Carles Puyol Saforcada

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 5 - Carles Puyol Saforcada

Indlæg af JonasV »

Et hårdt slag mod hvad der i forvejen er holdets akilleshæl. Sikke noget møg. Det var ellers så skønt at se ham i hopla igår.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 5 - Carles Puyol Saforcada

Indlæg af Brombi »

ingen tvivl om at vi har mere brug for Puyol end Lyon har brug for Benzema

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 5 - Carles Puyol Saforcada

Indlæg af zqa »

31 år idag. Tillykke til vores captain.
#jesuisSheep

Toure

Re: 5 - Carles Puyol Saforcada

Indlæg af Toure »

Tillykke til Puyol!

Manden er Barca, og han er simpelthen lederen på banen - den bedste anfører et hold kunne tænke sig. Tak for alt det du har gjort Puyol!

Toure

Re: 5 - Carles Puyol Saforcada

Indlæg af Toure »

Selvom Puyol ikke har haft sin allerbedste sæson, så har han stadig ledt Barca til mange sejre, og fantastiske resultater denne sæson. Da jeg så ham score mod Real Madrid i lørdags blev jeg overvældet af lykke. Hvis der er én mand der har fortjent at score mod Real Madrid, så må det være vores lille kriger i forsvaret.

Hans jubelscene var endnu bedre end hans mål. Han tager sit anførersbånd - det catalanske flag - af og kysser det. Og så på Santiago Bernabéu. Et utroligt smukt moment for Catalonien, Barca og alle Barca fans. Et fantastisk moment... :D

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 5 - Carles Puyol Saforcada

Indlæg af zqa »

Jeg har hørt at han skulle have fået en bøde på 3000€ for at gøre det.. Men jeg kan ikke rigtig finde nogle kilder eller videre.. Prøver lige at undersøge nærmere. Men flot lavet af ham :)
#jesuisSheep

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 5 - Carles Puyol Saforcada

Indlæg af Blaugrana92 »

zqa skrev:Jeg har hørt at han skulle have fået en bøde på 3000€ for at gøre det.. Men jeg kan ikke rigtig finde nogle kilder eller videre.. Prøver lige at undersøge nærmere. Men flot lavet af ham :)
Hvis han har kan jeg da virkelig ikke se hvorfor? Han har vel ikke gjort det for direkte at fornærme nogen? Det er vel kun hvis den enkelte person vælger at se det som en fornærmelse at det bliver det. Men, som sagt - godt og flot lavet! :wink:

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 5 - Carles Puyol Saforcada

Indlæg af zqa »

Det var en spansk et eller andet dag, altså af betydning, og så i hjertet af Madrid. På madrids stadion. Så kysse sit catalanske bånd.. Derfor.

Men som sagt, jeg er ikke sikker på det er rigtigt.

Jeg kan slet ikke finde noget omkring det..
#jesuisSheep

Toure

Re: 5 - Carles Puyol Saforcada

Indlæg af Toure »

Jeg har fundet det! En hurtig søgning på 2. maj på wikipedia, førte mig frem til dette resultat:

Holidays and observances

Poland – Flag Day
Bahá'í Faith: Last day of the Festival of Ridván
Madrid Region – Day of the Region.
Slovenia, Bosnia-Herzegovina and Serbia – second day of Labour Day
Iran – Teacher's Day
Indonesia – Indonesia National Education Day

OG: det smukke billede:

http://www.goal.com/en/news/article-image?id=48107
Senest rettet af Toure ons maj 06, 2009 3:53 pm, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 5 - Carles Puyol Saforcada

Indlæg af zqa »

Ja ja, det var nu ikke så meget det.. Det var mere angående bøden jeg ikke kunne finde noget om.
#jesuisSheep

Toure

Re: 5 - Carles Puyol Saforcada

Indlæg af Toure »

zqa skrev:Ja ja, det var nu ikke så meget det.. Det var mere angående bøden jeg ikke kunne finde noget om.
Jeg kunne heller ikke finde noget om det, men jeg kunne sagtens forestille mig det. Rimeligt krænkende at vifte med et catalansk armbånd på Madrids festdag :)

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 5 - Carles Puyol Saforcada

Indlæg af Blaugrana92 »

Toure skrev:
zqa skrev:Ja ja, det var nu ikke så meget det.. Det var mere angående bøden jeg ikke kunne finde noget om.
Jeg kunne heller ikke finde noget om det, men jeg kunne sagtens forestille mig det. Rimeligt krænkende at vifte med et catalansk armbånd på Madrids festdag :)
Der er trods alt ytringsfrihed, og Puyol's intention har nok næppe været at gøre 60.000 Madrid-fans rasende, men blot at fejre sit mål og vise at han er stolt af at være catalansk. Hvis kampen var blevet spillet den 12. februar, og ikke på 'Madrid-dagen', havde han da sikkert gjort det samme.

Toure

Re: 5 - Carles Puyol Saforcada

Indlæg af Toure »

Blaugrana92 skrev:
Toure skrev:
zqa skrev:Ja ja, det var nu ikke så meget det.. Det var mere angående bøden jeg ikke kunne finde noget om.
Jeg kunne heller ikke finde noget om det, men jeg kunne sagtens forestille mig det. Rimeligt krænkende at vifte med et catalansk armbånd på Madrids festdag :)
Der er trods alt ytringsfrihed, og Puyol's intention har nok næppe været at gøre 60.000 Madrid-fans rasende, men blot at fejre sit mål og vise at han er stolt af at være catalansk. Hvis kampen var blevet spillet den 12. februar, og ikke på 'Madrid-dagen', havde han da sikkert gjort det samme.
Ja, helt sikkert. Jeg er da også helt klart på Puyols side, men jeg prøver bare at se det fra madrilenernes point-of-view... :wink:

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 5 - Carles Puyol Saforcada

Indlæg af Blaugrana92 »

Toure skrev:
Blaugrana92 skrev:
Toure skrev: Jeg kunne heller ikke finde noget om det, men jeg kunne sagtens forestille mig det. Rimeligt krænkende at vifte med et catalansk armbånd på Madrids festdag :)
Der er trods alt ytringsfrihed, og Puyol's intention har nok næppe været at gøre 60.000 Madrid-fans rasende, men blot at fejre sit mål og vise at han er stolt af at være catalansk. Hvis kampen var blevet spillet den 12. februar, og ikke på 'Madrid-dagen', havde han da sikkert gjort det samme.
Ja, helt sikkert. Jeg er da også helt klart på Puyols side, men jeg prøver bare at se det fra madrilenernes point-of-view... :wink:
Men det kan man altså ikke? De har en unik tankegang som man skal være 112% mandril for at forstå! Og det kan godt være jeg har set mange afsnit af mandrilaftalen, men så mange har jeg trods alt ikke set! :P

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 5 - Carles Puyol Saforcada

Indlæg af zqa »

Blaugrana92 skrev:
Toure skrev:
zqa skrev:Ja ja, det var nu ikke så meget det.. Det var mere angående bøden jeg ikke kunne finde noget om.
Jeg kunne heller ikke finde noget om det, men jeg kunne sagtens forestille mig det. Rimeligt krænkende at vifte med et catalansk armbånd på Madrids festdag :)
Puyol's intention har nok næppe været at gøre 60.000 Madrid-fans rasende,
Det skal du ikke være så sikker på ;)..
#jesuisSheep

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 17 gæster