Carles Puyol Saforcada

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 5 - Carles Puyol Saforcada

Indlæg af Piquénbauer »

Pis! Ærgerligt at skulle sige farvel til en så stor spiller. Det åbner for en ny spiller men for fanden hvor kommer jeg til at savne ham. Også selvom han ikke har leveret (pga skader) i et par sæsoner efterhånden.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

PuyolErGud
Indlæg: 10787
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 600 gange
Blevet takket: 577 gange

Re: 5 - Carles Puyol Saforcada

Indlæg af PuyolErGud »

Mit navn siger vist alt jeg føler omkring dette. Er fandme nødt til at købe derned i denne sæson, og forhåbentlig få et sidste glimt af ham på banen. Nogensinde.

BarçaDK

Re: 5 - Carles Puyol Saforcada

Indlæg af BarçaDK »

Ååårh, ham vil jeg savne. Min yndlingsspiller gennem tiden. :sad:
Heldigvis er der mange dejlige minder.
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede

amirjanzel

Re: 5 - Carles Puyol Saforcada

Indlæg af amirjanzel »

phpBB [video]


phpBB [video]


phpBB [video]


Hvilken anden spiller har nogensinde reddet så mange bolde på stregen?

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 5 - Carles Puyol Saforcada

Indlæg af Skydefinten »

Han kan da ikke holde nu, hvor han lige er inde i en mål-stime!!!
Rolig gutter, tager en snak med ham.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

mathi
Indlæg: 336
Tilmeldt: søn maj 02, 2010 3:48 pm
Har takket: 22 gange
Blevet takket: 25 gange

Re: 5 - Carles Puyol Saforcada

Indlæg af mathi »

Bager skrev:Det er bare noget Sport har skrevet. Lad nu vær' med at tro på alt hvad I læser indtil der er noget officielt.
You were saying?

Brugeravatar
Luis Enrique
Indlæg: 1085
Tilmeldt: fre maj 04, 2007 11:55 am
Har takket: 85 gange
Blevet takket: 105 gange

Re: 5 - Carles Puyol Saforcada

Indlæg af Luis Enrique »

FCBarcelonaChr skrev: At miste to kulturbærere i Puyi & Valle til sommer, er et stort slag for klubben.
Det kan ikke siges meget bedre. Man vil måske først rigtig begribe Puyols betydning, når han ikke er der mere. Lederegenskaberne, det mentale fokus, fighterviljen.

Jeg hører dog til dem, der håber han ikke takker af. Sålænge det ikke bliver til ugunst for Barca, vil han stadig være en gevinst at have på et hold et sted. Lad os håbe, at ledelsen evner at håndtere tabet af Puyol og Valdés bedst muligt. Man kan dog have sin tvivl.

Mkj 77
Indlæg: 1118
Tilmeldt: man mar 14, 2011 10:11 am
Har takket: 110 gange
Blevet takket: 29 gange

Re: 5 - Carles Puyol Saforcada

Indlæg af Mkj 77 »

En sørgelig men desværre forventet nyhed.
som en anden skrev, 2 kulturbærere... Det kan de ikke gøre mod os! Kunne superpedro ikke overtale dem til at blive. Eller er han ved at snakke med vidal?

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 5 - Carles Puyol Saforcada

Indlæg af Brombi »

Der er ikke så meget andet at sige end: PIS! Er den her dag allerede kommet?! Og TAK FOR ALT! En spiller som selv tilhængere af vores største rivaler har kæmpe respekt for!

En klog mand sagde engang, at et succesfuldt holdt ikke altid har det bedste spillermateriale, men den bedste leder, hvilket nok forklarer en del af vores succes de sidste 10 år!

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8374
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 637 gange

Re: 5 - Carles Puyol Saforcada

Indlæg af Michman »

Åh ha ikke lige den melding jeg havde håbet på at komme hjem til.. :( Er dog glad for at jeg fik ham af se i Barcelona..


Sent from my iPhone using Tapatalk
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 5 - Carles Puyol Saforcada

Indlæg af Skydefinten »

Michman skrev:Åh ha ikke lige den melding jeg havde håbet på at komme hjem til.. :( Er dog glad for at jeg fik ham af se i Barcelona..


Sent from my iPhone using Tapatalk
For helvede Michman...hvad fik du dog sagt til Tarzan i Barcelona? Gør det godt igen!
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 5 - Carles Puyol Saforcada

Indlæg af Visca El Barca »

Tak for alt! Du vil blive savnet, din betydning for holdet har været enorm.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 5 - Carles Puyol Saforcada

Indlæg af Blaugrana92 »

Well. Tid til at Piqué træder ud af skyggen og bliver en ledende figur. Hvis han da ellers kan det. Hvis han kan det, ser jeg ham og Busquets som to centrale ledere i fremtiden. De burde begge kunne være kulturbærere som Puyol og Valdés har været det. Jeg tror dog ikke der er nogen af dem, der har samme lederpotentiale banen som Puyi har. I den funktion er han uerstattelig og usammenligneligt dygtig. Mon ikke vi allesammen kommer til at tudbrøle, når Puyi bliver skiftet ud på Camp Nou engang i maj, for at modtage de 98.000 tilskueres stående ovationer?

amirjanzel

Re: 5 - Carles Puyol Saforcada

Indlæg af amirjanzel »

Brombi skrev:Der er ikke så meget andet at sige end: PIS! Er den her dag allerede kommet?! Og TAK FOR ALT! En spiller som selv tilhængere af vores største rivaler har kæmpe respekt for!

En klog mand sagde engang, at et succesfuldt holdt ikke altid har det bedste spillermateriale, men den bedste leder, hvilket nok forklarer en del af vores succes de sidste 10 år!
True, Puyi er meget vel den største lederskikkelse i spansk fodbold i nyere tid, men fuck... spiller for spiller var vores 2009/2010-trup muligvis den bedste nogensinde.

Look at these guys:

Billede

Bare på billedet har vi Spaniens bedste spiller, Frankrigs bedste spiller og muligvis Englands.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 5 - Carles Puyol Saforcada

Indlæg af Blaugrana92 »

amirjanzel skrev:Bare på billedet har vi Spaniens bedste spiller, Frankrigs bedste spiller og muligvis Englands.
... og en af de bedste Premier League spillere nogensinde. (Og verdens bedste Tarzan selvfølgelig).

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 13 gæster