Éric Abidal

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Rocco

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af Rocco »

Syntes det er lidt hårdt hvis Abidal ikke får lov til at spille med i finalen i morgen. Han gjorde ikke noget ulovligt i weekendens kamp, og burde slet ikke være smidt ud. Det må være noget af et hårdt slag for en spiller at få karantæne i to finaler på samme år.

benjamin
Indlæg: 177
Tilmeldt: man dec 22, 2008 7:04 pm
Geografisk sted: Kbh NV
Har takket: 3 gange

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af benjamin »

Rocco skrev:Syntes det er lidt hårdt hvis Abidal ikke får lov til at spille med i finalen i morgen. Han gjorde ikke noget ulovligt i weekendens kamp, og burde slet ikke være smidt ud. Det må være noget af et hårdt slag for en spiller at få karantæne i to finaler på samme år.
Life's a bitch! Føler med ham...
Stick to your guns.

Bløddyret
Indlæg: 396
Tilmeldt: tors nov 27, 2008 7:29 pm
Geografisk sted: Aarhus
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 27 gange

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af Bløddyret »

Er jeg den eneste der mener at Abidal leverede, en fremrange indsats igår mod Shakhtar? :)
Summer of '14 wishlist:
- Oier Olazábal
- Franck Bagnack
- Edgar Ie
- Jean Marie-Dongou

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af klogfyr »

han kunne godt blive lidt bedre, men synes også han har hævet sit spil siden maxwells ankomst og kommer lidt mere fremad end før, det er meget positivt, men synes stadig han smider lidt for mange bolde væk, men for mig er han stadig vores startende venstreback.

Toure

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af Toure »

Jeg synes at det er fantastisk at der er kommet noget konkurrence mellem de to. Det er kun godt, da deres præstationer formentlig kommer til at vokse, når de vil presse hinanden til det yderste. Det er kun sundt, og jeg ser Maxwells ankomst som rigtig god.

Nu Chygrynskiy også har meldt sig under vores stolte faner, så tror jeg at vores forsvar vil være markant styrket siden sidste sæson. Det eneste jeg savner er en back-up for Dani Alves. Hvis Alves får en langtidsskade, så er vi ude og skide. Jeg ser ikke Puyol spille på højreback i en hel sæson.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af zqa »

Der har vi Henrique. Han gjorde det fint derude i Bayer Leverkusen - af hvad jeg så i hvert fald.
Desuden er Alves aldrig skadet.
#jesuisSheep

Toure

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af Toure »

zqa skrev:Der har vi Henrique. Han gjorde det fint derude i Bayer Leverkusen - af hvad jeg så i hvert fald.
Desuden er Alves aldrig skadet.
I det sidste vil jeg give dig ret.
I det første du siger, vil jeg dog stille mig mere tvivlsom. Pep har udtalt at han gerne vil udleje Henrique igen, og det ser ikke ud til, at han kommer til at spille en betydelig rolle i denne sæson. Én forstærkning mere på højreback, anser jeg som værende vigtig.

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af Mander »

Chygrynskyi kan spille højreback, for såvidt jeg ved.
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Toure

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af Toure »

Mander skrev:Chygrynskyi kan spille højreback, for såvidt jeg ved.
Okay. Hvis det er sikkert, så er der jo ingen grund til bekymringer. Hvis Chygrynskiy kan spille højreback, så burde vi hellere rette vores opmærksomhed mod den defensive midtbane.
Venstrewingen er ikke så vigtig mere, da jeg har beærket at Pedro faktisk er rigtig god.

Men, men, men - dette bliver for offtopic.

Remmen

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af Remmen »

Mander skrev:Chygrynskyi kan spille højreback, for såvidt jeg ved.
Kan han hvertfald ifølge FM :D

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af Mander »

Remmen skrev:
Mander skrev:Chygrynskyi kan spille højreback, for såvidt jeg ved.
Kan han hvertfald ifølge FM :D
Er det ikke også der Perez får sin viden fra?


Undskyld, ved godt det var off-topic, men er jo svært at lade være...
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

anolacrabcf

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af anolacrabcf »

En af grundene til at jeg godt kunne have tænkt mig vi havde brugt lidt flere penge på en venstre back end tilfældet med Maxwell er at Abidal ikke er helt ung længere og han har højest et par år tilbage mens han stadig har Barca niveau så vi skal alligevel ud og finde en inden alt for længe. Abidal er typisk en spiller som det vil gå rigtigt stærk ned ad barke når først han begynder at miste sin hurtighed og fysik, derfor er jeg lidt ked af Filipe handlen gik i vasken og vi så i stedet købte Maxwell som også er oppe i årene

ladislau
Indlæg: 1265
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 156 gange

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af ladislau »

Arh, rolig nu, der er transfer vindue hvert halve år. Filipe har lang kontakt med Depor, så ved vi hvor vi kan finde ham.

benjamin
Indlæg: 177
Tilmeldt: man dec 22, 2008 7:04 pm
Geografisk sted: Kbh NV
Har takket: 3 gange

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af benjamin »

Er jeg den eneste af den opfattelse, at han spillede en forfærdelig kamp mod Inter i onsdags? Han svinger lidt.
Stick to your guns.

Thomas-madsen

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af Thomas-madsen »

Nej syntes bestemt heller ikke han spillede nogen stor kamp, er efterhånden ved at være træt af manden. Men er også i den tro at det ikke er Maxwell der slår ham af. Han har en enorm stor fysik men syntes han lider af han ikke kan placere sig ordenligt. Forhåbentligt spiller han snart op til hvad han kan. Han kan jo godt!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 27 gæster