Samuel Eto'o

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Brombi »

Drake skrev:
Brombi skrev:det er til at sprøjte over:
--------------Eto-----------------
Villa------------------------Messi

Ja den opstilling kunne være nice :wink:

Men så heller denne her: :P :D

--------------Torres--------------
Villa------------------------Messi
skrumpepik

Jbninc

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Jbninc »

Puha! Er jeg den eneste der savner et indkøb, der ikke er færdigudviklet som Barcelona selv former? Ikke flere store stjerner!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Blaugrana92 »

Jbninc skrev:Puha! Er jeg den eneste der savner et indkøb, der ikke er færdigudviklet som Barcelona selv former? Ikke flere store stjerner!
Nej, det er du ikke - de må hjertens gerne ringe til mig, så kan de forme mig dernede!

Charlamagne

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Charlamagne »

Jbninc:

Har du også været indespærret i en mine i de seneste 4-5 år? Vi er jo den topklub med klart flest hjemlige talenter i den foretrukne startopstilling og disse er mig bekendt blevet formet af klubben kvit og frit i forhold til indkøb udefra.

Apropos Eto'o, så kan man jo ikke andet end at savne ham. Klart den bedste angriber vi har haft siden Rivaldo.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Brombi »

Charlamagne skrev:Jbninc:

Har du også været indespærret i en mine i de seneste 4-5 år? Vi er jo den topklub med klart flest hjemlige talenter i den foretrukne startopstilling og disse er mig bekendt blevet formet af klubben kvit og frit i forhold til indkøb udefra.

Apropos Eto'o, så kan man jo ikke andet end at savne ham. Klart den bedste angriber vi har haft siden Rivaldo.
Tror han mener køb som i Cesc -> Arsenal

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Blaugrana92 »

... eller vores køb af Touré, eksempelvis! ;)

Jbninc

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Jbninc »

Charlamagne skrev:Jbninc:

Har du også været indespærret i en mine i de seneste 4-5 år? Vi er jo den topklub med klart flest hjemlige talenter i den foretrukne startopstilling og disse er mig bekendt blevet formet af klubben kvit og frit i forhold til indkøb udefra.

Apropos Eto'o, så kan man jo ikke andet end at savne ham. Klart den bedste angriber vi har haft siden Rivaldo.
Læs mine indlæg ordentlig igennem, Rivaldo.

Jbninc

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Jbninc »

Blaugrana92 skrev:... eller vores køb af Touré, eksempelvis! ;)
Præcis. Jeg ville virkeligt ønske, at vi købte en spiller som ikke havde nået sit højdepunkt endnu. Om en Suarez har mere i sig, end han allerede har vist aner jeg ikke, men nu må vi se hvad det bliver til. Der snakkes jo meget om Pastore i øjeblikket.

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Quaresma »

Må ærligt indrømme, at jeg var ganske tilfreds, da Eto'o forlod klubben, og Ibrahimovic kom ind. Men efterhånden savner jeg ham sgu egentlig. Lang tid siden vi har haft sådan en god angriber.

Derudover er jeg også enig i, at vi skal begynde at købe spillere, som endnu ikke har nået deres top-niveau, akkurat som vi gjorde tilbage i 2003/2004 - 2004/2005 osv., man kan nævne i flæng; Ronaldinho, Eto'o, Deco, Giuly, Márquez, Touré and so on.

Barca laver superstjerne, køber dem ikke.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

benjamin
Indlæg: 177
Tilmeldt: man dec 22, 2008 7:04 pm
Geografisk sted: Kbh NV
Har takket: 3 gange

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af benjamin »

Det har du meget ret i, Q. Det så vi f.eks. også med Henry, der på trods af en enkelt sæson, var håbløs ved siden af sin gamle form fra Arsenal. Ibrahimovic et andet....

Villa derimod tror jeg ikke bliver en skuffelse. Han er enlig utrolig arbejdsivrig, og minder på rigtig mange områder om vores kære Eto'o.
Stick to your guns.

