Victor Valdes Arribas

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Toure

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Toure »

Diabolito skrev:Nej, det er ikke faktum, det er din mening
Synes du at han er en top målmand?

Brugeravatar
Diabolito
Indlæg: 851
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 7:54 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 52 gange

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Diabolito »

Ja, det synes jeg..

Desuden er det irrelevant hvad jeg synes
El Señor de las Tartas

Brugeravatar
GiovaniDosBentzen
Indlæg: 273
Tilmeldt: tors mar 13, 2008 11:59 pm
Geografisk sted: Århus !
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 1 gang

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af GiovaniDosBentzen »

Syntes skam også han er en top keeper. Efter min mening er han vel den rigtige til at vogte rosen .
the story of life is quicker than the wink of an eye. the story of love is hello and goodbye, until we meet again - jimi hendrix

Toure

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Toure »

Diabolito skrev:Ja, det synes jeg..

Desuden er det irrelevant hvad jeg synes
Jeg synes bestemt ikke at det er irrelevant hvad du synes. Er et forum delvist ikke til at poste sin mening?

Hvis man sammenligner Valdés med målmænd som Casillas, Reina, Čech, Buffon og et par flere, så finder man ud af at Valdés ikke er i samme klasse som dem. Valdés tilhører klassen under dem, som nok må betragtes som semi-topkeepers.

Hvis man tager krystalkuglen frem, og kigger ud i fremtiden, ville spillere som Sergio Asenjo, Joe Hart, René Adler og Manuel Neuer høre til topklassen, (samt de lidt ældre, som Casillas, Reina, Čech, Buffon, som selvfølgelig stadig ville være super gode). Jeg synes personligt ikke at Valdés hører til denne række, så jeg betragter ham ikke som top-keeper, nej.

Brugeravatar
Diabolito
Indlæg: 851
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 7:54 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 52 gange

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Diabolito »

Du har stadig ikke forstået min pointe.

Det er IKKE et faktum, at Valdes ikke er verdensklasse. Det er din mening. Hvordan kan du nogensinde fremstille noget i den dur, som faktum ? At 2+2 er 4 er et faktum. At Valdes er dårlig/god/whatever er en mening. Derfor er det irrelevant hvad jeg synes, i det sammenhæng, da jeg kun kommenterede, på dit altvidende postulat.
El Señor de las Tartas

Toure

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Toure »

Hvor i mit sidste indlæg skrev jeg faktum? Og undskyld hvis jeg sårede dig, da jeg brugte faktum i mit altvidende postulat, det var ikke min mening. Som jeg også skrev i min sidste post, så var det min mening.

Brugeravatar
Diabolito
Indlæg: 851
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 7:54 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 52 gange

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Diabolito »

Zinker skrev:Men faktum er bare at Valdés ikke er en top-målmand...
El Señor de las Tartas

Brugeravatar
Diabolito
Indlæg: 851
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 7:54 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 52 gange

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Diabolito »

Du misforstår jo alt jeg siger. Er det med vilje?
El Señor de las Tartas

Toure

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Toure »

Jeg synes bestemt ikke at det er irrelevant hvad du synes. Er et forum delvist ikke til at poste sin mening?

Hvis man sammenligner Valdés med målmænd som Casillas, Reina, Čech, Buffon og et par flere, så finder man ud af at Valdés ikke er i samme klasse som dem. Valdés tilhører klassen under dem, som nok må betragtes som semi-topkeepers.

Hvis man tager krystalkuglen frem, og kigger ud i fremtiden, ville spillere som Sergio Asenjo, Joe Hart, René Adler og Manuel Neuer høre til topklassen, (samt de lidt ældre, som Casillas, Reina, Čech, Buffon, som selvfølgelig stadig ville være super gode). Jeg synes personligt ikke at Valdés hører til denne række, så jeg betragter ham ikke som top-keeper, nej.

@ Diabolito;

Hvor står der faktum?

Brugeravatar
Diabolito
Indlæg: 851
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 7:54 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 52 gange

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Diabolito »

Hvorfor i alverden refererer du til det indlæg :shock: ??

Zinker, sov en god nats søvn, jeg tror du er lidt forvirret.

