10 - Lionel Andrés Messi

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af MessiPogba »

Piquénbauer skrev:Laporta skal lukke.
Ifølge Mundo Deportivo har Laporta stoppet sin kritik af Bartomeu efter at have set en dansk Barca-fan ved navn Piquénbauer på et dansk Barcelona-forum sige, at han skal lukke.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7321
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1925 gange
Blevet takket: 1147 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Dytrax »

Det ville være kronen på Bartomeus skaberværk: Sende Messi til City.

Tror ikke det kommer til at ske, men gyser ved tanken om at det måske kan blive virkelighed. Så laver jeg en tripple Maude og bliver i sengen i et par år.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Piquénbauer »

MessiPogba skrev:
Piquénbauer skrev:Laporta skal lukke.
Ifølge Mundo Deportivo har Laporta stoppet sin kritik af Bartomeu efter at have set en dansk Barca-fan ved navn Piquénbauer på et dansk Barcelona-forum sige, at han skal lukke.
Der fik du mig godt nok. Av av av.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Blaugrana92 »

Piquénbauer skrev:Laporta skal lukke.
Hvorfor? Jeg tror da, at han har ret. Jeg tror ikke, at Messi har mere tålmodighed for så vidt angår Bartomeu og Co. Der skal en ny ledelse til, hvis der skal rettes op på den her synkende skude.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Piquénbauer »

Fordi Laporta er sunket ned på Barto niveau hvor der ikke bliver lavet andet end sendt stikpiller afsted. Det er trættende og en af grundene til at han tabte valget.

Jeg er træt af det her pladder. Kom med nogle løsninger i stedet. Det kan man da i det mindste bruge til noget.

Omkring Messi så ved jeg ikke noget som helst og derfor venter jeg med at udtale mig om det.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Visca El Barca »

Hvad menes der med, "kom med loesninger". Laporta siger det selv, Bartomeu skal gå af, her mener han jo hele ledelsen, så der kan blive et valg.

Skal Laporta fortaelle Bartomeu, hvordan han skal styre klubben. Lave en plan for dem, en strategi? Hans loesning er at man starter med at få denne ledelse vaek.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Piquénbauer »

Ja det skal han! Han skal fortælle tilhængerne hvordan man kommer videre, hvad hans plan er.

Det burde stå klart for Laporta at disse personangreb ikke virker.

Og det kommer fra en der ligeså gerne vil have at ledelsen skal fucke af. Jeg kan bare ikke se det der virke.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af klogfyr »

Hvis du så hans lange interview her den anden dag, så fortæller han jo faktisk, hvordan han ønsker at styre klubben.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Piquénbauer »

Det gjorde jeg ikke. Men stærkt! Godt at han får det med...
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af MessiPogba »

Platon skrev:Fra barcastuff:

Manchester City have denied the reports from France suggesting that they were willing to pay 300m to sign Messi #fcblive [md]
Jeg ved ikke, om det, jeg har læst her for nogle minutter siden på Twitter har forbindelse til ovenstående, eller om dette er en helt ny historie.

Men ifølge Twitter og andre rygter, så skulle Citys arabiske ejere have sagt til BeIN Sport, som er arabisk ejet, at City vil smadre verdensrekorden og aktivere Messis frikøbsklausul og hente Messi nu. De vil betale 275 mio. pund for Messi.

I så fald ovenstående er sandt, så må det være. at Messi og hans repræsentanter har sagt til City, de er interesseret i et skifte. Det ville være noget amatøragtigt, hvis man har sagt ovenstående, og så Messi ikke selv vil skifte.

Ederson
Kompany - Stones - Otamendi
Walker/Sterling - de Bruyne - Fernandinho/Gündogan - D. Silva - Sane/Mendy
Aguero/Jesus - Messi

Hold kæft et hold man. Forsvaret kunne godt lige bruge en mere måske, og Ederson er stadigvæk et ubsekerevet blad, men fra midtbanen og op efter, så er det et sygt hold.

EDIT: Har undersøgt nærmere og det er falskt. Der er intet hold.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2824
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 179 gange
Blevet takket: 425 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Norbit »

Hold kæft jeg kommer til at savne Messi. Flyv lille fugl, flyv..
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

PuyolErGud
Indlæg: 10771
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 600 gange
Blevet takket: 577 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af PuyolErGud »

Egzon skrev:Hold kæft jeg kommer til at savne Messi. Flyv lille fugl, flyv..
Sikke da noget vrøvl at skrive, når der intet konkret er om det.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af A$AP »

Lol, det sker ikke. Ingen chance.

FCBSOCI
Indlæg: 2473
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1201 gange
Blevet takket: 536 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af FCBSOCI »

Jeg tror og håber, at Messi bliver i Barca. Men hvad med næste sommer? Messi virker meget loyal over for sin klub, men der er en grænse for alting. Hvis Barca ikke får købt rigtigt ind i det vindue, der lukker snart, så vil Messi måske vælge at tage til City. Vi ved jo dybest set ikke om han gør sig disse overvejelser. Vi kan alene spekulere i det.

Ronaldo vinder jo nok Ballon D'or, uanset hvad vi måtte mene (fordi han vandt både La Liga og CL). Sker det, så står Messi og Ronaldo hver med fem Ballon D'or. Derfor kan det vel ikke udelukkes, at hvis Messi vægter personlig hæder højt (har som mål at blive anset som den bedste spiller gennem tiderne), så vil han vælge en klub, hvor han har gode chancer for at vinde ligaen og CL, og dermed (sandsynligvis) Ballon D'or. Det er en personlig hædersbevisning, men i praksis gives den til en spiller, som (også) har opnået resultater med sit hold.

Desuden vil det i forhold til personlig hæder måske være en fordel, at Messi også viser, at han kam dominere i PL. Perosnligt synes jeg, at det er noget pjat, men man støder gang på gang på argumentet om, at Messi fortsat mangler at bevise sig i en af de øvrige store ligaer.

Kort sagt: Vi kan reelt ikke vide, hvad Messis planer er. Når det er sagt, skal Barcas ledelse - efter min opfattelse - gøre ALT hvad de kan for at holde på Messi. Jeg hyler ikke i kor med dem, der mener, at vi skal opfordre Messi til at rejse til en ny klub.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5505
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 578 gange
Blevet takket: 570 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Men Man City er ikke bedre for Messi hvis han vil vinde personlig hæder... det kan jeg ikke se. City har ikke større chancer for at vinde chl end Barca - selv med nuværende trup.

City vinder nok heller ikke mesterskabet i prl. Chelsea tager den igen.

For Messi betyder balon Dor ikke nær så meget som VM 2018.. det er det Messi går efter.. endelig at vinde det vm som hans landsmænd og faktisk hele verden forlanger af ham for at blive respekteret for sine fodbold bedrifter.

Balon Dor, den gyldne støvle etc af personling hæder betyder ikke meget i forhold til at genvinde mesterskabet med Barca og chl og vm...

Hvad skal han i City for det?
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 30 gæster