Guardiola

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Piquénbauer »

Man skal forresten ikke glemme at Pep og Pique havde et ret anstrengt forhold og at Pep faktisk ønskede at sælge ham.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Piquénbauer »

Visca El Barca skrev:
Piquénbauer skrev:Og i skal være velkommen til at komme med et eksempel på at Barca, Real eller Bayern har solgt en af deres vigtigste spillere indenfor de sidste 5 år. Den eneste jeg kan komme i tanke om er Di Maria som på trods af at være et stort aktiv på banen aldrig blev anset som en stjerne.
Så nu er det, de sidste 5 år. Der render spillere i Real, som er skiftet fra en af de bedste klubber. Og de var bærende spillere og vigtige folk. Tag et kig på holdet.
Jeg snakker om toppen af poppen. Barca, real og bayern sælger ikke deres bærende spillere.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Visca El Barca »

Guardiola skrev:City har pengene, et spændende projekt, super rammer - og nu en super tryner (tastefejl med lod den stå, kan godt lide ordet) med vel verdens bedste ry. Det er netop den sidste faktor, som kan lokke nogle spillere til.

Hvad har City af titler de seneste 10 år? 2 ligatitler, 1 FA-cup og 1 liga-cup? Mon ikke den liste bliver udbygget markant i løbet af de næste par sæsoner.
Lige præcis. Og det her er altså fodboldens verden. ALT kan ske. Nu siger Pique jo, at han elsker barca og vil stoppe med at spille fodbold på topniveau (angiveligt), hvis Barca ikke vil ham mere. Men dette kan meget meget hurtigt ændre sig til, "selvom Barca er mit hjem og det var svært, så ville jeg ikke muligheden for at arbejde med Pep igen, lade gå forbi. Ligesom det er mit ønske at vise, jeg godt kan begå mig i P.L". Noget i den stil. At der så kan være tusinde andre gode årsager til han skifte, er så noget andet.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Visca El Barca »

Piquénbauer skrev:
Visca El Barca skrev:
Piquénbauer skrev:Og i skal være velkommen til at komme med et eksempel på at Barca, Real eller Bayern har solgt en af deres vigtigste spillere indenfor de sidste 5 år. Den eneste jeg kan komme i tanke om er Di Maria som på trods af at være et stort aktiv på banen aldrig blev anset som en stjerne.
Så nu er det, de sidste 5 år. Der render spillere i Real, som er skiftet fra en af de bedste klubber. Og de var bærende spillere og vigtige folk. Tag et kig på holdet.
Jeg snakker om toppen af poppen. Barca, real og bayern sælger ikke deres bærende spillere.

:lol: :lol: :lol:
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Luis Enrique
Indlæg: 1085
Tilmeldt: fre maj 04, 2007 11:55 am
Har takket: 85 gange
Blevet takket: 105 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Luis Enrique »

Piquénbauer skrev:Og i skal være velkommen til at komme med et eksempel på at Barca, Real eller Bayern har solgt en af deres vigtigste spillere indenfor de sidste 5 år. Den eneste jeg kan komme i tanke om er Di Maria som på trods af at være et stort aktiv på banen aldrig blev anset som en stjerne.
Det vil vel altid være en definitionssag. Real solgte Özil og Higuain. Vi solgte Fàbregas og Alexis. Bayern har ikke solgt etablerede spillere i flere år, hvilket netop er en af deres udprægede styrker. De har et meget sammenspillet hold. De har dog solgt spillere som Goméz og Mandzukic.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg vil forresten stadig gerne vide hvorfor barca skulle sælge sin bedste cb for at bytte ham ud med et talent i en handel der i sidste ende ville gå i ca 0 økonomisk?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Guardiola »

Pique har fortid i United. Så ville blive lagt for had ved et skifte til City, allerede inden han havde kommet med kontroversielle udtalelser. Tror dog ikke det skræmmer Pique. Men jeg kan ikke rigtig se ham skifte. Han må have det som blommen i et æg i Barca.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Piquénbauer »

Luis Enrique skrev:
Piquénbauer skrev:Og i skal være velkommen til at komme med et eksempel på at Barca, Real eller Bayern har solgt en af deres vigtigste spillere indenfor de sidste 5 år. Den eneste jeg kan komme i tanke om er Di Maria som på trods af at være et stort aktiv på banen aldrig blev anset som en stjerne.
Det vil vel altid være en definitionssag. Real solgte Özil og Higuain. Vi solgte Fàbregas og Alexis. Bayern har ikke solgt etablerede spillere i flere år, hvilket netop er en af deres udprægede styrker. De har et meget sammenspillet hold. De har dog solgt spillere som Goméz og Mandzukic.
Ja det breddespillere. Jeg snakker om bærende spillere. Og dem ser du ikke Barca, Real og Bayern sælge. Eller det har du i hvert fald ikke gjort i flere år.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Visca El Barca »

Piquénbauer skrev:Man skal forresten ikke glemme at Pep og Pique havde et ret anstrengt forhold og at Pep faktisk ønskede at sælge ham.
Husk at det aldrig er blevet dokumenteret! Slet slet ikke faktisk. Det var bare rygter, med ikke så stærke beviser. Og mon ikke både Pep og Piqué har lært noget siden da?
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Piquénbauer »

Det skal jeg ikke kunne sige. Men kan stadig ikke se et eneste argument for at barca eller pique skulle være interesseret i en handel.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Visca El Barca »

Så Özil var simpelthen en breddespiller? Alexis også? Di Maria (som ansås for at være den bærende spiller i deres C.L triumf), hvilket hans pris også indikerer. Der render også en Kroos rundt i Real, som netop skiftede fra Bayern, selvom han havde spillet en stor rolle i deres Treble, var klubbens produkt og utrolig populær i Bayern.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Piquénbauer »

Ja det var det. Ingen af de spillere blev set som stjerner.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Luis Enrique
Indlæg: 1085
Tilmeldt: fre maj 04, 2007 11:55 am
Har takket: 85 gange
Blevet takket: 105 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Luis Enrique »

Piquénbauer skrev: Ja det breddespillere. Jeg snakker om bærende spillere. Og dem ser du ikke Barca, Real og Bayern sælge. Eller det har du i hvert fald ikke gjort i flere år.
Som nævnt er det vist en definitionssag. De fire nævnte må vist alle siges at have spillet fortrinlige/fremragende sæsoner i hver deres klub, den sidste sæson inden de blev solgt.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Skydefinten »

Guardiola skrev:Pique har fortid i United. Så ville blive lagt for had ved et skifte til City, allerede inden han havde kommet med kontroversielle udtalelser. Tror dog ikke det skræmmer Pique. Men jeg kan ikke rigtig se ham skifte. Han må have det som blommen i et æg i Barca.
Tror Pique får lang snor i Barca af sin tryner.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Visca El Barca »

Piquénbauer skrev:Det skal jeg ikke kunne sige. Men kan stadig ikke se et eneste argument for at barca eller pique skulle være interesseret i en handel.
Ja for du læser dem ikke. Der er jo argumenteret for, hvorfor det kan komme på tale. Argumenter er der nok af, at du tror noget andet, er bare din opfatning og anskuelse af situationen. Det er jo det, vi kan. vi kan aldrig have 100% viden omkring hvad der sker i klubberne. Man kan kun gisne om ting, udfra hvad man har set tidligere og hvordan tingene normalt er skruet sammen.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 51 gæster