Guardiola

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Indlæg af Blaugrana92 »

Fantastisk at høre Mourinho nu, med at Ingla lyver. Han har simpelthen bare ikke nosser og stolthed nok til at gå ud og indrømme at Barca afviste ham, og det fryder mig! :D

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Indlæg af Blaugrana92 »

Blaugrana92 skrev:Fantastisk at høre Mourinho nu, med at Ingla lyver. Han har simpelthen bare ikke nosser og stolthed nok til at gå ud og indrømme at Barca afviste ham, og det fryder mig! :D
Ej, øv, øv, øv, øv. Så blev han sgu bare fejlciteret, Ingla. :(

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Indlæg af Bager »

Jeg er helt enig. Når man læser om alle de nye tiltag, så får man indtrykket af at Guardiola ved hvad han laver. Dejligt at der kommer styr på holdet igen. Nu håber jeg bare det kommer til udtryk på banen for det er i sidste ende dét det kommer an på.
Visca el Barca

Rocco

Indlæg af Rocco »

Forza-Barca skrev:Ja, jeg blev også imponeret over de massive indgreb og forandringer for spillerne.. At træningen nu f.eks. foregår på Mini Estadi er et smart træk, og tror i så at det betyder at man lettere vil kunne overvære træningen, jeg tænker på om Barca åbner portene så man kan sidde på tilskuerpladserne og overvære træningen i stedet for gennem et hegn som tilfældet var ved La Masia? Han lader også til at gøre uhyggelig meget ud af det sociale, og at spillerne nu tilbringer den halve dag sammen, ser jeg KUN som en fordel! F.eks. at de nu spiser morgenmad og frokost sammen, og kan gå og snakke med hinanden under den 10 min. gåtur til Estadi...
Pep har imponeret mig ind til videre!
Pep har flyttet træningen til Mini Estadi, for at spillerne skal træne mere isoleret. Han mener at de mange tilskuere er til gene for spillerne, hvilket han jo nok har ret i.

Rocco

Indlæg af Rocco »

Forza-Barca skrev:Når jeg troede at det måske var meningen at det skulle være til gavn for publikum... Bliver man ikke en LILLE smule upopulær når man lukker træningen helt for offentligheden.?
Det tror jeg Pep er ligeglad med. Tror mest han tænker på hvad der er bedst for spillerne. Nogle af træningerne vil dog være tilgængelige for tilskuere.

JBN
Indlæg: 54
Tilmeldt: tirs aug 08, 2006 11:30 am
Geografisk sted: Barcelona
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 7 gange

Indlæg af JBN »

Måske bliver han upoulær, men men men hvis vi nu spiller drømme bold og vinder alt, så er alle jo glade og vil hylde ham for hans beslutning om at give spillerne mere ro til træning.

gunnar21

Indlæg af gunnar21 »

Indtil videre syntes jeg han har været ringe. Han skifter alt for mange spiller til hver kamp de når aldrig at blive spillet sammen når han gør det. men håber da stadig at det bliver bedre for han er en mand med et stort barca hjerte og vil gøre alt for klubben. så håber snart han finder en start 11er som spiller næsten hver gang. selvfølgelig skal der skiftes engang imellem for det er en lang sæson

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Indlæg af Brombi »

gunnar21 skrev:Indtil videre syntes jeg han har været ringe. Han skifter alt for mange spiller til hver kamp de når aldrig at blive spillet sammen når han gør det. men håber da stadig at det bliver bedre for han er en mand med et stort barca hjerte og vil gøre alt for klubben. så håber snart han finder en start 11er som spiller næsten hver gang. selvfølgelig skal der skiftes engang imellem for det er en lang sæson
han skal da lige finde det rigtige hold?! plus, han har vundet de sidste 5 kampe. Han har givet hele holdet håb om at vinde selvom der mangler et par minuter af kampen? Men du syns simpelthen at han har været ringe fordi han skifter for mange spillere ud? :)

emo
Indlæg: 17789
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Indlæg af emo »

I FR debut sæson havde vi efter 5 kampe 9 point og en målscorer på 5-3.

I Guardiolas debut sæson har vi efter 5 kampe 10 point og en målscorer på 12-6.

Disse to sæson start minder meget om hinanden, men det er ikke fair at dømme en træner efter blot 5 liga kampe og 2 chl kampe.

Efter 10 kampe var FR oppe på 16 point, lad os se hvad Guardiola har opnået efter 10 kampe.

Det jeg mest er urolig for er , at vi intet kan uden Messi. Hvis han ikke var kommet ind idag havde vi aldrig vendt kampen. Skræmmende.

messi19

Indlæg af messi19 »

messi er jo bare fantastisk . . . hva skal man ellers sige. Det er bare synd at han nemt bliver skadet . . . det var også derfor at Pep lod ham starte ude . . . han skal altså have en pause for ikk at blive skadet :D

emo
Indlæg: 17789
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Indlæg af emo »

Hvor er det smukt at se...

"Han har skabt Europas farligste hold" , og med et billede af Guardiola øverst, så fandes smukt.

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/ud ... 084187.ece

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Indlæg af Brombi »

Nogen der ved noget om Tito Vilanova ? Jeg tror umiddelbart at han er rigtig god :P

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Indlæg af zqa »

Billede

8)
#jesuisSheep

XaviHernandez

Indlæg af XaviHernandez »

zqa skrev:Billede

8)
Haha klasse..! :D

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Indlæg af zqa »

zqa skrev:Tror nu at han får os på rette køl. Han er en leder.
Fuc* I'm good.
#jesuisSheep

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 24 gæster