Guardiola

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Muddi12345
Indlæg: 1466
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 4:47 pm
Geografisk sted: Camp Nou
Har takket: 40 gange
Blevet takket: 74 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Muddi12345 »

Visca El Barca skrev:Vi kan vel alle blive enige om, at han ikke har sagt op?. Han forlænger ikke sin kontrakt, men han er jo stadig Barca træner, indtil sæsonen slutter.
Han forlænger, og er selvfølgelig træner resten af sæsonen, men det er jo det samme som at sige op eller sige stop..

Det bliver et toptændt Bilbao mandskab vi skal møde i CDR..
"Carrick was faced with Xavi and Iniesta coming past him, and Messi in behind him. That’s 3rd, 2nd and 1st in the 2010 World Footballer of the Year award forming a triangle around him. He desperately needed help".

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Guardiola

Indlæg af Elbarca »

Rijkaard startede noget smukt og pep fuldendte det. Den næste træner vil næsten kun kunne ødelægge dét som har fungeret så godt. Tror det går galt med en udenlandsk træner. En af klubbens egne ville have en chance for at videreføre det, men er ikke sikker på hvem det skulle være.

Det vil næsten gøre for ondt med et Barca uden pep

Brugeravatar
Muddi12345
Indlæg: 1466
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 4:47 pm
Geografisk sted: Camp Nou
Har takket: 40 gange
Blevet takket: 74 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Muddi12345 »

Elbarca skrev:Rijkaard startede noget smukt og pep fuldendte det. Den næste træner vil næsten kun kunne ødelægge dét som har fungeret så godt. Tror det går galt med en udenlandsk træner. En af klubbens egne ville have en chance for at videreføre det, men er ikke sikker på hvem det skulle være.

Det vil næsten gøre for ondt med et Barca uden pep
Jeg tror også det går galt med en udenlandsk træner desværre.. Og har også svært ved at se en kompetent afløser, er ikke sikker på nogen af de interne har det der skal til..
Men jeg synes faktisk, som du også siger, at det gør rigtig ondt at tænke på Barca uden Pep...
"Carrick was faced with Xavi and Iniesta coming past him, and Messi in behind him. That’s 3rd, 2nd and 1st in the 2010 World Footballer of the Year award forming a triangle around him. He desperately needed help".

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Visca El Barca »

Raul (Schalke, ex-Real Madrid): "Future of Guardiola? Football needs Guardiola and he'll make the best decision." [via as marca]
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Quaresma »

Sportens gentleman number one!
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Squix

Re: Guardiola

Indlæg af Squix »

Som man ikke troede ugen kunne blive værre!

Hvis Pep smutter, så bliver man da for alvor knust!

Pep, please, don't do it!

fidanho
Indlæg: 553
Tilmeldt: ons jul 30, 2008 7:28 pm
Geografisk sted: Esbjerg
Har takket: 34 gange
Blevet takket: 49 gange

Sv: Guardiola

Indlæg af fidanho »

han forlænger. you heard it here first!
Trust me, when i woke up today, I had no plans to be awesome, but shit happens

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Guardiola

Indlæg af emo »

"I morgen vil han fortælle sin beslutning. Lige nu ved vi ikke noget om, hvad han beslutter sig for. Nogle er meget pessimistiske, men vi ved ikke noget," siger Juan Manuel Diaz til sporten.tv2.dk
Der er en lille flamme der stadig brænder... lad den ikke gå ud !
"Det, vi kan se, er, at den portugisiske træner (Villas-Boas, red.) via sine pressefolk har udtalt, at han er rigtig interesseret. Han har været med til træningen her på det seneste og set Barcelona træne," siger Juan Manuel Diaz til sporten.tv2.dk
Skulle Bielsa takke nej, mener goal.com at vide, at Barcelona vil hente den næste træner i egne rækker.

