8 - Andrés Iniesta Lujan

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 8 - Andrés Iniesta Lujan

Indlæg af Daluigi »

GiovaniDosBentzen skrev:på tide don Andres vender tilbage (:
ja, og nu smutter han så lidt igen.. kæft han har været uheldig i år. Håber på den 15 dages prognose holder.
Forumlegende

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 8 - Andrés Iniesta Lujan

Indlæg af JonasV »

Det har bare et være en kort skadespause. Han er så vigtig en brik!

Toure

Re: 8 - Andrés Iniesta Lujan

Indlæg af Toure »

Endnu en af mine alvidende postulater:

For et par år siden, spillede han næppe en rolle på Barcelonas mandskab. Nu er han en af de állervigtigste brikker på nutidens Barca mandskab, og efter min mening en af verdens bedste spillere. Sidste sæson gik det virkeligt stærkt for ham. Han erobrede en fast plads i start-11'eren, og var en af de få lyspunkter, på en sæson som man hurtigt skal glemme. En plads på Spaniens EM-hold var belønningen, og han takkede ved at spille absolut forrygende sammen med sin dværgbroder, Xavi.

I denne sæson er udviklingen stormet fremad. Iniesta bliver vigtigere og vigtigere for Barca, og hans hurtige spil på lidt areal, gør ham til en fantastisk offensiv spiller. Hans afleveringer i dybden, og hans elysæiske indlæg er en fornøjelse for øjet. Igen vil jeg fremhæve hans fantastiske indlæg til den fremstormende Alves, som virkelig var kirsebærret på toppen af lagkagen, i en fantastisk Barca-kamp mod Málaga.

Desværre er han faldet ind i endnu en af hans mange skader, hvilket skyldes hans spinkle bygning. Et held ved et uheld, kan man sige, da skaden falder lige i klubbernes frygtede landsholdspause. Iniesta har forhåbentligvis mange år tilbage i den blå-røde trøje. VISCA BARCA!

benjamin
Indlæg: 177
Tilmeldt: man dec 22, 2008 7:04 pm
Geografisk sted: Kbh NV
Har takket: 3 gange

Re: 8 - Andrés Iniesta Lujan

Indlæg af benjamin »

Zinker skrev:elysæiske indlæg
hehe :wink:

Men ellers meget godt skrevet.
Jeg er begyndt at finde dine postulator ret morsomme at læse, hvorimod det førhen bare var irriterende... :P
Stick to your guns.

Toure

Re: 8 - Andrés Iniesta Lujan

Indlæg af Toure »

benjamin skrev:
Zinker skrev:elysæiske indlæg
hehe :wink:

Men ellers meget godt skrevet.
Jeg er begyndt at finde dine postulator ret morsomme at læse, hvorimod det førhen bare var irriterende... :P
Tak skal du have. Og ja, jeg elsker synonymer. :lol:

benjamin
Indlæg: 177
Tilmeldt: man dec 22, 2008 7:04 pm
Geografisk sted: Kbh NV
Har takket: 3 gange

Re: 8 - Andrés Iniesta Lujan

Indlæg af benjamin »

Jeg tror bare ikke, at du kan bruge ordet i den sammenhæng... Det var paradis i den græske mytologi - 'de elysæiske marker'.
Stick to your guns.

Toure

Re: 8 - Andrés Iniesta Lujan

Indlæg af Toure »

benjamin skrev:Jeg tror bare ikke, at du kan bruge ordet i den sammenhæng... Det var paradis i den græske mytologi - 'de elysæiske marker'.
Okay :D . Elysæisk er et synonym for 'herligt', 'dejligt' og 'vidunderligt', så derfor brugte jeg det i dén sammenhæng. Men så ofte når man bruger synonymer giver det bare ikke rigtig mening :wink:

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 8 - Andrés Iniesta Lujan

Indlæg af zqa »

#jesuisSheep

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 8 - Andrés Iniesta Lujan

Indlæg af zqa »

#jesuisSheep

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: 8 - Andrés Iniesta Lujan

Indlæg af Flax_Generous »

Fin kommentar på skodsiden goal.com om Iniesta:

Andres Iniesta - The Second Best Player In The World

Jeg ved ikke helt om jeg er 100% enig, men han er i hvert fald blandt de bedste spillere i verden lige nu. Det ærgrer mig ærlig talt lidt, at den spanske liga har været så ringe i år. Det kan bruges lidt for let til at affærdige en spiller som Iniestas præstation. Det bliver fedt at se Iniesta rulle sig ud mod et hold som Chelsea og (formentlig/forhåbentlig) senere Arsenal eller United i finalen.

Brugeravatar
GiovaniDosBentzen
Indlæg: 273
Tilmeldt: tors mar 13, 2008 11:59 pm
Geografisk sted: Århus !
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 1 gang

Re: 8 - Andrés Iniesta Lujan

Indlæg af GiovaniDosBentzen »

Enig i at han ihvertfald er en af de bedste spillere i verden pt. Syntes han var rigtig vild igår, hans kasse var ganske enkelt verdensklasse udført på en rolig måde - good shit !
the story of life is quicker than the wink of an eye. the story of love is hello and goodbye, until we meet again - jimi hendrix

Hævneren
Indlæg: 127
Tilmeldt: lør sep 22, 2007 10:27 pm

Re: 8 - Andrés Iniesta Lujan

Indlæg af Hævneren »

Jeg synes det er fair nok at kalde ham verdens 2. bedste, han er virkelig genial og dejlig konsistent. Hans primære problem har dog altid været at score på hans forsøg, men når det som de seneste uger har lykkedes for ham er det svært at argumentere imod at han er blandt verdens allerbedste.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 8 - Andrés Iniesta Lujan

Indlæg af JonasV »

For mig repræsenterer hans spillestil stort set alt hvad jeg elsker ved Barca! Jeg er helt enig i at han er blandt verdens allerbedste spillere. Sikke en kasse han scorede igår.

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: 8 - Andrés Iniesta Lujan

Indlæg af Guardiola »

Ja han er rigtig god. Men det er lidt unfair, at han er så bleg. Modstanderen kan jo ikke se på ham, fordi hans hud reflekterer lyset så meget.

XaviHernandez

Re: 8 - Andrés Iniesta Lujan

Indlæg af XaviHernandez »

Guardiola skrev:Ja han er rigtig god. Men det er lidt unfair, at han er så bleg. Modstanderen kan jo ikke se på ham, fordi hans hud reflekterer lyset så meget.
Hehe, hvordan kan man egentlig være så bleg, når man bor i Spanien?

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 31 gæster