10 - Lionel Andrés Messi

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

PuyolErGud
Indlæg: 10717
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 598 gange
Blevet takket: 574 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af PuyolErGud »

Det er ikke ham. Selvom han hedder Benjamin. Han er 5 år Agüeros søn. Og sorthåret.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Piquénbauer »

Billede

Held og lykke med at spille med den der på søndag. Det må satme gøre nas at have en skinnebensbeskytter til at sidde oveni den.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Jakob
Indlæg: 452
Tilmeldt: lør aug 11, 2012 12:34 pm
Geografisk sted: Aalborg
Har takket: 7 gange
Blevet takket: 12 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Jakob »

Jeg må også erkende, at jeg virkelig synes det er at lege med ilden, når man inficerer et så gudsbenådet venstre ben med blæk.
Marco van Basten: “Messi can play anywhere.. Even in water.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Brombi »

Ikke at jeg tror det er derfor, men han er også kun dalet i niveau siden den første tattoo på benet :)

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af A$AP »

Det skulle ikke undre mig hvis Lucho vælger at bænke Neymar og Messi til kampen mod Sociedad, da det er de to der kommer senest hjem. De er tilbage 2 dage før kampen. Pep, Tito og Tata vandt aldrig på udebane mod Sociedad, så det bliver overhovedet ikke nogen nem kamp. Har stadig mareridt fra kampen i sidste sæson.

Btw, Mascherano skulle også rigtig have været tilbage på samme tidspunkt som Messi og Neymar, men han var tilbage og trænede med holdet i dag, han er så dejlig.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Brombi »

Tror enten det var Pep eller Henry der sagde, at Messi var en humørspiller. Det handlede om at sørge for at han var glad og motiveret, så ville han kunne smadre al modstand. Hvis Messi er glad og motiveret når han kommer tilbage, er jeg ligeglad med at han kommer forsent.

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Kubala »

Mener ikke, at Pep snakkede om at holde Messi glad og motiveret, men derimod om, at man skal bygge hele spillet omkring Messi, altså skal han være centrummet for konceptet, for så vil både holdet have succes og man vil også få det bedste ud af Messi.

Brugeravatar
Fantomet
Indlæg: 263
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 2:24 pm
Geografisk sted: Aarhus V med 2 A'er.
Har takket: 14 gange
Blevet takket: 3 gange
Kontakt:

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Fantomet »

Hvad gør Messi ?

2½ år til den næste mulige kollektive titel er lang tid i Messis alder og individuelt på toppen af verden. Var jeg Messi, ville jeg nok høre på, hvad Pr. League og PSG kunne tilbyde.

I mine øjne er holdet allerede ved at falde lidt sammen, og CAS´ afgørelse betyder både udeblivelse af nødvendig fornyelse og kvalitet samt et knæk til motivation og maksimering af konkurrencementalitet.

emo
Indlæg: 17784
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 804 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af emo »

Messi's kæreste, Antonella Roccuzzo, har lagt et foto op på Instagram, hvor man ser deres lille søn, Thiago i færd med at farvelægge fars ben med en rød tusch. Men samtidig med sønnens 'kunst' afsløres den permanente tusch, som Barcelona-stjernen har på benet. Og den er ikke bare smagløs. Den er talentløs.

Skal man umiddelbart dømme ud fra det, som vises i tatoveringen: en rose, et sværd, en fodbold og nummeret ti, må tatoveringen være designet af Thiago.
Eb.dk, joooo deeeet !
Allez...

ulrich
Indlæg: 1705
Tilmeldt: ons sep 01, 2010 1:47 pm
Har takket: 275 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af ulrich »

Jep. Den "journalist" har meldt sig ind i kampen om årets dummeste artikel. Og allerede 1. januar.

Impressive!

Brugeravatar
Tolquhon
Indlæg: 824
Tilmeldt: man jul 21, 2008 12:49 pm
Geografisk sted: Aberdeenshire, Skotland
Har takket: 73 gange
Blevet takket: 129 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Tolquhon »

Fantomet skrev:Hvad gør Messi ?

2½ år til den næste mulige kollektive titel er lang tid i Messis alder og individuelt på toppen af verden. Var jeg Messi, ville jeg nok høre på, hvad Pr. League og PSG kunne tilbyde.

I mine øjne er holdet allerede ved at falde lidt sammen, og CAS´ afgørelse betyder både udeblivelse af nødvendig fornyelse og kvalitet samt et knæk til motivation og maksimering af konkurrencementalitet.
Wait, what? Du har altså dømt os ude af kampen om titler de næste 2½ år? Ok then... :roll:

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Brombi »

Hvis jeg var neutral fan ville jeg gerne prøve at se Messi i prl :)

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5491
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 574 gange
Blevet takket: 561 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Tolquhon skrev:
Fantomet skrev:Hvad gør Messi ?

2½ år til den næste mulige kollektive titel er lang tid i Messis alder og individuelt på toppen af verden. Var jeg Messi, ville jeg nok høre på, hvad Pr. League og PSG kunne tilbyde.

I mine øjne er holdet allerede ved at falde lidt sammen, og CAS´ afgørelse betyder både udeblivelse af nødvendig fornyelse og kvalitet samt et knæk til motivation og maksimering af konkurrencementalitet.
Wait, what? Du har altså dømt os ude af kampen om titler de næste 2½ år? Ok then... :roll:
Det er jo et urimeligt postulat...

Sidste sæson - med vaklende forsvar - var vi:
Et enkelt mål i ligaen i allersidste kamp fra at vinde La Liga...
Et stolpeskud af Neymar - istedet for et mål - fra evt. at komme CDR finalen..
Et enkelt mål mod Ath. Madrid i Champions League fra at komme i Chl. semi finalen

I år har vi forstærket forsvaret, midtbanen og angrebet. selvfølgelig kan vi vinde titler med det hold vi har.

De hold der ligger i den absolutte top af Europa (Chelsea, Bayern og Real Madrid) får også udsving i den næste halvsæson (se blot Chelsea i går!!) - på en god dag vinder vi over dem.

I øjeblikket synes jeg vi ligger lige under den absolutte top - på linje med feks. Man city og PSG.

Vi mangler i mine øjne mest af alt en verdensklasse midtbane spiller ala Hazard, Cesc eller Goetze for at kunne komme op i den absolutte top.. underforstået at Suarez begynder at score mål i ligaen selvfølgelig.

Messi skal ingen steder!
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8344
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 636 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Michman »

Billede
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Drake
Indlæg: 4330
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2587 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Drake »

Billede
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 40 gæster