Her nævnes både den nuværende assistenttræner, Tito Vilanova, den nuværende Roma-træner og forhenværende Barcelona-spiller Luis Henrique og den tidligee ungdomstræner Oscar Garcia.
Det varmer lidt at man har så meget tro på sine egne folk. Alt rygter, men fine at læse.
Allez...

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Visca El Barca »

[iUnless Guardiola changes his mind last minute, Barcelona will on Friday announce the coach will leave the club. [catalunya radio]][/i]
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Bager »

# 23 skrev:Jeg tror, i tilfælde han stopper, takker ja til et assistent post hos Manchester United, så han kan lære lidt flere kneb og tricks af selveste Sir Alex Ferguson og for så derefter at overtage United på egen hånd, når Fergie stopper om 2 års tid.
Skulle Pep blive assistent i Man U? Ej, nu må du lige styre dig. Hvis du har set de sidste to ud af tre CL-finaler, så vil du vide hvem der skulle lære lidt af hvem her. Og hvorfor snakker folk om at Man U skulle være den hellige gral at være træner i? Det forstår jeg virkelig ikke. Givet, det er nogle store sko der skal udfyldes efter Alex F, men klubben er jo ikke specielt interessant.
Visca el Barca

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Kubala »

Det var så det sidste jeg ville høre, altså nu blev sæsonen ikke som den skulle blive, og oven i det, så stopper Pep. Jeg har været så fortrøstningsfuld omkring Pep's forlængelse at jeg kiggede frem mod næste sæson med begejstring, men har fået den største mavepuster.


Hvad går galt, altså uden Pep, så bliver Barca ikke den samme, og frygter lidt at den næste mand kommer og ødelægger vores koncept eller laver radikale ændringer, hvilken jeg absolut ikke ønsker.


Forlæng Pep, og vi vil følge dig i modgang og medgang, det har jo fansene vist de seneste to kampe, hvor spillerne modtog klapsalver, selvom vi røg ud af CL og tabte til FC Portugal, som resulterede i at vi tabte mesterskabet. Det er sjældent at se den form for opbakning, og det viser at der er nye tider i catalonien, og at ånden er blevet stærkere. Hvorfor stopper han nu, altså tage et år til og give FC Portugal øretæver, selvom jeg håber at han blev for evigt, så sker det ikke, men han skal da slutte med at genvinde ligaen og CL, og så kan han passende sige at: "jeg stopper nu", det vil da være blæret end at stoppe nu.


Jeg må sige at jeg er fuldkommen knust, altså fuck den her sæson, men Pep skulle ikke stoppe, ville se ham blive lidt længere.

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Kubala »

Jeg bilder mig selv ind at Pep forlænger med en to-treårig kontrakt indtil kl.11, og det er bare spin og røgslør, da jeg ikke kan klare tanken om at han stopper.

Madbassen
Indlæg: 1431
Tilmeldt: ons maj 05, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Valby
Har takket: 156 gange
Blevet takket: 49 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Madbassen »

Lige nu kan man få odds 2,70 (betsafe) på, at Pep ikke er træner i FC Barcelona d. 01/09/12. 1,40 på, at han stadig er. Burde man smide sine sidste sparepenge efter, at han ikke er træner på det tidspunkt. Det ville være sådan en win-win situation, selvom jeg godt ved, hvad jeg helst ville ønske.
Soci nummer 122.432

Barça - RCD Espanyol 1-0 (Z. Ibrahimović pen.)
F.C. København - Barça 1-1 (L. Messi)
Barça - Arsenal F.C. 3-1 (L. Messi, Xavi H., L. Messi pen.)
Barça - Real Madrid C.F. 2-1 (J. Mathieu, L. Suarez)

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15189
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1716 gange
Blevet takket: 1141 gange
Kontakt:

Re: Guardiola

Indlæg af Lopezzz »

[cat3/ Pep Guardiola has decide to coach Fc Barcelona in next season.[catalunya radio]
:eek:
MDCCCXCIX

vamosbarca

Re: Guardiola

Indlæg af vamosbarca »

øhh?lopezz hvor har du hørt det

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 40 gæster