Samuel Eto'o

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Aziz-Alzeheri

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Aziz-Alzeheri »

Messi1987 skrev:Nogen der ved hvor mange mål Eto'o har scoret i den her sæson og i sidste sæson ?
48 mål i alle turneringer. Han har scoret 32 denne sæson, hvilket allerede er dobbelt så meget som i sidste.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Blaugrana92 »

Eto'o har altid været en genial striker, muligvis en af de bedste nogensinde, og jeg tror han fortsætter i mange år endnu med at bombe. Han har virkelig en vanvittig målnæse, men han er ikke bare en målræv, for han kan jo også lave de vildeste ting på egen hånd og sætte medspillere op. Det er sgu lidt svært ikke at saven ham, men det er dog dejligt at se ham have succes i sin nye klub - også selvom denne klub i mine øjne gerne må falde død om og rykke ned i Lega Nazionale eller sådan noget.

emo
Indlæg: 17784
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 804 gange

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af emo »

... er det helt urealistisk at se ham vende tilbage til Barca. Måske har han fået de nye udfordringer der skulle til for at gør ham endnu mere opsat og sulten for Barca. Hvis muligheden skulle opstå, ville jeg til hver en tid slå til, han er kun 30.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Blaugrana92 »

Det kunne være så episk at få ham tilbage og så skyde en hvid pil efter Rossi, Agüero og hvad de andre nu ellers hedder. Eto'o kan sagtens spille til han er 45. Spørg bare Roger Milla! ;)

Hotnuk

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Hotnuk »

Det egentlig sjovt han hedder Et o, når det er to o'er i hans navn?

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af klogfyr »

Det må absolut være den dårligste handel i barcas historie. Eto'o var skabt til at spille for os. I stedet har vi brugt 90 mio. euro på at hente Zlatan og Villa som ikke har gjort det ligeså godt som Eto'o. Damn Pep and his feelings!!! Ser det absolut som urealistisk at han vender tilbage, men ville juble hvis han gjorde.

emo
Indlæg: 17784
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 804 gange

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af emo »

Måske var det det eneste rigtige at gøre, end at vente et år og se ham smutte gratis...

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af klogfyr »

enig, det var det eneste, de kunne gøre på det tidspunkt, hvis de ikke ville beholde Eto'o. Jeg er skam heller ikke sur på nogen over transferen, men man må bare konstatere, at vi fik en dårligere spiller i bytte og måtte give 50 mio. euro for ham. Eto'o tog til Inter og vandt the treble. Set i bakspejlet ville det havde været bedst at beholde ham det år og lade ham gå gratis. Måske havde vi ikke vundet cl alligevel, men økonomisk ville det ihvertfald have været bedre.

Brugeravatar
SirJonas
Indlæg: 624
Tilmeldt: ons okt 14, 2009 3:47 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 19 gange
Blevet takket: 18 gange

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af SirJonas »

Vidste du at:
den tidligere Barca spiller, Samuel Eto'o scorede La Liga's hurtigts hattrick på blot 23 minutter?
Ikke dårligt. Bestemt ikke dårligt :-)

Madbassen
Indlæg: 1431
Tilmeldt: ons maj 05, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Valby
Har takket: 156 gange
Blevet takket: 49 gange

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Madbassen »

Barcelonas hurtigste i La Liga eller samtlige hold? For David Villa har nu lavet et på væsentligt kortere tid. http://www.bold.dk/statistik/kampdata.php?gameid=132778

Brugeravatar
Diabolito
Indlæg: 845
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 7:54 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 14 gange
Blevet takket: 52 gange

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Diabolito »

Fedtmule skrev:
Vidste du at:
den tidligere Barca spiller, Samuel Eto'o scorede La Liga's hurtigts hattrick på blot 23 minutter?
Ikke dårligt. Bestemt ikke dårligt :-)
En kamp undertegnede så på stadion mod Valladolid :)

emo
Indlæg: 17784
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 804 gange

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af emo »

Madbassen skrev:Barcelonas hurtigste i La Liga eller samtlige hold? For David Villa har nu lavet et på væsentligt kortere tid. http://www.bold.dk/statistik/kampdata.php?gameid=132778
Jeg tror at de mener efter at der var spillet 23 minutter, altså at der ikke gik mere end 23 min af kampen før Etoo havde scoret tre mål. I David Villas tilfælde gik der over 80 minutter før han fik scoret tre mål, men de tre mål faldt i et range af meget kort tid, men mener ikke at det er det der kigges på normalt.

Brugeravatar
SirJonas
Indlæg: 624
Tilmeldt: ons okt 14, 2009 3:47 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 19 gange
Blevet takket: 18 gange

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af SirJonas »

emo skrev:
Madbassen skrev:Barcelonas hurtigste i La Liga eller samtlige hold? For David Villa har nu lavet et på væsentligt kortere tid. http://www.bold.dk/statistik/kampdata.php?gameid=132778
Jeg tror at de mener efter at der var spillet 23 minutter, altså at der ikke gik mere end 23 min af kampen før Etoo havde scoret tre mål. I David Villas tilfælde gik der over 80 minutter før han fik scoret tre mål, men de tre mål faldt i et range af meget kort tid, men mener ikke at det er det der kigges på normalt.
Som taget ud af min mund emo.

Og udover det så står der jo at det er la ligas hurtigste hattrick, hvorfor jeg ikke forstår at du spørg om det er det hurtigste i la liga eller samtlige hold?

Madbassen
Indlæg: 1431
Tilmeldt: ons maj 05, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Valby
Har takket: 156 gange
Blevet takket: 49 gange

Re: Samuel Eto'o

Indlæg af Madbassen »

Ja okay, jeg har misforstået det lidt :D

Brugeravatar
SirJonas
Indlæg: 624
Tilmeldt: ons okt 14, 2009 3:47 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 19 gange
Blevet takket: 18 gange

Re: Samuel Eto'o

Indlæg af SirJonas »

Går nok. Har selv lavet samme fejl før :-D

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 33 gæster