Carles Puyol Saforcada

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: 5 - Carles Puyol Saforcada

Indlæg af Flax_Generous »

Blaugrana92 skrev:Der er trods alt ytringsfrihed, og Puyol's intention har nok næppe været at gøre 60.000 Madrid-fans rasende..
Uanset hans intention skal han da ikke straffes. Det var ligesom da Gary Neville fik en pæn bøde for at juble alene foran The Kop for et par år siden. Det er håbløst at forbyde, at spillerne viser følelser ligesom fansene. Det skal de have lov til.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7076
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 5 - Carles Puyol Saforcada

Indlæg af Daluigi »

En bøde er da helt hen i vejret, skide mandrilstyrede disciplinærkomité! Smukt gjort af Puyol, personlig håber jeg det var for at pisse dem af, FUCK REAL! VI YDMYGEDE DEM 2-6 I EGEN HULE! hehe glæden vil ingen ende tage ;)
Forumlegende

Hævneren
Indlæg: 127
Tilmeldt: lør sep 22, 2007 10:27 pm

Re: 5 - Carles Puyol Saforcada

Indlæg af Hævneren »


ladislau
Indlæg: 1265
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 156 gange

Re: 5 - Carles Puyol Saforcada

Indlæg af ladislau »

Er der noget konkret mht. bøden? Eller er det bare spekulationer?

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 5 - Carles Puyol Saforcada

Indlæg af zqa »

Som jeg skrev, er det kun noget jeg har hørt, men jeg kan ikke finde noget som helst om det nogen steder..
#jesuisSheep

Goldenbaum
Indlæg: 121
Tilmeldt: lør nov 08, 2008 8:54 pm
Har takket: 14 gange
Blevet takket: 8 gange

Re: 5 - Carles Puyol Saforcada

Indlæg af Goldenbaum »

Jeg vil hermed komme med et kontroversielt forslag:

Jeg synes at Puyols dage på toppen har været dalende de seneste to år. Jeg synes ikke at han skal sælges, men jeg mener at Pique skal være fast mand, og derudover skal vi finde en klasseforsvarer til at overtage Puyols plads og spille ved siden af Pique. Jeg mener at Puyol holder så meget af klubben og sagtens kunne leve med en bænkeplads og vil være en fantastisk indskifter i forsvaret eller aflaste de andre.

Mes Que Un Club

Re: 5 - Carles Puyol Saforcada

Indlæg af Mes Que Un Club »

Goldenbaum skrev:Jeg vil hermed komme med et kontroversielt forslag:

Jeg synes at Puyols dage på toppen har været dalende de seneste to år. Jeg synes ikke at han skal sælges, men jeg mener at Pique skal være fast mand, og derudover skal vi finde en klasseforsvarer til at overtage Puyols plads og spille ved siden af Pique. Jeg mener at Puyol holder så meget af klubben og sagtens kunne leve med en bænkeplads og vil være en fantastisk indskifter i forsvaret eller aflaste de andre.
Synes Puyol har spillet rigtig godt i hele sæsonen! Har haft hans nedture, som alle andre spillere.. Men ja, Pique er bestemt fast mand i forsvaret, og det mener jeg skam også Puyol er, i hvert fald endnu en sæson mere.. Han er ved at komme godt op i årene, men han er stadig en klasse forsvarsspiller!

emo
Indlæg: 17788
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: 5 - Carles Puyol Saforcada

Indlæg af emo »

Goldenbaum skrev:Jeg vil hermed komme med et kontroversielt forslag:

Jeg synes at Puyols dage på toppen har været dalende de seneste to år. Jeg synes ikke at han skal sælges, men jeg mener at Pique skal være fast mand, og derudover skal vi finde en klasseforsvarer til at overtage Puyols plads og spille ved siden af Pique. Jeg mener at Puyol holder så meget af klubben og sagtens kunne leve med en bænkeplads og vil være en fantastisk indskifter i forsvaret eller aflaste de andre.
Ja, et meget kontoversielt forslag du kommer med. Puyol har ikke været på samme nivaue denne sæson som de foregående, kunne evt. skyldes at han har været ramt af et par skader, som ødlage hans rytme. Han er 30 år, ikke nogen alder for en forsvarspiller, han har flere sæsoner i sig. Når en Hierro fik lov til at spille "til sine dages ende" næsten i Madrid, kan en Puyol stadig være med som fast mand. Han skal ikke være gradering for nogen, endnu. Hans løbepensum er svært at dække af en anden central forsvarspiller.

Han er vokset med holdet og var super hård i CHL finalen, mere af Puyol.
Allez...

Rocco

Re: 5 - Carles Puyol Saforcada

Indlæg af Rocco »

Puyol's hurtighed er slevf. ikke hvad den har været, men hans rutine og hans måde at styre sin forsvarslinje på er noget det bliver taget lidt for let på i de seneste indæg i denne tråd. Og så har han også for vane at sætte den aførende takling ind, når det er allermest vigtigt. Det er ikke for sjov at han er "El Capitan". Han skal uden tvivl fortsætte som fast mand i forsvaret, sammen med Pique. Så har man Marquez og Henrique som back up spillere. Jeg ser absolut ingen grund til at gå ud og bruge penge på flere centerforsvarer, brug hellere pengene på back up spillere for Alves og Abidal.

Hævneren
Indlæg: 127
Tilmeldt: lør sep 22, 2007 10:27 pm

Re: 5 - Carles Puyol Saforcada

Indlæg af Hævneren »

er ved at få et hjertestop hver gang jeg ser det spanske landsholds casual uniform:

Billede

Blach
Indlæg: 543
Tilmeldt: tirs mar 10, 2009 9:48 pm
Har takket: 95 gange
Blevet takket: 23 gange

Re: 5 - Carles Puyol Saforcada

Indlæg af Blach »

Hævneren skrev:er ved at få et hjertestop hver gang jeg ser det spanske landsholds casual uniform:

Billede
Må du nok sige!!!!
Men, føj hvor ser han klam ud i den farve!!!!!
Håber han ser det, så han væmmes ved at skifte til klubber med hvide trøjer!!!! Mange af topholdene i La Liga har jo den farve! -Sevilla, Valencia og Ath. Madrid... er der flere?!
"Winning against Madrid is like an orgasm" Xavi Hernandez

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: 5 - Carles Puyol Saforcada

Indlæg af Mander »

Racing Santander, Tenerife, Zaragoza... så tror jeg heller ikke, at der er flere tophold i hvid...

Men det kan jo heller ikke undre, at den trøje er grim; det er jo trods alt Adidas...
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Brugeravatar
Diabolito
Indlæg: 849
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 7:54 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 14 gange
Blevet takket: 52 gange

Re: 5 - Carles Puyol Saforcada

Indlæg af Diabolito »

Valladolid
El Señor de las Tartas

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: 5 - Carles Puyol Saforcada

Indlæg af Mander »

Nåh, hvis vi også tager de striwerede med, så er det meste af ligaen jo storhold. Sporting Gijon, Malaga, Athletic, Almeria, Espanyol (nårh nej), Deportivo..
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Brugeravatar
Diabolito
Indlæg: 849
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 7:54 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 14 gange
Blevet takket: 52 gange

Re: 5 - Carles Puyol Saforcada

Indlæg af Diabolito »

Det kan godt være jeg husker forkert, mener bare at Valladolids er helt hvid, men måske er det udebanetrøjen
El Señor de las Tartas

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 25 gæster