But I can deal with what comes. Whatever happens, it's a game. You have to be able to win and to loose, because if not, how can you be a great champion? I only dreamt about being a football player. Now they consider me to be a great player and the truth is that I never expected this.

A few months ago, you said that you didn't hold anything against anybody after you had to leave the club last summer. It's really that easy to deal with it?
When I got injured for the second time last season, I was disappointed. Even more because the team wasn't playing well. I decided not to recover on my own because I wanted to be with the others, so we could form a united group. And this summer, when the whole thing started, I knew that hard work was the key. I knew I would be there. I saw it as a natural thing. When I returned, I showed that I was still the player that Barça signed. Since the summer I have tried to be at my best level and my physical condition has permitted this because I didn't feel any more pain in my knee or anywhere else. It's easy to get injured, but recovering is something else. But I'm here, fighting and playing at the top.

What did you feel when the club decided to let you go?
In every big club, there's no time to wait. They have to build their squads. I was the first to recognize that I wasn't at my best level over the past two years, and if I can recognize this, the club has to look for others. I think it was a normal thing. Time wasn't in my favour and the club had to make a decision. Some people are immediately liked, but with others, like myself, you need time to get to know them. Sometimes people tell me that I give an antipathetic impression, but my problem is that since I was twelve I've had a lot of unpleasant surprises.

But are you resentful?
No, why would I hold anything against someone if God can call me tomorrow. I'm here on earth to enjoy and to be happy and I only ask to see my children turn eighteen years old and see that they can make their own decisions.

What about the critics...
They motivate me. I don't read them, but I always have someone who tells me what is being written. A journalist has an opinion but he's not someone from the world of footbal. He's a news professional, so I can't criticize him because I don't know a lot about his job. You have to understand that we all have our preferences. I try to give my best for Barça to play well. If along the riad I have hurt someone, I apologize for that.

Your six-years old son is very critical with you?
We're very close. For him, Messi, Xavi and I have always played fantastic. I'm his father, his idol, everything he says sounds nice.... He has a littel character though... He tells me everything what's on his mind. He resembles his father. It's great to experience something like that. He's hansom, intelligent, clever, passionate about football. The thing is that he has another idol who is pilot and from the other team (Formula 1 driver and Real Madrid fan Fernando Alonso). But Fernando has always acted very correct towards us.
[/b]
#jesuisSheep

Toure

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Toure »

Eto'o har efter min mening været en af de 3 bedste spillere for Barca i den nye sæson... Hans effektivitet er jo skræmmende!

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af zqa »

oh boy..
I hvert fald skulle der have været lidt ekstra tænding under en træning i den catalanske hovedstad. Her havde stjerneangriberen Samuel Eto´ og cheftræner Pep Guardiola angiveligt et større skænderi, der kulminerede med, at Eto´o blev sendt tidligt i bad. Det skriver El Mundo Deportivo
#jesuisSheep

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 25 gæster