Pieyanthikos
Indlæg: 495
Tilmeldt: fre jul 22, 2005 9:20 pm
Geografisk sted: Østjylland
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 18 gange

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Pieyanthikos »

Jeg er enig, en ung angriber kunne være spændende, så vi selv kan forme lidt på ham. En Pastore kunne være virkelig interessant. Der er masser af skjult potentiale tilbage, han har fået enormt meget ros og han er ca. på samme alder som Eto'o var, da han kom til klubben.
Anders Grønborg - Soci #107531
Twitter @a_groenborg

Goldenbaum
Indlæg: 121
Tilmeldt: lør nov 08, 2008 8:54 pm
Har takket: 14 gange
Blevet takket: 8 gange

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Goldenbaum »

For hver gang Eto'o scorer og vores erstatninger svigter, så forbander jeg Guardiola

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Visca El Barca »

Goldenbaum skrev:For hver gang Eto'o scorer og vores erstatninger svigter, så forbander jeg Guardiola
Ja lad os allesammen hade Pep Guardiola, manden har jo været en fiasko lige siden han blev ansat som træner for FC Barcelona.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
abx
Indlæg: 4516
Tilmeldt: ons sep 06, 2006 10:24 pm
Geografisk sted: Fezbjerg
Har takket: 2265 gange
Blevet takket: 656 gange

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af abx »

Bagklogskabets lys.

Eto lysner kun fordi han er kommet nyt sted hen. Han ville aldrig få denne succes igen i barca.
Próxima Estación.... Parallel!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 9 - Samuel Eto'o

Indlæg af Visca El Barca »

Og selvom han har succes, er det ligegyldigt. Jeg fatter ikke at folk bliver ved med at kritisere Pep for det. Der var en god grund til at Eto'o blev sendt videre, og det må man bare acceptere. Lige efter Pep blev ansat, ville han af med ham, ikke fordi han ikke var god nok, men han var en kilde til uro i truppen. Han blev, fordi der var ingen der gad betale det Barca ønskede eller Eto'os løn.

I den efterfølgende sæson, blev han topscorer. Men de problemer han har haft, eller de ting Pep i første omgang mente var årsagen til at Eto'o skulle videre, har åbenbart ikke forbedret sig. Som sagt, jeg tror fuldt og fast på, at Pep er professionel nok til at se bort fra personlig fnidder-fnadder, hvis han kan se at en pågældende spiller er den rette. Det har åbenbart ikke været tilfælde med Eto'o, og derfor skulle han videre. At han scorer mange mål i Inter, det er da kun godt for ham og jeg ønsker ham alt godt fremover også. Men han er ikke i Barca mere, get over it. Efter han er skiftet, er Messi f.eks blomstret endnu mere op, og især scoringsmæssigt er han blevet bedre.

Jeg synes ærlig talt det er lidt trættende at man skal komme herinde og skrive og sur man er på Pep, hver gang Eto'o scorer. Eto'o er blevet diskuteret mange gange, og nu skal man bare komme videre. Jeg siger ikke Pep er perfekt, men jeg mener tit man fokuserer på det negative. Man vil hellere tale om nogle af dårlige indkøb som han har foretaget ( ligesom alle andre toptrænere i øvrigt har. Man lærer af disse fejl, og det er med til at modne en og gøre en til en endnu bedre træner), man glemmer lidt om de gode indkøb. Spillere som Keita, Alves, Maxwell og Pique er nogle af de spillere som Pep Guardiola har købt. Desuden kan man også godt regne Pedro og Bussi med, to fuldstændig ukendte spillere, som Pep har udviklet til at være stjerner der er fast andel af Barcas førstehold og har spillet en VM finale. Men det glemmer man jo tit.

Og bare for en god ordens skyld, jeg synes slet ikke det var en fejl at Guardiola i sin tid valgte at sælge Eto'o. Som sagt, der må have været en god grund til at man er kommet frem til den konklusion, at det bedste for klubben er at sælge Eto'o, og det har man så gjort.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 11 gæster