Langt tid inden du skrev det der, sagde jeg, at du ikke kan bruge ordet faktum. Prøv at læs samtlige posts igennem. Blot på den sidste side.

Men fed diskussion, at forklare dig, hvor jeg har skrevet hvad, og hvad der hører sammen med hvad. Det bør du da selv kunne se.
El Señor de las Tartas

Toure

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Toure »

Muligvis, jeg har ret mange til på hovedet for tiden :lol: .

Men jeg mente ikke faktum. Jeg mente faktum for mig. For mig er det et faktum at Valdés ikk er top-keeper. Når jeg skriver, så siger jeg ikke at ting er en selvfølge, så der må du ikke misforstå mig. :) . Altid jeg skriver er min personlige mening, man kan så være enig, eller ej.

Brugeravatar
Diabolito
Indlæg: 851
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 7:54 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 52 gange

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Diabolito »

Nej fint nok, hehe.. Det var heller ikke meningen det skulle udvikle sig til en kæmpe diskussion, jeg har bare et komplex med når folk fremstillet mening som fakta.
El Señor de las Tartas

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Daluigi »

http://www.fcbarcelona.dk/nyheder032009/310320093.htm

Det her pisser mig ærlig talt en smule af! Første gang jeg læste om agentens udtalelser grinte jeg bare over at han hidsede sig op. Men nu begynder han så at Valdes er en ligeså god målmand som Casillas og heraf fortjener den samme løn. :shock: hvad sker der lige her? Så latterlig en selvopfattelse må man da ikke ha'. Valdes er ikke i nærheden af casillas og er ikke engang på landsholdet som 3. valg! nu påstår hans agent så at han er på niveau med Casillas. Det der dog opmuntrer mig er, at ligesom jeg, må ledelsen tro på vi kan anskaffe et bedre alternativ end Valdes til næste sæson, ellers ville de ikke vente så længe med forlængelsen.

det er selvfølgelig ikke sikkert de finder en ny, men deres tøven viser, at de er på udkig, og er vel også det der pisser agenten sådan af, at han føler han må ty til en overdrivelse af den kaliber.

Kan godt forstå hvis nogen synes jeg overdriver nå jeg siger Valdes ikke er i nærheden af Casillas, fair nok, men dem af jer der ikke er helt enige i mit indlæg må allivevel indrømme, at når Valdes' agent siger hans klient er ligeså god som verdens bedste målmand, så må han lige tage en slapper.
Forumlegende

Brugeravatar
Tolquhon
Indlæg: 824
Tilmeldt: man jul 21, 2008 12:49 pm
Geografisk sted: Aberdeenshire, Skotland
Har takket: 73 gange
Blevet takket: 129 gange

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af Tolquhon »

Daluigi skrev:http://www.fcbarcelona.dk/nyheder032009/310320093.htm

Det her pisser mig ærlig talt en smule af! Første gang jeg læste om agentens udtalelser grinte jeg bare over at han hidsede sig op. Men nu begynder han så at Valdes er en ligeså god målmand som Casillas og heraf fortjener den samme løn. :shock: [...]
Kan godt forstå hvis nogen synes jeg overdriver nå jeg siger Valdes ikke er i nærheden af Casillas, fair nok, men dem af jer der ikke er helt enige i mit indlæg må allivevel indrømme, at når Valdes' agent siger hans klient er ligeså god som verdens bedste målmand, så må han lige tage en slapper.
Ja, jeg måtte også lige læse efter en ekstra gang da jeg så den. Jeg har overvejende været tilfreds med Valdes' præstationer i år (især pga. hans 1-mod-1 redninger), men den udtalelse er helt ude i hampen. Jeg tror dog ikke at ledelsen vælger at udskifte ham helt - måske køber de et yngre talent til at afløse ham gradvist. På den anden side - hvis vi ender med at tabe det hele på gulvet i år pga. en målmandsfejl eller 3, er det slet ikke usandsynligt at Valdes er ude i kulden.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 1 - Victor Valdes Arribas

Indlæg af zqa »

Det der siger alle agenter, de vil have mere, klubben ofre mindre, og så ender de et sted midt i mellem..
#jesuisSheep

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 19 gæster