Guardiola

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7305
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1916 gange
Blevet takket: 1144 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Dytrax »

Bare det ikke betyder at han så skal på indkøb i Barcelona. Kunne sagtens forestille mig at Sergio B. er på den indkøbsliste.

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Bager »

Ligesom Guardiola aldrig kunne finde på at gøre noget, der kunne skade FCB da han var vores træner, tror jeg ikke det ændrer sig hvis han bliver træner for et andet hold.
Præsidenten er ked af, at den tidligere Barcelona-chef Ferran Soriano, der nu er direktør i City, bruger sin baggrundsviden om sin tidligere klub.

- Jeg havde håbet, at han ikke ville bruge den information, han fik om Barcelona i sin tid her, til at gøre en anden klub større, men det ser ud til, at han er uenig med mig, siger Rosell.
Kilde: http://www.bold.dk/nyt/Rosell-City-paa- ... -Barcelona

Soriano, derimod, lader til at være af en anden holdning. Man må på en måde håbe at Guardiola bliver ansat i City, så han kan holde Soriano i øerne.
Visca el Barca

Brugeravatar
Jamial
Indlæg: 1038
Tilmeldt: lør okt 20, 2007 8:16 pm
Har takket: 417 gange
Blevet takket: 62 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Jamial »

# 23 skrev:Jeg tror sgu det bliver City.

Især når Tito har sagt følgende:
Herefter blev Vilanova spurgt til Pep Guardiola og hvad der ligners hans comeback til sommer. "Det er en god nyhed for fodbolden, at Guardiola ser ud til at være på vej tilbage. Det er vigtigt, at verdens bedste træner igen vil være i spidsen for et fodboldhold. Jeg er sikker på, at han vil opnå stor succes og vinde titler. Han kommer til en klub, hvor de vil have penge klar og være indstillet på at hente de spillere han ønsker" slog han fast.
En klub med penge og villige til at hente alt han ønsker. Lyder kun som City.

Hvis det er sandt, mister jeg meget for Pep. Troede han havde mere ære end ar træne den taberklub.
Ej, men kan du ikke selv se det? Du er United fan. Slap nu lige lidt af med den retorik.

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Guardiola

Indlæg af # 23 »

Jamial skrev:
# 23 skrev:Jeg tror sgu det bliver City.

Især når Tito har sagt følgende:
Herefter blev Vilanova spurgt til Pep Guardiola og hvad der ligners hans comeback til sommer. "Det er en god nyhed for fodbolden, at Guardiola ser ud til at være på vej tilbage. Det er vigtigt, at verdens bedste træner igen vil være i spidsen for et fodboldhold. Jeg er sikker på, at han vil opnå stor succes og vinde titler. Han kommer til en klub, hvor de vil have penge klar og være indstillet på at hente de spillere han ønsker" slog han fast.
En klub med penge og villige til at hente alt han ønsker. Lyder kun som City.

Hvis det er sandt, mister jeg meget for Pep. Troede han havde mere ære end ar træne den taberklub.
Ej, men kan du ikke selv se det? Du er United fan. Slap nu lige lidt af med den retorik.
Der er jo intet retorisk over det? Det er jo en taberklub? En klub, der skulle bruge penge fra en sugardaddy og overbetale spillerne med mere end 2 gange i forhold til andre klubber er da i mine øjne en flok tabere. I modsætning til Barca og United, der køber spillere for deres egne indtægter og giver løn ud fra deres egne hårdttjente penge og ikke en eller anden araber med for mange penge.

City er en æreløs klub.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Guardiola

Indlæg af JonasV »

Lige den kommentar synes jeg nu ikke er så slem når det kommer til retorikken, sammelignet med hvad der ellers postes. Man kan ikke gøre noget ved at # 23 mister alt for Pep - andet end give udtryk for, at man ikke har det på samme måde. At kalde City en taberklub er måske et spøjst ordvalg, sidste års PL taget i betragtning, men ikke meget værre end de gloser der bliver slynget efter eksempelvis Liverpool på disse kanter ;-)

Personligt vil jeg have mancrush på Pep til evig tid, så længe han holder sig fra den hvidblusede hovedstadsklub

Se hvor sød han er:
[youtube]7UIULj6DLXM[/youtube]


(Beklager hvis den lige er blevet postet andetsteds...)
Senest rettet af JonasV lør sep 03, 2022 10:00 pm, rettet i alt 1 gang.

BarçaDK

Re: Guardiola

Indlæg af BarçaDK »

JonasV skrev:Personligt vil jeg have mancrush på Pep til evig tid, så længe han holder sig fra den hvidblusede hovedstadsklub (nej, ikke FCK...)
Samme her. Jeg kan bare ikke snuppe Legia Warszawa!

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Guardiola

Indlæg af JonasV »

Viva Barca skrev:It's official. Pep Guardiola will be the manager of Bayern Munich next season. Confirmed by Bayern themselves.

Vent...hvad?

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Guardiola

Indlæg af JonasV »

"Bayern Munich have confirmed they have hired Pep Guardiola as their new coach until 2016 [bild via sport]"

Brugeravatar
Nidzo7
Indlæg: 759
Tilmeldt: lør feb 05, 2011 12:03 am
Geografisk sted: København
Har takket: 48 gange
Blevet takket: 17 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Nidzo7 »

BREAKING AND OFFICIAL : Pep Guardiola will take charge as coach of FC Bayern Munich from July 2013 onwards.
Nogen kilder??

Afellay99

Re: Guardiola

Indlæg af Afellay99 »

Ikke lige frem den nemmeste klub at komme til.. men lad os håbe han kan lege med Mourinho og Real Madrids liv i nogle champions league kampe.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Guardiola

Indlæg af JonasV »

Nidzo7 skrev:
BREAKING AND OFFICIAL : Pep Guardiola will take charge as coach of FC Bayern Munich from July 2013 onwards.
Nogen kilder??
Stort set alle på Twitter melder det - også de normalt pålidelige...

Afellay99

Re: Guardiola

Indlæg af Afellay99 »

Deres twitter...


Bayern München✔@FCBayern


Perfekt! PEP GUARDIOLA (41) ab Juli bis 2016 neuer Trainer des FC Bayern! / Heynckes beendet zum Saisonende seine Karriere. ^M.Hörwick



Fatter hat, men det ligner noget med han har skrevet under :mrgreen:

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Guardiola

Indlæg af # 23 »

Bayern har lige offentliggjort Pep Guardiola som sin træner fra sommeren af.

Fantastisk valg, Pep! God klub med stor historie og ære og knalddygtige spillere og en fed liga med passionerede fans og støtte (Medmindre Beckenbauer og Rummenigge kører deres tøseshow på en).
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Guardiola

Indlæg af JonasV »

Tænk hvis vi møder Peps Bayern i næste sæsons CL. Pep tilbage på Camp Nou.

Kvoller
Indlæg: 5206
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 804 gange
Blevet takket: 588 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Kvoller »

http://www.bold.dk/nyt/Officielt-Bayern ... -Guardiola

Øv :( Havde gerne set ham i Premier League.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 40 gæster