Guardiola

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Culé
Indlæg: 1319
Tilmeldt: ons mar 07, 2012 7:38 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 35 gange
Kontakt:

Re: Guardiola

Indlæg af Culé »

Mit personlige håb er at man henter Luis Enrique hjem der ikke lader til at lykkes med sit projekt i Roma. Han har vist at han også er tilhænger af fodbold med mange pasninger og det at have stor boldbesidelse, så tror ikke at han ville have de store problemer ved at overtage jobbet.

Og så har jeg, ligesom i andre tilsyneladende også, en eller anden "thing" for Villas-Boas. Man kunne tydeligt fornemme, selvom at man var meget på afstand af hans projekt i Chelsea, hvordan han arbejder i dybden og med selv den mindste detalje. En lettere perfektionistisk træner (ligesom Pep i øvrigt), villle jeg bestemt ikke have noget imod fik jobbet.

Som Barca fans går vi virkelig et par spændende måneder i møde. Ser virkelig frem til at se hvordan det hele ser ud den 1. september! :smile:

Brugeravatar
Culé
Indlæg: 1319
Tilmeldt: ons mar 07, 2012 7:38 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 35 gange
Kontakt:

Re: Guardiola

Indlæg af Culé »

Men der er jo tydeligvis generelt mange spændende trænernavne i spil og de fleste af dem vil jeg have tillid til, så er faktisk ikke så nervøs for fremtiden. :!:

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Guardiola

Indlæg af emo »

Det ville være rart eller romantisk at blive indenfor klubben, så Enrique er en mulighed, ligesom Garcia. En anden jeg har læst lidt om kunne være Luis Milla som træner det spanske ungdoms-landshold.

Den bedste, Xavi som spillende-træner, Pinto som assistent. Men ser da gerne Tito blive i klubben på trods af Pep smutter.
Allez...

Brugeravatar
Culé
Indlæg: 1319
Tilmeldt: ons mar 07, 2012 7:38 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 35 gange
Kontakt:

Re: Guardiola

Indlæg af Culé »

emo skrev:Det ville være rart eller romantisk at blive indenfor klubben, så Enrique er en mulighed, ligesom Garcia. En anden jeg har læst lidt om kunne være Luis Milla som træner det spanske ungdoms-landshold.

Den bedste, Xavi som spillende-træner, Pinto som assistent. Men ser da gerne Tito blive i klubben på trods af Pep smutter.
Luis Milla er ham U21-landstræneren der stod/står i spidsen for Spanien under EM-slutrunden i Danmark sidste sommer ik? I så fald er jeg enig i, at han også kunne virke spændende... :smile:

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: Guardiola

Indlæg af B-Freak »

I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Guardiola

Indlæg af emo »

@ Culé

Jo, det er netop ham.
Allez...

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Visca El Barca »

Ingen kan nå Pep til sokkeholderne, det er helt sikkert. Hvorfor kan han ikke bare fortsætte?. Jeg håber hans lille datter beder ham om at fortsætte og han fortsætter. Eller noget. Ja jeg er desperat.

Det er stadig underligt, at hans stab har forlænget, når han selv ville smutte. Det er altså folk, som han mere eller mindre selv har håndplukket, og jeg tror han meget gerne vil have dem med sig til sit næste job. Men hvis han tager et års pause, så passer det jo meget fint med at de er her et år, og så smutter de også, når Pep genoptager sin trænerkarriere. De har vidst skrevet under for et år.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15189
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1716 gange
Blevet takket: 1141 gange
Kontakt:

Re: Guardiola

Indlæg af Lopezzz »

Ham der Löw er den klammeste træner nogensinde.
Føøøj for satan :mad:
[youtube]UHE4eQIfA6A[/youtube]

[youtube]dIvXyu1N5Yw[/youtube]
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15189
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1716 gange
Blevet takket: 1141 gange
Kontakt:

Re: Guardiola

Indlæg af Lopezzz »

Luis Enrique og Eusebio er mine 2 foretrukne trænere hvis Pep stopper.
Alt andet vil tage evighed at acceptere.
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Culé
Indlæg: 1319
Tilmeldt: ons mar 07, 2012 7:38 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 35 gange
Kontakt:

Re: Guardiola

Indlæg af Culé »

Alene på baggrund af det der, er Joachim Löw, nu ikke længere en jeg ser som kommende Barca-træner... Det kan godt være at han er klædt, næsten, ligeså "stillet" (elegant?) som Pep, men det der er ikke en kommende Barca-træner værdigt. Kunne lige se puta's fans synge smædesange om det der, hvis han gik hen og blev vores træner.

En anden ting er, at jeg tror han er for engageret i jobbet som tysk landstræner, og med det forestående EM tror jeg at al hans fokus ligger dér og så har han ikke tid til agere klubtræner og sætte holdet til den kommende sæson, så tror (heldigvis) at vi slipper for at have en tysker siddende på bænken.

I øvrigt kan det godt være at det bare er mig, men har ALDRIG forstået det fede ved at spise sin egen bussemand, virkelig! :eek:

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Quaresma »

Jeg foretrækker klart Villas-Boas, der eftersigende har et formidabelt tag på Mourinho.
Jeg er dog fortrøstningsfuld, ligegyldig hvem valget falder på. Pep vil helt sikkert rådgive, når det kommer til andre træneremner, så mon ikke ham og bestyrelsen i fællesskab træffer den rigtige beslutning.

Lidt ekstra mammon vil sandsynligvis ikke være udslagsgivende for Peps beslutning, så det kan Rosell vist godt spare sig.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Brugeravatar
Alcantara
Indlæg: 599
Tilmeldt: man jul 04, 2011 2:53 am
Har takket: 22 gange
Blevet takket: 42 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Alcantara »

Barcastuff skrev:Guardiola has made a final decision and has this afternoon informed the president. Announcement tomorrow after he talked with players. [e3]

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Visca El Barca »

Guardiola has made a final decision and has this afternoon informed the president. Announcement tomorrow after he talked with players. [e3]
Han tager farvel med spillerene, og så er det videre. Hvor er det nederen lige nu.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1170 gange

Re: Guardiola

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Bliv, Pep, bliv!! :cry: :cry:

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Mander »

zqa skrev:Jeg vil for altid have den største respekt for ham. Og hede romantiske tanker.
Amen.

Det kan da godt gå hen og blive en rigtig møguge, det her. Jeg har dog ikke helt opgivet, selvom hele setuppet med pressekonference efter træningen osv. lugter langt væk af farvel.
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 42 gæster